Sign in with Twitter

Username:

ASU Alumni ☀️

356 Following   246 Followers   937 Tweets

Joined Twitter 4/25/15


@sydneygoodson13 Miss you too!That’s my syd 💚 https://t.co/vI1SQozzWU @numbaa5__ Lol let’s leave that in the past
11/19
2019
@numbaa5__ I know I do that’s why I said that 😂😂 you had the dreamMm. https://t.co/AraSikt50g
11/18
2019
@RyanGosling ‘s dancing in Remember the Titans is absolutely amazing 😍🥰Y’all don’t know how long I’ve been trying to find something to watch Remember the Titans on 😭😭
11/14
2019
how are cigarettes still a thing? 🤢🤮
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
11/12
2019
@britttt_britt What’s wrong with more friends 🤔IF YOU SEE THIS PIC YOU MUST RETWEET OR ELSE YOULL HAVE 10 YEARS OF BADLUCK https://t.co/MF5dCUsZwI
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
10/22
2019
@iamcardib is my favorite judge on rhythm and flow. This woman be so nice but savage, she cleared her throat and sa… https://t.co/izai0Qfmvs
10/14
2019
@Taytaybreezy00 You know I get you. In sync like we never lost touch @Taytaybreezy00 Maaaaaan I was like alright Richard leave so they can save this woman 😂😂 they ain’t losing another sister @Taytaybreezy00 Saaaame I was waiting on them to do some magic or something 😅 @Taytaybreezy00 I knew I wasn’t the only one 😆 @numbaa5__ @jaaynaasty22 Haters 🤢
10/13
2019
Anybody else catch the charmed reference in greys or was that just me 👀 @jaaynaasty22 We can do it thru Snapchat tonightsingle againnn 🤦🏻‍♀️ story of my lifeeee 😭
Retweeted by ❄️ NEA ❄️RT for brunette, like for blonde https://t.co/PZV6ZoVfVI
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
10/12
2019
@britttt_britt Lol y’all still wildin 😂😂 @britttt_britt Wooooow y’all out here wildin 🥴
10/8
2019
Photogenic ❤️ https://t.co/kYVeOnTx8lLmfao why am I getting pressed about having friends 😂😂
10/7
2019
Thank you @UCLAFootball @DeShaunFoster26 FOR THIS AMAZING oppotunity to come experience where champions are born!… https://t.co/excZXl4EGs
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
10/6
2019
@OTB_kali Exaaactly lol before she came there was only one and then boom she opened up that road and you seen them… https://t.co/C31bGxjFNL @OTB_kali 😂😂 I’m talkin before your time big dawg, canyon was a different place before her @britttt_britt Cuz kimari did it, you kno she a trend setter
10/5
2019
They know what they doing, no respect means no love 🖤
10/4
2019
Look at my nigga coach Rob glowing https://t.co/oTPiYfrAHZ
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/29
2019
RT for Goodluck🥵 https://t.co/mAFFROYaDh
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/28
2019
If this ain’t the truth... https://t.co/VPkCKSA5Vn
9/27
2019
Dark mode on twitter, dark mode on my phone ,dark mode on my heart, dark mode on my life.
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/26
2019
@seniaabeniaa Lmfao wildinCheck the drip 💦 https://t.co/OgjrzBbZzP
9/25
2019
@abbiejean95 Oh don’t try me 🙄😂 @abbiejean95 I’m about to start actually texting people 😂😂😂I have slide to text back... it’s overrrrr
9/20
2019
Popping kids left and right!! https://t.co/6gK0X1DBve
9/17
2019
@jaaynaasty22 Lol is that Dre’mel
9/15
2019
@Ignorant_M1ndz You have more support than you think 🙃Check it out ✅ https://t.co/N8TWPWEBYKHaven’t got cuddles n kisses in a long time https://t.co/51MgiSMN6J
Retweeted by ❄️ NEA ❄️Idk why y’all hate FaceTime .... it’s literally the best invention ever
Retweeted by ❄️ NEA ❄️”do u still talk to-” me: https://t.co/1u6Hc5dfrt
Retweeted by ❄️ NEA ❄️Coach: everybody on the baseline Everybody: 🥴 https://t.co/mMfK6VIIMs
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/13
2019
@x_LoyalTee Life’s too short 🤷🏾‍♀️ @x_LoyalTee Eat it.your greatness is not what you have, it’s what you give.
Retweeted by ❄️ NEA ❄️ @breezysanderss @SunDevilWBB @reilirich got the coldest part 🥶
9/12
2019
@numbaa5__ @amiyahhoops1 Brooooooo 😂😂Kehlani has BEEN bad, y’all just been schleep
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/11
2019
STOP talking shit about the IE, every city here is dope Riverside has Bakers Fontana has Bakers San Bernardino h… https://t.co/o7UspaB7nj
Retweeted by ❄️ NEA ❄️❤️ https://t.co/GTKl5s2JFc
Retweeted by ❄️ NEA ❄️How bout put Dillon Sterling-Cole in?? https://t.co/1bMUP8fU02
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/8
2019
@numbaa5__ Nah you just not there 🙄 @numbaa5__ You kno I’m reppin 🤷🏾‍♀️😂Lemme find one https://t.co/41nekX4DHI
9/6
2019
B-Day ✨ https://t.co/vDKJT1DD4L @OTB_kali I feel that on the highest of keys @OTB_kali Do you ever sleep ??LOL where’s @JackieMoore33 https://t.co/GyCopyTezL
9/4
2019
i found $200 on the floor today, RT for goodluck x2 🥳 https://t.co/RNh0XYTUtG
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
9/3
2019
@britttt_britt We gon see how her story goes 🙄 @britttt_britt Shhh pipe down 😂😂I’m watching it 👌🏾 https://t.co/tzr4ICumny
8/30
2019
@shippppyy I know I don’t see messiah up in there 👀
8/28
2019
@Janellkaya True but I think most of his fear is for his involvement and what that could mean for his future @Janellkaya That part I feel like the only one that care is tony
8/24
2019
Mike Trout has 42 home runs this year Mike Trout has 282 home runs in his career If Trout hits 18 more home runs a… https://t.co/l6b9zF8IeF
Retweeted by ❄️ NEA ❄️ @sleepyblackboy Lmk what you find @sleepyblackboy Whatchu see 👀Could’ve been Canyon if Stovall wasn’t slipping 😪 https://t.co/gdFgph7gtW
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/22
2019
@numbaa5__ @JRicee2 I’m here for it https://t.co/68azAPpYnN @numbaa5__ @JRicee2 I don’t even be tweetin like that soooo let’s find someone else 👀 @JRicee2 Lmfao she wildin rn 😂retweet if you love jhené aiko i’m tryna see something https://t.co/kPLh3feuRK
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/21
2019
Friend: *gets cheated on and takes him back* Me: You a clown 🤡 Friend: *gets his name tatted* I’m in love with hii… https://t.co/hHYtZzdOQp
8/20
2019
And he said unto them “Don’t save her, she don’t wanna be saved” https://t.co/4FjLWpxK9Z
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/19
2019
✨MMB @numbaa5__ Lmfao right ?? 😂🙄
8/18
2019
Due to personal reasons I will be acting brand new
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/17
2019
✨🧿 Whoever pass this tweet may get an abundance of wealth for the following days, and would be able to pay their de… https://t.co/65Z4mdUvsp
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/16
2019
how old were you when you... 1. 15 2. 15 3. 18 4. 12 5. 13 6. 13 7. 14 8. 14 9. 14 drop an emoji for the questions @SamanthaIbis 🙄 @seniaabeniaa You already know
8/13
2019
That’s my dawgs ✊🏾 https://t.co/CB8Cl5QbK7I felt this https://t.co/Qim2DS9OuJ
Retweeted by ❄️ NEA ❄️Ain’t no trophies for being a real one.. just scars
Retweeted by ❄️ NEA ❄️ @dirtycox14 No @bbykayke Same sis
8/12
2019
Happy Birthday shawty !! 🎉 @bbydickturd
8/11
2019
Accurate lmao https://t.co/mmk0RMdUCG
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/10
2019
Sometimes the things you resent are the things you need most
8/8
2019
Me crying over the fact I’m getting fat but comforting myself with food anyway https://t.co/YcR3YuecNB
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/5
2019
ya girl is single single . Like I ain’t even talking to anyone single 🥺😭 not even texting lol
Retweeted by ❄️ NEA ❄️
8/2
2019
@seniaabeniaa Nah just enough @SteveyJerks Yes lol 😂 @kwhitmer18 Kobe has a daughter that he coaches 🤔
8/1
2019

0