Sign in with Twitter

Username:

♏️

54 Following   14 Followers   167 Tweets

Joined Twitter 8/20/17


Smosh somehow chugging along 15 years later https://t.co/jAKFulp1H0
Retweeted by maddy mcbride
11/20
2020
@iamtaylorlynn happy birthday taylor! i hope you have the best day ever! thank you for always being positive and su… https://t.co/FMZHK6tNRW
11/19
2020
i’m not asking you for a favor I’m just sending you on a side quest
Retweeted by maddy mcbride
11/8
2020
@iamtaylorlynn 🖤🖤🖤
11/6
2020
@skyfelts it just the color of the teal looking guy😂 it messes me up tooooooo @skyfelts MEEEEEEEE!
10/27
2020
@skyfelts yeah yeah!
10/26
2020
stop watering flowers that aren’t yours, you deserve to grow too
Retweeted by maddy mcbride
10/23
2020
🚨TEASER ALERT🚨 Guys we’ve waited 12 years for this! Here is the first ever tease of the brand new song “Follow Me(Z… https://t.co/33JAFVy9d2
Retweeted by maddy mcbride
10/21
2020
@skyfelts the babysitter, and the baby sitter 2 sorta horror but mostly a funny comedy! @skyfelts Oh noooooo! i’m sorry :( @skyfelts how did you get a concussion?
10/19
2020
@PlayStation please put it back how it was! i like to see all the public parties my friends are in and it is easier to join them
10/18
2020
@skyfelts heyyy! i need some friends toooo! you just let me know if i made the cut😂
10/10
2020
@alissabutt @lofits1 It’s tragic that I’m not rich yet
Retweeted by maddy mcbride
9/17
2020
if you ever gift me a bracelet i promise i’d wear it till it breaks 🥺
Retweeted by maddy mcbride
9/3
2020
September 1st, mentally, I am here 🍁🍃🍂 https://t.co/vCQudm1vmM
Retweeted by maddy mcbride
9/1
2020
@alissabutt i’m ok with anything as long as i get some :)
8/24
2020
avril lavigne was right ...... what the hell
Retweeted by maddy mcbrideBe around those who give off good energy
Retweeted by maddy mcbride
8/10
2020
@alissabutt you and me have the same problem :( just know i’m here for you and your shoes🧡
8/5
2020
@alissabutt we have the same dreams🥰this is the goal https://t.co/QLva9fnlMS
Retweeted by maddy mcbridebuying shoes is cheaper than therapy and I’m starting to think I need some new shoes
Retweeted by maddy mcbride
7/29
2020
@alissabutt https://t.co/xoXxYg2GCL
7/24
2020
@AnnaTaughtYou are you and taylor still friends?
7/21
2020
@alissabutt ok thank you! i’m very protective of my white shoes😂 @alissabutt completely off topic but i have been wanting to ask, for your air forces and any other white shoe you o… https://t.co/UYOWuI2u0h
7/14
2020
@alissabutt @YouTube i love itttt! you guys are the best! @alissabutt i’ve been waiting for this day and it has finally come🥺😂 @alissabutt favorite album cover?
7/12
2020
@samantha_miani i have lots of shoes and let me tell you i wouldn’t even do it out of my target brand shoes🥺😂 @samantha_miani thank youuuu! let me tell you i have just run out of things to watch so now i will be watching your… https://t.co/Z4yx3W4MWg @alissabutt lilo and stitch! i say that bc it’s my favorite movie😂 love you!
7/10
2020
i did not sign up for this i want my life back
Retweeted by maddy mcbride
7/4
2020
@alissabutt me too! but like if i see some fire shoes i get themI have way too many shoes but will I stop buying them? Nope
Retweeted by maddy mcbride
7/2
2020
@alissabutt bless your soul😌
7/1
2020
@samantha_miani don’t worry girl i just figured out what they were a week ago😂 now looking back all those people wh… https://t.co/ihbbPiqr5y
6/30
2020
@iamtaylorlynn but like can we get tannor vlogs cuz idc if y’all together or not your all funny in those😂
6/18
2020
@skyfelts which kind are theseeee?!😍
5/9
2020
this may be one of my proudest moments https://t.co/OPKgBjUfR3
Retweeted by maddy mcbride
4/28
2020
@skyfelts anything! i’m so bored and like really miss you guys posting😂🧡
4/24
2020
@skyfelts whyyyy?
4/1
2020
Band together with unlikely allies and save the Last City. Season of the Worthy is here. ⚔️… https://t.co/gprWjkMFlb
Retweeted by maddy mcbride
3/10
2020
and, when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.
Retweeted by maddy mcbride
3/2
2020
@iamtaylorlynn wronggggg
2/13
2019
@AnnaTaughtYou fr tho like let anna be man, like it’s over y’all need to move on😂
12/3
2019
@skyfelts 🗣VLOGMASSSS
12/2
2019
@kdestilo 🗣VLOGMASSSSSS @kdestilo IM SO EXCITED!
11/30
2019
@kdestilo i bought 3 different things😂😂😂 @kdestilo @YouTube it was fire my dude i loved it! @SkylerKarin @skyfelts @kdestilo i’m letting you know now if i get more money from christmas you better belive i’m getting more😂 @kdestilo i already bought 3 things and i love them!!!! i’m so excited for them! @skyfelts i already bought 3 things!!!!!peace love and happiness bitch
Retweeted by maddy mcbrideI CANT WAIT TO DROP THE MERCH 5 HOURS 🥳🥳🥳🥳🥳
Retweeted by maddy mcbride @kdestilo will you guys be putting the website on your twitter and stuff?😂 cuz your girl doesn’t know where to go for the merch
11/29
2019
I’ve been running around the apartment practicing my “VLOGMAS” scream for you all. ITS SO SOOON AHHHH
Retweeted by maddy mcbride @kdestilo i’m actually so excited
11/28
2019
@skyfelts what time friday? i have to work but i’m gonna still try to get some!!!
11/27
2019
Sent behind enemy lines to infiltrate the opposition. Triggerfish has just one mission...to eliminate them all.… https://t.co/MGCvUuTCTb
Retweeted by maddy mcbride
11/23
2019
@skyfelts woahhhhh what up with thisss😂
11/21
2019
@hiitaylorlynn HAPPY EARLY BIRTHDAY!!!!
11/19
2019
This is......everything. https://t.co/hgYWkFA6e6
Retweeted by maddy mcbridesometimes i get this random urge to do a cartwheel while i’m in public i have to fight the urge every time lol
Retweeted by maddy mcbride
11/13
2019
25 different types of kissing
11/4
2019
the baddest bitches are scorpio’s
Retweeted by maddy mcbride
10/30
2019
@hiitaylorlynn THE TANNOR DRINK! lowkey tho that shit fireee
10/19
2019
@hiitaylorlynn cuz we scorpios are the shit
10/15
2019
@hiitaylorlynn COMGRATS! YOU DESERVE IT!!
10/14
2019
@hiitaylorlynn WAIT WUTTTTT I THOUGHT YOU AND ANNA WAS TOGEATHER AGAIN @hiitaylorlynn is you and anna still togeather?
10/11
2019
@AnnaTaughtYou dead ass this is me doing my homework right now. BOUTTA HAVE A MENTAL BREAK DOWN😂
10/4
2019
@hiitaylorlynn don’t regret it, i love knowing what’s going on with everybody it makes me excited! i won’t judge yo… https://t.co/37bDcLVTNr @hiitaylorlynn it’s ok, i’ve done that before to man and you know what it happeneds no worries your all good! :)
10/3
2019
@hiitaylorlynn it’s all good my dude shit happeneds! we all gotta deal with it! your just tryin to show people how… https://t.co/2amTImO09g
10/2
2019
@AnnaTaughtYou are you and taylor togeather again?
9/30
2019
@hiitaylorlynn @AnnaTaughtYou i hope y’all work it out! love yasssss
9/28
2019
Finally, y’all are seeing the light https://t.co/46lZeF7xS6
Retweeted by maddy mcbrideSharpay was chasing her dream, Troy and Gabriella were chasing each other 😏 https://t.co/9tTVhSZq66
Retweeted by maddy mcbridemooski booski wooski looski tooski
Retweeted by maddy mcbride @hiitaylorlynn nooo please don’t i love your hairrrr
9/17
2019
Who is this little guy?! What a clever chap 😍 https://t.co/cTDqv5duLx
Retweeted by maddy mcbride
9/13
2019
so she really DOES have a doppelgänger https://t.co/v0gNPcOpVj
Retweeted by maddy mcbride
9/12
2019
after high school all the bad bitches turn desperate and all the desperate bitches turn bad, just facts
Retweeted by maddy mcbride
9/9
2019
WHAT YOU'VE ALL BEEN WAITING FOR... responding to all comments for the next 2 hours :) RT FOR A FOLLOW OR DM… https://t.co/tG3PowpEsQ
Retweeted by maddy mcbridefriends who see you’re depressed and go out of their way to take you out and make sure you’re not spending all your… https://t.co/CykEAxYHct
Retweeted by maddy mcbride @AnnaTaughtYou iphone 7!
8/29
2019
i hate sketch ass people like unless you’re paying me hourly it’s not my job to figure out what the fuck you’re up to
Retweeted by maddy mcbride
8/21
2019
@hiitaylorlynn moodyou ever be driving and almost die and just say to yourself “okay we’re doing it”
Retweeted by maddy mcbride @AnnaTaughtYou meeee
8/19
2019
@FortniteGame how am i supposed to do my spray a fountain if mega mall is gone? @hiitaylorlynn #tannorcollab
8/15
2019
wendy’s spicy nuggets wanna come back when i stop eating fast food.... honestly a scam
Retweeted by maddy mcbride
8/13
2019

0