Sign in with Twitter

Username:

nopnopia @noviadiannnn Semin,Gunungkidul, Yogyakarta

Overthinking ngasi gering

1,016 Following   1,272 Followers   2,344 Tweets

Joined Twitter 6/10/20


@wulaan_sehhat Hay beb habidi yaaaa😗 @gilangassss Ujung ujunge yo gur aku😒 @PentingyakinO Kulino😭 @niki_bayuaji Kandani kok @elisamufidah Hoo ih beb yaampun jan payah payah😫wis gek cucimuka ae mbak,skincarean jangan lupaa yupsss. @elisamufidah Tiwas ayu ayu sumringah eh sak penake mbatalke sumpahh marai mikirpindo nek dijak mnh😭 @bebenDotzZ Embuh ngasi lali rasane au @gilangassss Ngeles e pinter pool yaampon lang🤣 @elisamufidah Sumpah amboko gapapa gapapa batine ndangkol pool mesti mbak saaa😭 @gilangassss Tepp ngakak🤣 @nvkptr_ Selamat malam beban dihati @Ardieputraa1 Awkayy aku ganti kostum sik @nickosyptr29 Pinter tenan le ngeles😭 @bebenDotzZ Pernah pisan,nyicip duduh e tok gek wis😭 @bebenDotzZ Blas ra doyan krupuk mentah kum kuman😫 @nickosyptr29 Enek e yuyu no :( @bebenDotzZ Moh aku nesu @13Andreari Misuh dibatin adalah passion terpendamku @Ardieputraa1 Mbok mau aku dijak,mbange gabut ngene😪 @kochengfess @Rudiokem_1101 Paling gabisa kalo liat anabul posisi begini💔 btw,terimakasih banyak orangbaik..gatau l… https://t.co/jld21rg2hk @wandaktauu Lagu baru bund? @allifbee_ Mesakke🤣 Btw,podo sih aku yo ngunu @adrezasofani Nek wengi ngene mendadak do puitis mergo opo yo @bebenDotzZ Ah capaaa bilangg😡jgn fitnah entee @wulaan_sehhat Hoo beb mbange gabut jb jb mantahane nemu sik cocok yo trabas ae🤣sering sih jb jb muk di like tok elhadalah asem og🤣 @AriArkus06 Iyo koyo atiku :( @nickosyptr29 Gule kepala hiu😭 @adrezasofani Kalem wae,tetep jb jb sik semangat pokoeee @Shofiaahnfh Duit mlayu yo gur nyang weteng🙃 @dwimeia1 Tetep nyindir amboko wonge radue tweet😢 @CandraBudhi Mungkin lainkali, di tweet yg lain ndraaa😂 @dwimeia1 Koe sih mancing²😭 @ichaaandri_ Wkwkwk iyaa chaa🤣 @nickosyptr29 Yahmene wancine mapan bobok mas,opo tego koe ngakon aku masak yahmene :( @dwimeia1 Ndak keceplosan aku @AriArkus06 Turu ngasi bosen,bingung meh model pie meneh @dwimeia1 Tetep mikir nek dekne bakal ngucapke Hbd,jebul tanggal kwi dekne jadian ro wongliyo @bagussuperr Alhamdulilah pumpung malem minggu akhire ra dewean aku woyyy @awliasaa Rapopo beb, tetaplah ramah dan sok kenal pdhl ora🤣 @sintakayaknyaa Cari jalanpulang,nyasar ampe berkilo-kilo dan muterin kuburan yg sama 2x🙃 @Fendiprsty_ 22ne wis tau @Alpresto_ Kerjo Kerjo Kerjo Gajian diutang konco @bagussuperr Aduh aduh koprol aku😭🤣 @adrezasofani Sore enak e gae mie godokk pakk @etteeddd Bisaa bangettt Pempek isi apa wisssss @orgsntuy Jawa dimana mana ya medot🤣apalagi jawa asli,tulen kek aku🤣🤣 @Klraputrii_ Yahmene yo ra enak beb @orgsntuy Info omahe tonggo sik dinunuti madang njut didulang beb🤣 @Dianmahendra_ Perasaan tak gawekne jahe anget,kok mah dadi ireng ngunu @ramadanrumi Apa sih yg gaa buat kamuuuu @CandraBudhi Misalnyaaa kalo aku punya couo😭 @kisahlalu01 @jawafess Awkay bwosss @heyyoci1 @kisahlalu01 @jawafess Nandi ciii🤣 @akunita_ Pooll beb😫 @aahanazahf Semangat cangtipp😗 @ichaaandri_ Buang2 waktu tenan modelan ngenei beb @farkhangumn_ Gudeg wae sisan yo mah enak @akunita_ Pake cinta po janji palsu?🤣 @AditiaEfendy2 Lha yo jelassss @normanharis1 Oke gass pasar sik pak golek beningan @akunita_ Yawdahh mau apa kamu beb😭😭 @unaisnardi Nasigoreng purun? @mekezes Siap bwossss tunggu wedange umup sik @DekaBiasaAja Eee busettt @AditiaEfendy2 Typing e wadon nek lagi nesu @cinoraduwetoko Malah fitnah
11/28
2020
@WWarsiro Pinter. Kene dolan meh njaluk dimasakke opo wiss @rdwandd Ndog to yooo @cinoraduwetoko Esuk esuk nek disengaki ngene iki jan marai semangat pool aku🤣 @rdwandd Tak tumbas sikkk @cinoraduwetoko Aamiin ,tumben bener ci @ryanhdysfa96 Oke deh tak lama lamain🤣 @rdwandd Malah ngelih dewe aku @artiaeka Ndadak golek beb @erwinstreeth Laiyokkk @ryanhdysfa96 Siapp. Tunggu yaaaa @stywniwan Aku disini tambah lemu. Tapi gapapa @thallarey Yakkk betullll @_svnns Sayang ro awake dewe e sok susah,po meneh menyayangi dee😭 @fbrmelyy Ayunee rekkk @nnadiyanr Aku diam beb. Aku sadardiri😭 @enoellesse Duhhhhh wiss berattt beratt @MarnoMbois Ngasi 20th ratau iso gae alis blas @WWarsiro Sue le masak @atap_pinus Pie critane wi😫 @LukmanTalito Jahatpolllll @andrnshvbgskra Siap laksanakan yanggg,tunggu sik @kisahlalu01 @jawafess Haallo prenn moo mutualan apa ni?? @LukmanTalito Lha niatmu ki meh makakke aku nyang tirex e kok😭😭hoo to?ngaku!!! @ramabaikk Ditunggu pesenannyaa yaa, wahai bapak dari anake sopo mbuh🤗 Bonus essemku sitik ae tapi @cangcutzzz ☕damu sik mas ojo lali 😗😗 @LukmanTalito Oke yang,opo sih sik ora nggo koePagi mas,mau tak buatin sarapan apa pagi ini?😋 @Erwinpekoq Aku moco malah pie ngunu winn @_gajelassssssss Kebiasaan beb :( @jawafess Selamat pagi following sik rung ngefollback @SaifulIchsan12 Sabar yo masss @ramabaikk Kayae yo ngunu ramm @ardeliaamandaa Samaan beb😭 @walahyu Sue ra padu mesti😭
11/27
2020

0