Sign in with Twitter

Username:

NETIZEN JOWO @netizen_jowo Magetan, Indonesia

NIKMATE GUSTI ORA TAU PREI ||•Go follow twitter:@netizen_jowo ||•Tag?? monggo ||•Akun hiburan ||•Seduluran Selawase~

438 Following   17,320 Followers   14,990 Tweets

Joined Twitter 6/28/21


Koe nek mung butuh diperhatekne tanpo ono timbal balik e mending rasah moro neng aku mending golek liyane,eman-eman… https://t.co/4y67AEn5kc
Retweeted by NETIZEN JOWOnek we moh dibanding-bandingke, opo we gelem nek dipada-padake?
Retweeted by NETIZEN JOWO @safirasherin_ Padahal Wes sarungan lho rangkep papat tetep wae dirogoh @annas2703 Penyembah pohon pisang nih senggol dong🤣🤣Tabahlah seperti perempuan terutama seperti seorang ibu, Masio bendino ngedusi anak tapi ra pernah nuntut njaluk mesin cuci anak.
Retweeted by NETIZEN JOWOjaremu ngajak bebarengan lakok malah ilang ilangan
Retweeted by NETIZEN JOWOtutorial jinakkan wanita -elus rambute -di peluk -transferi duit
Retweeted by NETIZEN JOWOAsalamuallaikum ukhti.🐊
Retweeted by NETIZEN JOWOjajan terus rapopo yang, angger nek bobok bareng
Retweeted by NETIZEN JOWOSoyo gede ora tambah akeh duite malah tambah lalene nemen
Retweeted by NETIZEN JOWOKaum piyambakan beriman tahan godaan setan, kecuali setannya maksa.Yen nganggur gabut okeh gawean sambat asuog ngenemen urip.
Retweeted by NETIZEN JOWODasar manusia ribet 🤪 https://t.co/aX2V0t4xwJ
Retweeted by NETIZEN JOWOKlo mutihin muka jangan lupa leher nya juga di putihin ya.kasihan yang nglihat.
Retweeted by NETIZEN JOWOSeninku baik-baik saja, hanya kurang turu dan selebihnya aku tanpamu.
Retweeted by NETIZEN JOWOApakah kurang tidur dengan pacar bisa menyebabkan anemia?Pacaran marai beban pikiran gantian Jomblo rasane sepi, jadi serba salah Cosplay jadi gombal aja deh..
Retweeted by NETIZEN JOWOKalau ihklas lantas kenapa menangis?
Retweeted by NETIZEN JOWOWong koyo aku ngene opo seng iso dibanggake? Blas raono.
Retweeted by NETIZEN JOWOCukup tak tunggu, ora ngarah tak ganggu @DelangguPiye @lambenetonggo_ @netizen_jowo @OjoKulinoMekso
Retweeted by NETIZEN JOWOPokok e agustus aku kudu bahagia @netizen_jowo
Retweeted by NETIZEN JOWOAwakdewe alon-alon bakal terbiasa tanpo kabar lan terbiasa oleh rindu,bar kuwi terbiasa dienggo ngelalekne.
Retweeted by NETIZEN JOWOKoe mending mangano, ben cangkem mu ono kegiatan liyo. Wong lanang kok rasan rasan su.
Retweeted by NETIZEN JOWOPacar sing gemati angel golekane, tapi konco sing pangerten tetep larang regane.
Retweeted by NETIZEN JOWOUdah gausah maksa buat milikin, hatinya dia kan buat orang lain, bukan buat kamu...
Retweeted by NETIZEN JOWOTerkadang aku ncen pantes diabaine, mergo aku yo ngerti, aku ki ora sempurna ning mripate dekne.
Retweeted by NETIZEN JOWOSemua hanya siklus basi yang sulit untuk disudahi.
Retweeted by NETIZEN JOWOkerjo sing semangat, aplikasi ijo akeh promo kemerdekaan. :)
Retweeted by NETIZEN JOWODiam bukan berarti lupa, aku tidak pergi, aku masih di sini, senantiasa membersamai.
Retweeted by NETIZEN JOWOora usah nggolek identitasku terlalu adoh, tak omongi “aku udu anak e wong sugeh, aku yo udu wong apik”
Retweeted by NETIZEN JOWOIseng ngelamun biar galau, eh Malah keinget mie ayam.
Retweeted by NETIZEN JOWOSenggol dong!! 👉🏻👈🏻🤭 https://t.co/eQ44Xst1sz
Retweeted by NETIZEN JOWOjaman saiki wong wongan gathel ngakune friendly
Retweeted by NETIZEN JOWOAwak diantemi kerjaan utek dioyak kebutuhan ati dipontang pantingne kahanan
Retweeted by NETIZEN JOWOMending telo sing nyoto timbang roti sing nyereti, mending lakonono opo sing ning ngarep moto timbang mung angen an… https://t.co/6sPEkkVp5J
Retweeted by NETIZEN JOWONakale wong lanang nek mung main mendem, ngrokok, dolan bengi iso dituntun nggo mari, tapi nek nakale wes wani medo… https://t.co/WknQVBNybt
Retweeted by NETIZEN JOWOInpo lomba sitik-sitik ngilang lurr,arep ndaftarne mas gantengku iki😄😄
Retweeted by NETIZEN JOWOPengen deh akrab sm ibuk mertua trus nyritain kelakuan anak nya😬😬😬
Retweeted by NETIZEN JOWO
8/9
2022
Agustus nek ono lomba gathel gathelan, mesti mbak kae juara satu.Bulan agustus full sibuk, Yo menghias gang yo menghiasi hari harimu mbarang. @BeATtraveller @maspikk_ @netizen_jowo @OjoKulinoMekso
Retweeted by NETIZEN JOWORaono alesan gawe ndolek liyane, paket komplit ono nang kowe @DelangguPiye @lambenetonggo_ @netizen_jowo @OjoKulinoMekso
Retweeted by NETIZEN JOWO @only_ollive Wong tanpo balung🤣 @mfebrianz_ Nggreges🤣Cukup meneng wae rasah dipikir, seng penting koe wes ngerti nek wong e koyo ngono neng mburimu.
Retweeted by NETIZEN JOWOSerius nanya, cewek kalo suka sama cowok yang pertama dilihat apanya?
Retweeted by NETIZEN JOWOkudune fans Manchester United seneng sih gak dibant*i 4:0 neh mbi brighton
Retweeted by NETIZEN JOWOPengen bojoku tak tukokne seragam ketat, tapi piye bojoku ii lemu ndak lemak ee mbleber nyandi nyandi to.
Retweeted by NETIZEN JOWOTak seneng-seneng ndisek,masalah nyenengke awakmu mengko ndisek lek awakmu wes tatu.
Retweeted by NETIZEN JOWOGausah sok-sokan mewarnai hidupku, aku wes seneng werno ireng.
Retweeted by NETIZEN JOWOwong elek koyo aku melu lomba tarik tambang mesti kalah soale tidak menarik
Retweeted by NETIZEN JOWOagustus prei cidro sek, persiapan lomba makan kelereng og. :)
Retweeted by NETIZEN JOWOdiarani konco kok koyo terlalu cedak, diarani pacar tpi yo kapan jadiane :)
Retweeted by NETIZEN JOWOPernah dapet ucapan "aku bangga nduweni koe". tapi kui mbiyen, pas dompet ku ijeh kebak duit.
Retweeted by NETIZEN JOWOngandani dikiro ngekang, ngejarne dikiro wes ora peduli, disabari malah sak penake dewe, mengko yen tak tinggal jar… https://t.co/FAS9JXJ6l0
Retweeted by NETIZEN JOWOOra usah ngoyo ngoyo urip kui wis ono dalane, wis diatur karo sing kuoso, dadi ora usah sambat, sak olehe, sak cuku… https://t.co/b9e1hmi2sU
Retweeted by NETIZEN JOWOTidak semua tawa berarti bahagia ,
Retweeted by NETIZEN JOWOdirewangi nganti kongene,kok gur disepeleke
Retweeted by NETIZEN JOWOBukanya belajar dari kesalahan, malah lanjut part 2.
Retweeted by NETIZEN JOWOsido sayang ra? nek ora tak takon liyane.
Retweeted by NETIZEN JOWOKowe nyemproti manuk koloran aku nyirami kembang tengtopan
Retweeted by NETIZEN JOWOeling, koncomu sing do tongkrang tongkrong kae wong tuwone sugeh
Retweeted by NETIZEN JOWOInpo lomba sambat sambat berhadiah mobil mewah dan rumah mewah
Retweeted by NETIZEN JOWOKalian pernah gak ada yg ngecuit trs kamu cuit tapi gak di bls lagi.tenang jgn marah krn dia adalah seleb.
Retweeted by NETIZEN JOWOPiye arep sedeh, kancaku wae pekok kabeh:v
Retweeted by NETIZEN JOWOPisan ngkas nglarani atiku, tak omongne ibukmu lek kowe tau dolanan manukku.
8/8
2022
elek-elek ngene yo pernah dikasih liat bobane mba cantik. :)
Retweeted by NETIZEN JOWOSelamat hari sabtu, ngo jiwa-jiwa perindu sing ora iso ndang ketemu. Sabar yak :')
Retweeted by NETIZEN JOWO
8/6
2022
Tambah ayu wae mbak, gelem tak pek mantan? dekik neng pipimu kui lho mleyotke atiku :)setiap kali di dekatmu, jantungku berdegup tak seirama. apakah itu sebuah pertanda, mungkinkah cinta.
Retweeted by NETIZEN JOWOIkhlaske opo seng udu wekmu lan ikhlasno wong seng lungo ninggal awakmu.
Retweeted by NETIZEN JOWOPas gak punya uang pingin beli ini itu ,giliran pas punya uang malah rasanya sayang banget kalok mau beli-beli wkwk.
Retweeted by NETIZEN JOWO @pauz_fauzan Tresno tulus maseee🤣 @only_ollive Kok lembekmen ngono o🤣 @yuppicandyyy Karo aku bae @bidadarikocakkk @orasama299 Tuyulmu ucol tekan nggonkuGaplek i omonge aku nakal wedok ane akeh.padahal aku lo setia ne eram.
Retweeted by NETIZEN JOWOMereka yang curhat terkadang bukan untuk nyari saran atau solusi,mereka cuma mau didengarkan dan didukung, sekedar… https://t.co/hbwnqzhv3f
Retweeted by NETIZEN JOWOCah wedok ki nek wes nyaman, Ojo meneh dikei kata mutiara,gur dichat "Ojo Lali Maem Dek,Kesehatanmu" ngono we leh… https://t.co/twHHjMGqWj
Retweeted by NETIZEN JOWOtimbang ngechat de e ora di bales mending ngechat gepuro deluk meneh wes pitulasan
Retweeted by NETIZEN JOWO"Kersane di setir gusti mawon, tau disetir cah-cah malah diterakne uwit og" :(
Retweeted by NETIZEN JOWOGur sus*mu seng Gedhi ,atimu nyang aku orak.. Suog 🤨
Retweeted by NETIZEN JOWO @BoyoLaliNgoco Njaluk kelonTerlalu akeh uwong sek istimewa neng sekitar mu, aku sek sederhana iki merasa tidak pantas untuk mu..
Retweeted by NETIZEN JOWOAku tidak hilang, hanya saja sedang menepi menjauh dari semua orang, karena dunia ku sedang hancur berantakan
Retweeted by NETIZEN JOWOOno kalane kowe kudu sadar lan menghindar!
Retweeted by NETIZEN JOWOIyo, aku sadar aku sopo, nek ora sadar berarti aku kesurupan.arepo sakuat atimu bertahan,nek takdire kudu pisah,isone yo mung pasrah.
Retweeted by NETIZEN JOWODunia memang tempatnya lelah, tempatnya berjuang, tempatnya meneteskan air mata. Namun, jika kita yakin ada pelangi… https://t.co/MSFPAg8yAj
Retweeted by NETIZEN JOWO @OjoKulinoMekso Mbayangke digoyang po?🤣🤣🤣Rapopo alon-alon, sing penting endinge bakal iso kelon. Eh
Retweeted by NETIZEN JOWO @sakkarepmuu_ Aku mendelep @bidadarikocakkk Bayangin pas kamu marah, gelang karet ditanganku aku lepas buat jiret irungmu uhh so sweet bangettt @sakkarepmuu_ Kamu cantik banget gila dahh.. geleng" kepala aku😄Tetap stay tenang karena air gak perlu berisik buat nunjukin aksinya.Wes ora kepikiran golek liyo, lha wong aku kangen kowe wae sampek mewek og.Soal hubungan gur butuh seng tenanan,guyon skip.
Retweeted by NETIZEN JOWOPemasukan ngepass, pengeluaran ngegass, panggah disyukuri penting awak seger waras.
Retweeted by NETIZEN JOWOwes gede golek sing pasti pasti wae ojo koyo aku wes ga pasti malah panggah tak enteni terus.
Retweeted by NETIZEN JOWOtiwas tak chat mbendino malah jadian ro kae asuog!!
Retweeted by NETIZEN JOWOأَحْيَانًايَجِبُ عَلَيك أنْ تَقِفَ وَتَتْرُك كُلَّ الأَشْيَاءِ لِرَبِّك Terkadang, kamu harus berhenti & meninggalkan semuanya untuk Allah.
Retweeted by NETIZEN JOWO
8/5
2022

0