Sign in with Twitter

Username:

| 16 | BLM | ඞ |

422 Following   118 Followers   3,538 Tweets

Joined Twitter 6/14/20


@Breaking911 https://t.co/wLvmoFrnFL @pokimanelol https://t.co/wOw3Q3QQYn @nott_roo yea and it made me cry for 3 hours @LilNasX *moans*
4/15
2021
@favvorittee so what about us 4.9 mfs?
4/14
2021
@Tristantalk Florida @Froste THERES NO WAY @XxQu1cKSc0peZz what the heck @HailedSpace25 @Max_IoI @pokelawls https://t.co/OwpFZfoGDs
4/13
2021
@pinksakura_tv sigh @marapheen I WISH I WAS THAT TABLE OMG @g8bii WH OMEGALUL @JoeyTheSuperJew leaving @g8bii kanye west? what about kanye e- https://t.co/5fiKwVj27z @XxQu1cKSc0peZz @sophiesolit https://t.co/allzRmbyaW
4/12
2021
@qtlauf I put my dick on the screen @qtlauf U deserve to be bullied and spat on @nott_roo froste cum 😩🤤🤤🤤
4/11
2021
@ManMilk2 they’re so hot tho
4/10
2021
@ye4prezd pippity poppity shut the fuck up attention seeker @IcyVert @adinross please let us have her 😩 @sapharic he not bulletproof tho 🤔 @XxQu1cKSc0peZz boomer humor
4/9
2021
@xoxabstract right there 👉 @Max_IoI
4/8
2021
@YodaPlease fr just go into the store without an Amazon account EZ @Arthium thank god i got it @xQcOWUpdates @GFuelEnergy IM A COLLECTOR 🥶 @fbgwayno damnnnnnn wish I had that type of power @TShelby24 @TristanGHill die. @prakdip “big head” FeelsStrongMan
4/7
2021
@xQcOWUpdates minecraft speedru- https://t.co/ohw6NdA2Qk @IcyVert https://t.co/2LLOq3sjtm @yeonari_ https://t.co/wTqrFdip7b @DovlePeter @XenonRonin @Reachh_ @xQcOWUpdates code adept 💯
4/6
2021
@IcyVert you @IcyVert off whites are cheap asf get those @Caleb621039 @YBNNahmir deserved @KimKardashian KREYGASM @nCaustic_ oh. my. god. @mackenziereynaa funny @hailewhy ice colored dildos @Shanden1022 @LazasBautista https://t.co/BGhgyH72Cq @Fkuall4 @DanoIdam @Jacob53769599 @Mingus20011 @xQc cmon man wtf that’s too far who hurt you @Fkuall4 @DanoIdam @Jacob53769599 @Mingus20011 @xQc you haven’t seen his other replies lol
4/5
2021
@DanoIdam @Jacob53769599 @Mingus20011 @xQc hate watcher @XxQu1cKSc0peZz Im Not white but
4/4
2021
@nott_roo why @raptvcom wtf @jorhdys are you a squirter??? 😩😩😩🤤🤤🤤🤤 @kayykookie please..
4/3
2021
@raptvcom money longer @amaanderz @JhbTeam good evening my queen 😍 @CactusTravisSc1 @saifsmasher1 @ShiinaBR 29 also cuz he drops new shoes and clothes @whotfiswill wasn’t wrong @XxQu1cKSc0peZz damn @khxnxs02 @RunnerUpNext @13ballaforever @Flight23White them dick pics
4/2
2021
@crackwithdrawal and you saying the n word???? #cancelled @slappypooh nahmir: https://t.co/1vfpRTLSNJ @CorinnaKopf TONIGHT IS ABOUT TO GO CRAZYY OH MY GAWDDDDDDD @mrcapsaveahoe1 omg fuck you @XxQu1cKSc0peZz is ceaser king kongs name? @whotfiswill ur funny... @nott_roo probably clears his throat before he goes out @whotfiswill I want her to sit on my face and shart her pants on me @xoxabstract yea.... i guess https://t.co/qCJdTKb9jX
4/1
2021
@Layymooon say less... https://t.co/TSQqy9rKvA @XxQu1cKSc0peZz noooo @nott_roo oh wtf @nott_roo sigh @JACKGOESPEE i lost @XxQu1cKSc0peZz what the fuckkkk @XxQu1cKSc0peZz bro i thought that was the sky @XxQu1cKSc0peZz fuck you. @trvisXX cum is way better @CorinnaKopf I could change that aha @tendertooth so you tellin me i have adhd @kvrohs ok @nott_roo ok @nott_roo i am @mariaeileenc @Kyyyyzer @itskristinberry @KimKardashian please do @mariaeileenc @Kyyyyzer @itskristinberry @KimKardashian what if I can ... @mariaeileenc @Kyyyyzer @itskristinberry @KimKardashian no
3/31
2021
@wolfiecindy sex scenes????? oh shit might have to watch @Arleanabb @epsilonkenny @Sbbpr2 @iVenuss @piinkypiinks @jefehunchoII @plxyboihurting @raptvcom you? @StephenWJones3 @Breaking911 Fr why is your mom biting people dude put that rat down @XxQu1cKSc0peZz https://t.co/KMHIaCIx4Y @whotfiswill acting like this isn’t what I wanted to see @Reasonemm Fr shes hot ASFFFF @Froste they just love being mad at dumb shit @XxQu1cKSc0peZz sheeshWhat if I told you we were never just roommates 😳
Retweeted by “maxlol”
3/30
2021
@frm_land @ELPWSwastaken @Riley_is_amazin @LilNasX ??? @ELPWSwastaken @limbolul @whotfiswill lol @marcu5y I was praying for that moment @pokimanelol i WANNA get YOU @xQc IM GOING TO BE ABLE TO TASTE THE JUICER 😩😩😩🤤🤤🤤 @ManMilk2 wtf @WarriorsWonn @Shoot0ut12 @adinross you just want attention @crackwithdrawal I guess I’m in debt then Sadge
3/29
2021

0