Sign in with Twitter

Username:

donald DICK trump stupid. idiot.racist . trump supporter = pig @trumpdelete LIBERTE EGALTE BULLSHITE

24 Following   20,521 Followers   977 Tweets

Joined Twitter 10/8/11


di bulan ni nampaknya drama teloris mendapat rating tinggi
12/27
2016
polis malaysia tak mahu korbankan rakyatnya hanye demi drama teroris @yennikwok @andreasharsonokalau ada cina paksa pakai costum santa kita masokan penjara @limkitsiang @yennikwok
12/25
2016
kalau cina racis tu jadi guvernor lagi berarti korang jakarta stupid idiotcoba kita tengok korang liberal sifat mereka sesusungguhnya racis & intoleran @yennikwok @andreasharsono
12/16
2016
sudah jadi suspect mengapa cina itu tak masuk penjara??Mengenang masa kecik https://t.co/Uh9NOt15CY
12/15
2016
kalau di malaysia tak ada polis buat drama teroris macam indo. @yennikwok @andreasharsono
11/27
2016
opini media barat sudah memfitnah korang islam indo seolah guvernor racis itu di zalimi korang islam @yennikwok @anwaribrahim
11/18
2016
Cara2 menipu publik yg menjijikan... ini anggota DPR loh ya... cc @maspiyungan @Ryesties @ZaraZettiraZR @Geyelicius… https://t.co/VBo6BdOTKz
Retweeted by MALAYSIA_JAYA
11/17
2016
AHOK DINAMAKAN SEBAGAI SUSPEK ATAS DAKWAAN PENISTAAN AGAMA: Keputusan untuk tidak meneruskan kes itu mungkin akan... https://t.co/GIPg8hbR4M
Retweeted by MALAYSIA_JAYAhidup minority islam di amerika semakin susah sejak hitler trump menang.di indo minority malah buat gadoh hina yg mayoritybaca berita guvernor cina racis da jadi suspect πŸ‘πŸ‘πŸ‘ @yennikwok @andreasharsono @j1moris @febrofirdaus
11/16
2016
kita dapat tengok cina kat indo kaya kaya itu kerana bumi putranya mudah di tipu .@yennikwok @limkitsiang
11/15
2016
nampaknye polis indon takut pada guvernor cina ni .kalau di malaysia da masok penjara cina macam tu
11/5
2016
Lebih 100,000 rakyat Indonesia dijangka sertai demonstrasi besar-besaran desak Ahok diambil tindakan undang-undang https://t.co/nz69g9ScED
Retweeted by MALAYSIA_JAYApenyokong kafir cina dah mulai risau yang tak sokong pemimpin cina kafir di tuduh radical .intolerance @yennikwok @limkitsiang
11/2
2016
jom bumi putra malay dan indo bersatu membelasah cina sifatnya macam guvernor jakarta bermulut toilet. @yennikwok
10/26
2016
jAngan sampai sifat ulama penyokong pemimpin kafir indoH . menulari ulama msia
10/25
2016
Pemandu teksi dipenjara enam tahun https://t.co/gpjlFTl7MF via #utusanmalaysia #beritamalaysia #utusanonline
Retweeted by MALAYSIA_JAYA
10/24
2016
cina kafir yg sudah hina islam kat indo masih boleh mengikuti pilihan raya πŸ˜΅πŸ˜΅πŸ˜΅πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
10/21
2016
Jangan sampai islam rosak hanya kerana simbol ni https://t.co/xt7qfXYvVW
10/19
2016
tengok america yg sekuker liberal memilih pemimpin pasti yg kristian. masak jakarta yg majority islam pilih cina kafir
10/16
2016
di negara majority islam saja cina kafir berani hina islam apalagi minority @anwaribrahim
10/15
2016
korang cina hidup kat indo sungguh sedap bisa menipu bumi putra dengan mudanya
10/13
2016
Nampaknya korang ni yg membuat cina indoh berani buat gadoh @limkitsiang https://t.co/rD3rSbaav1
10/11
2016
kalo cina sudah hina islam di malaysia sudah di belasah ni. di indon malah dianggap macam hero 🐷🐷🐷
10/9
2016
nampaknya ulama su' ramai kat indon penyokong pemimpin kafir
10/8
2016
tengok cina dimana mana buat gadoh . apalagi dapat jabatan @anwaribrahim @limkitsiang
10/7
2016
I added a video to a @YouTube playlist https://t.co/yT8IN8AyU1 Sidang akhbar MyCare berkaitan penahanan kapal Zaytouna Women's Boat To
Retweeted by MALAYSIA_JAYAKapal Zaytouna-Oliva Women’s to Gaza Sah Ditawan Tentera Israel Mohon doa semoga semua dlm kapal tersebut dilindun… https://t.co/Dwf5tB34jS
Retweeted by MALAYSIA_JAYA
10/6
2016
Kita patut contoh vietnam @anwaribrahim https://t.co/oYzyJZqJM4
9/27
2016
Penyokong cina tak lepar dari ini @dapmalaysia @anwaribrahim https://t.co/s0GBmsnL3T
9/26
2016
tengok di vietnam yg sama sama comunis tapi anti cina. di indon cina malah jadi guvernor πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
9/25
2016
Kalau ada ulama malaysia punya sifat macam korang ni .malaysia dah di kuasai cina #beruk_nusantara @limkitsiang https://t.co/onkynrX6qEEvolution beruk @isaalmasih12 @jtmor https://t.co/j8oZbcNz5Edapat berita jakarta dah di kuasai cina πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
9/23
2016
sungguh malu sangat kalau mayority bumi putra & islam dipimpin cina + kafir πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
9/21
2016
Teory evolution versi america @stellasasha @jessiejaneduff @secularkafir @owillis @stevenwhirsch99 https://t.co/1bZ71TQ5vkCina mahu kuasai melayu @limkitsiang @anwaribrahim jom kita belasah https://t.co/7Q7y2Ak2iV
9/20
2016
Sifat intolerance korang cina @anwaribrahim https://t.co/5O038I5TZxkalou ada organisation islam sokong kafir jadi pemimpin tinggal menunggu kehancuran .macam kat indon yg ketua si mata satu lumpuh
9/19
2016
tengok politic pecah belah beruk cina buat sesama bumi putra gadoh . patut kita cermati @anwaribrahim
9/18
2016
jangan sampai cina beruk berkuasa nanti ceramah masjid di control macam comunis @limkitsiang @dapmalaysia @anwaribrahim
9/17
2016
nampaknya islam nusantara ni penyokong cina kafir jadi pemimpin @limkitsiang @anwaribrahimSungguh kesian penyembah korang macam ni #beruk_nusantara https://t.co/wbatXOcLvj
9/15
2016
haji menyatukan islam dunia .tak ada islam nusantara indon .jadi islam nusantara ni membuat memecah belah islam @anwaribrahim
9/12
2016
gay ni https://t.co/Pdr1k0ZP1H
9/11
2016
ternyata korang malaysia yg sering membawa drugs di indo bukan asli malaysia .tapi masih satu species dengan guvernor jakartakalau korang bumi putra sokong cina kafir jadi pemimpin harus di belasah .macam di jakarta @anwaribrahim @dapmalaysia
9/10
2016
juru latih harimau malaya ni cina suka marah sifatnya macam guvernor jakarta terkena sifat babi yg dia makan
9/7
2016
Berapa score harimau malaya vs garuda? https://t.co/v0DNcSJz8F
9/6
2016
Mukak dah macam beruk ni ketua liberal indoh .yg tak boleh masuk malay @anwaribrahim https://t.co/7sHSDcawrN
9/5
2016
korang malaysia mengamalkan surah al maidah 51. tak akan ada beruk cina macam di jakarta jadi pemimpinSaatnya suruh balik cina beruk @limkitsiang @anwaribrahim @dapmalaysia https://t.co/qSYDww2T1s
9/3
2016
Beruk nusantara https://t.co/7zDCD1jTYB
9/2
2016
BIKINI GOD @vab234 @tanyaburr @doylech @dvatw @ulil https://t.co/ex4w8nvXnT
8/24
2016
kita pasti tau lebih pandai mana pm nazib apa pakcik joko?. 🐯🐯🐯
8/23
2016
kesian tengok jakarta mayority tak makan babi punya pemimpin pemakan babi @anwaribrahim @limkitsiang
8/22
2016
@sandeeplaw πŸ‘ˆ hindu terorist @anwaribrahimkalo ada beruk cina macam guvernor jakarta di malaysia sudah suruh balik ke asalnya. #mafiacina
8/18
2016
nampakya korang di pulau jawa mudah di tipu cina . @limkitsiang
8/16
2016
kalau malaysia ikut indon bentuk islam nusantara. tawaf haji di petronas tower 😁😁😁😁kita tengok biasanya korang liberal bermental inlander . penyokong beruk cina @anwaribrahim @limkitsiang
8/14
2016
korang kalau masih makan babi yg keluar dari mulutnya macam isi toilet @limkitsiang @anwaribrahim
8/12
2016
aku tengok korang non islam kat malay & indon sangat anti janggut. padahal tuhanya mempunyai janggut panjang @jtmor
8/11
2016
jangan sampai paham liberal menguasai umat islam malaysia. macam kat indon sokong pemimpin kafir .yg satu iman di bully mati matian
8/10
2016
sekarang kita tanamkan prinsip pilih kafir = MURTAD
8/7
2016
para pemakan babi pasti akan sokong mati matian guvernur cina kristian #jakarta
8/6
2016
tampaknya korang jakarta harus contoh korang melayu malaysia hadapi beruk cinahanya bumiputra stupid idiot pilih cina beruk pemakan babi @limkitsiangdimana mana beruk cina buat gadoh. macam @dapmalaysia @limkitsiang
8/5
2016
sudah tak dapat di hitung beruk cina buat gadoh kat malaysia ni . korang melayu tetap sabar tak balas dendam
7/31
2016
aku dengar kat indon ada beruk cina buat gadoh tempatnya dekat selangor ni
7/30
2016
apa tak diajarkan kat indon memilih pemimpin kafir pemakan babi. πŸ‘‰HARAM πŸ‘ˆ @jtmor lemah sangat imanya
7/29
2016
Ada berita apa kat indon hari ini❓❓❓❔❔ https://t.co/GSoBWyKshI
7/28
2016
penyokong guvernor cina jakarta pasti dari pemakanπŸ‘‰ πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ‘ˆ . ingat HARAMπŸ‘ˆ @limkitsiang @anwaribrahim
7/27
2016
sifat puak pemakan babi di tasik toba ni macam yg dia makan @kopitobasangat disesalkan tasik toba yg indah dikuasai puak pemakan babi @kopitobadatang kat tasik toba ada korang cakapnya kasar ternyata penjual 🐷🐷🐷🐷🐷 .namanya dragon sinagadatang kat tasik toba ada beruk @kopitoba https://t.co/LJcRIDxhZF
7/26
2016
Cina @dapmalaysia suka menipu @limkitsiang https://t.co/ow51ZQ3gSA
7/25
2016
Jangan sampai ada pemimpin malaysia macam ni "mata satu" https://t.co/ibO80t14Iv
7/24
2016
kesian tengok indo dengan satu beruk cina sahaja.mampu buat gaduh seluruh indontadi dengar ceramah jumaat .haram memilih kafir jadi pemimpin. @jtmor
7/22
2016
kalau beruk cina jadi guvernor lagi.berarti otak korang jakarta macam🐷🐷🐷🐷🐷
7/21
2016
zaman dah maju masik kena tipu cina beruk. otakmu macam πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©
7/19
2016
Jangan sampai dua beruk ini datang di malaysia https://t.co/rIIqgrKTI6
7/7
2016
seumpama makanan guvernor jakarta mscam 🐷🐷🐷🐷🐷🐷nampakye sifat donal trump sama guvernor jakarta sama .racist dan suka marah .mungkin sama suka makan babiAdolf trump king of racist @erictrump @col_nj @socal4trump @myplace4u @cnn https://t.co/cuBO9n43Jn
7/2
2016
Teroris indon https://t.co/5pDvJn6tEGKalau beruk jadi presiden @agnezmo https://t.co/unSc4qeqlF
6/26
2016
Yang percaya teori evolution berarti presiden indon berasal dari https://t.co/j29g4Jjk18
6/22
2016
tengok guvernor jakarta marah diyoutube yg keluar dari mulut macam πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©
6/21
2016
tengok penyokong cina beruk banyak bernama samuel .johanes .paul. marcus .petrus . @jtmor @idetopia
6/20
2016

0