Sign in with Twitter

Username:

angel turu

372 Following   714 Followers   3,842 Tweets

Joined Twitter 12/27/19


Wong" koiso ayu pantes ngno yo lek nggae krudung . Aku kok gatau pd soale gatau rapi🥲 @shinta_aurell Aku
6/6
2021
Wong biasaa isie gae salah" an tok
6/2
2021
Alhamdulillah🥰 @qurbapangnotdet https://t.co/MUEy6gpNSB
5/30
2021
Mene lamaran sek iyo ae gaiso anteng nde omah kudu metu ae cok
5/29
2021
Knp aku terlahir gaiso make up an yatuhan
5/23
2021
Ngrepoti tmbhnSusah musuh arek sg sayang nemen iAku lak ws ngomong a ojk terlalu sayang nemen nggarai goblok ngertia
5/20
2021
Minal aidzin walfaidzin ya semuaaaaaanyaaa lov u🥰 @bungatitaaa Yowes aku kandanono pisan lk onk film sg apik soale aku y ws tamat :(Dapet thr dari mas daimon katae buat beli permen maaci🥰 @cockroachees @bungatitaaa Iki top @bungatitaaa PenthouseGada yg mau bagi" thr apa ke aku ini😡
5/12
2021
@dilasshole @FikriZaiin Wwkwk anjinkDapet hampers dr anak cantik @krudungcoklat btw makasii yaa gilasee baik pol iki🥰🥰🥰 https://t.co/0YLHpgsGv2
5/8
2021
@krudungcoklat Cocok se @mimoorrr Gausa untumu loro @sherlcv WkwkwkTe ambil ktp tp mager
5/4
2021
@madeinpainn 😎 @HEYHEYN0TBAD Eleng anak @madeinpainn Ak g ngundang jomblo maap🙏🏼 @lleemmoonnaadd @imlaxme Sg wingi sg ndi iku , soale akeh arek iki @monyetsyantikk Wiuuwii @kurendwinata Melok o @H4RDERONYOU @heyiamnoturmom @krudungcoklat Langsung dm bar @lleemmoonnaadd Aamiin thankyou @takselingkuh Mosok gak @heyiamnoturmom @H4RDERONYOU @krudungcoklat Goro @dheaviraaa Aaminn @iinnttaaannn Iyolek tak undang waa @lleemmoonnaadd Doain dong @heyiamnoturmom Wkwkwk asuw @inipuankelana Lapoe @miwacetamol Bener @heyiamnoturmom @H4RDERONYOU @krudungcoklat Opo hayo @imlaxme WKWKWK @imlaxme Ncen sombong au saiki @imlaxme Penting ws ada kepastian drpd u digostinh trs🤭 @imlaxme YOIYOLAH GILAAA @krudungcoklat Ws uwesss wkwk???!!!!😩🥺😢🥰 https://t.co/AJnKAO7kUs @mimoorrr @inipuankelana Kasitau kejudesanmu morKadang ngeroso pegel lk ero ceritoe doi mbe wedok ane bien" heu @neritosaleh @inipuankelana Rungokno bapak ngomongbnyk love buat mbakku sitok ikii💜 @nadindaql https://t.co/jsLFlcpEmK
Retweeted by donatgula @inipuankelana Ndi ndelok @neritosaleh @krudungcoklat Gak blas @brianramaditya JelekGemes bgt anak kicik satu ini wkwkw @krudungcoklat https://t.co/G1X39ZdOS9 @kikikternyata_ Dmn jon @inipuankelana Sopo wani ngilokno kon
5/3
2021
@krudungcoklat Haaa sejak kapan @krudungcoklat Lololo jomblo a @sindooll @ngalamfess Untue gede koyok untu jaran
5/2
2021
Sumpah gaji muter tok gadadi opo" dunanges cok @mamsmuds @ngalamfess Ngilokno diri sendiri https://t.co/pHA6oQy7C8 @mamsmuds @ngalamfess Untu kyk jaran rai sok ngganteng kbh duhhh metu kbh a wes cangkem elekku @mamsmuds @ngalamfess Ganok goodloking e blas bb lek iku @ngalamfess Sekelmu lo ngga putihno sek wong yo ireng
5/1
2021
@krudungcoklat Okey list 1 wkwkwk @ahmadrafi88 Wkw anj @ChelvynVeronika BIASALAHSedihmu hanya sementara dan susahmu ada akhirnya.
Retweeted by donatgulaJare lk rabi moro dijak susah ,wongtuoe gatrimo soale sakdurunge rabi disenengno terus . Laaku ket cilik disusah i… https://t.co/y0wLITXUpo
4/30
2021
@bungatitaaa Semangat yok @takselingkuh Biasalahhh arek wedok kan ncen ngno hahahaTambh ajor wes gaiso ngarani @mimoorrr Ngno o tok konIngfo mangan @krudungcoklat Laiyo @lleemmoonnaadd Huaa @imlaxme Layo @takselingkuh Lek teko isuk gangabari moro bengi wa pamit ngopi yo nglamak jon @dilasshole Sangar iu @inipuankelana Sabar @bungatitaaa Jok ngno a wkwk
4/27
2021
@mochenno @jowoshitpost Wkwkwk kayalPegel g pegel g https://t.co/nRZBVzh6ehAnda kena prank https://t.co/NveYGOfkQr @neritosaleh Copo rek @eiqikjn Untumu a @helowmad GARINGScamwich https://t.co/aZIYOgnAur
Retweeted by donatgula @psirenoe Wkwkw jancokOjo ngene yo rek mesake iku bocah e iso trauma ngko neng bangjo https://t.co/4mGERaw1c6
Retweeted by donatgulajujur lebih setress gapunya duit daripada gapunya pacar.
Retweeted by donatgula @hilmanzeal22 Kamarmu kok apik le @ochi8395 DuekYou get to live in this house with your 2nd https://t.co/2ajyymcZDc
Retweeted by donatgula @pokonyamiripni_ Kon elek @neritosaleh Nyelok sopo iki @adifaf__ Yok @mimoorrr Salah tok egPngn poso tp gatau niat kan percuma https://t.co/cpb5cvTNev
4/26
2021
Semoga dilancarkann aamiin
4/7
2021
Otak anak ini lebih kecil daripada bola matanya https://t.co/wXRO3MqQU2
4/6
2021
@mimoorrr Zmngt zeyenk
3/30
2021

0