Sign in with Twitter

Username:

Life is a journey #OjoKulinoMekso // Social promoter: for business DM ๐Ÿ“ฉ // support @timelinejowo also meet @YowesManot

47 Following   50,515 Followers   146,253 Tweets

Joined Twitter 2/11/20


@Maswewe Loo yoo, wes kene mas dolan๐Ÿ˜Naliko howo nepsu mulai nguasai diri ngo gawe duso, Dumok'o dodo lan nyebut.. "ุฅูŠู†ูŠ ุฃุฎุงู ุงู„ู„ู‡" "Satemen'e kulo wedi marang Gusti"Hawane pengen senderan neng bahumu yo sisandene slonjor neng raimu
Retweeted by OjoKulinoMeksoMenurutku orang-orang yang sering online di media sosial adalah orang-orang yang merasa kesepian di real lifenya. Aku salah satunya.
Retweeted by OjoKulinoMeksoDunia memang ga baikยฒ saja Semuanya terlalu busuk untuk diketahui Cukup selalu berusaha tetap tenang dan damai
Retweeted by OjoKulinoMeksoBar duit e entek lemesss๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ,dasar akuu https://t.co/Lz2CLEB8ip
Retweeted by OjoKulinoMeksoaku rapopo, wis biasa gur ngelap banyu moto we. udu perkoro sik angel ๐Ÿ™‚
Retweeted by OjoKulinoMeksoAwakmu tak delok kok sue sue kyok dino minggu i Ramasukkk @OjoKulinoMekso
Retweeted by OjoKulinoMeksoInfo le keno ge gujengan..? Dm aja
Retweeted by OjoKulinoMeksoKamu bisa di anggap dewasa ketika bisa menghargai sesama.
Retweeted by OjoKulinoMeksoTak omongi, ngiro de'e sayang ro kowe kui hal sing ora nduwe isin sing panggah kowe lakoni saiki.
Retweeted by OjoKulinoMeksoPengen diajeni, tapi raiso ngajeni wong liyo, ndagel to ndesss...
Retweeted by OjoKulinoMeksoApakah seseorang dari masalalunya akan kembali..?? Kembali menyapa walau hanya sesaat, walaupun hanya sapaan..?? ๐Ÿค”๐Ÿค”โ€ฆ https://t.co/173U8GpU9P
Retweeted by OjoKulinoMeksoNgapuro banget,aku wingi ra sengojo seneng koe,tapi aku ora ngoco lan sadar diri.
Retweeted by OjoKulinoMeksoKalian pada ngapain sih kalo lagi ketemuan sama ayang??..
Retweeted by OjoKulinoMeksoKerjo kok ndas mumete ngeneki mosok iyo gejala arep munggah pangkat.
Retweeted by OjoKulinoMeksoAku ra bakal mekso,yo ra bakal ngemis,dianggep yo tak syukuri,ra dianggep yo ra mati.
Retweeted by OjoKulinoMekso"ada saatnya kita tak punya pilihan lain, selain terdiam dan mencoba menerima keadaan. (๏ฝก>๏น<๏ฝก)
Retweeted by OjoKulinoMeksoJujur aku sebagai calon ustad, rodok kecewa ndelok postingane cah wedok jaman saiki.
Retweeted by OjoKulinoMekso๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ฌ๐˜ข ๐˜ฌ๐˜ถ ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ข๐˜ฑ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜บ๐˜ถ๐˜ฎ ๐˜ฎ๐˜ถ, ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ฌ๐˜ข ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ข๐˜ต; ูƒูŽุฃูŽู…ู’ุซูŽูฐู„ู ูฑู„ู„ูู‘ุคู’ู„ูุคู ูฑู„ู’ู…ูŽูƒู’ู†ููˆู†ู ๐˜ด๐˜ถ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฉ ๐˜ˆ๐˜ญ-๐˜ž๐˜ข๐˜ฒ๐˜ช'๐˜ข๐˜ฉ :23 (โ€ฆ https://t.co/FUPxsIXX13
Retweeted by OjoKulinoMeksoJika bersamaku adalah luka, yo sokor salahmu gelam karo aku.
Retweeted by OjoKulinoMeksoMaaf salah sangka kirain sama sama ada rasa.
Retweeted by OjoKulinoMeksoUrip kui sawang sinawang Awakmu nyawang uripku penak,alhamdulillah Aku nyawang uripmu,wegah
Retweeted by OjoKulinoMeksoAkan kutemeni semampuku, masalah besok siapa yg menjadi pilihanmu itu urusan mu. Bukan tentang kebodohan, tapi ini tentang ketulusan.
Retweeted by OjoKulinoMeksoiso-isone mbok bandengke karo tukang gawe qoutes , wong aku pertama due twiter gur gawe nggolek link ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ
Retweeted by OjoKulinoMeksoMesakne ati iki, angen angene oleh seng gemati malah kebagiane seng nglarani
Retweeted by OjoKulinoMeksoCah saiki angger ditakoni.. "kowe gon bagian opo???" "Aku gon bagian dilarani wii mas..." ๐Ÿคฆ๐Ÿป @OjoKulinoMekso
Retweeted by OjoKulinoMekso @OjoKulinoMekso onok tambahan ga min?
Retweeted by OjoKulinoMeksoJangan kepedean deh, sebelum kamu ga percaya sama aku, aku duluan lho yg ga percaya sama kamu lg,, tahu ga sih kepeโ€ฆ https://t.co/BLeuAL5qAf
Retweeted by OjoKulinoMeksoAku akan terus menjadi aku, dan silahkan menjadikan aku orang lain sesuai sudut pandang mu. Aku tak akan perduli soโ€ฆ https://t.co/TAsCzM8isW
Retweeted by OjoKulinoMeksoRolasan madangee ,semen gresik,, ben kuwat kokoh tak tertandingi ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ @OjoKulinoMekso
Retweeted by OjoKulinoMekso @weppewp Nah iki yo cocok๐Ÿ˜‚Dia hanya singgah, harusnya aku suguhi roti bukan hati Maju kelaran, mundur kelangan
Retweeted by OjoKulinoMeksoUrip neng ndeso ki kudu stok sabar sing akeh ben ora darah tinggi terus, Paling sering ya ngomongi wng karna iri teโ€ฆ https://t.co/7Ga11OSJuh
Retweeted by OjoKulinoMeksoKau tidak tenggelam ketika jatuh ke dalam air, kau tenggelam ketika hanya diam menetap di sana. Beranjaklah dari apโ€ฆ https://t.co/D1MnWETied
Retweeted by OjoKulinoMeksoora butuh dwit akehh sing pnting cukup, contohe bngun omah dwite cukup terus tku mobil dwite cukup, terus mngan y cโ€ฆ https://t.co/bP9EeSGhDa
Retweeted by OjoKulinoMeksoHidup ini sebuah perjalanan panjang merelakan.Menemukan, kehilangan lagi. Berdiri,terjatuh lagi. Tertawa,menangis lโ€ฆ https://t.co/XHffiXyQkp
Retweeted by OjoKulinoMeksoNek aku mandek merjuangke koe,ora bearti Ra sayang koe.tapi aku mandek tuku es teh. #paham to nek berjuang yo ngelak brng @OjoKulinoMekso
Retweeted by OjoKulinoMeksoAku memang pencinta buaya, tapi aku bukan buaya dik, sumpah โœŒ @OjoKulinoMekso https://t.co/CXbFdLqcpV
Retweeted by OjoKulinoMeksoarek saiki nek di takoni "๐˜’๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ถ ๐˜ฃ๐˜ข๐˜จ๐˜ช๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฐ?" "๐˜‰๐˜ข๐˜จ๐˜ช๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ญ๐˜ข๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ช ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ถ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ฆ" ๐Ÿ™ˆ @OjoKulinoMekso https://t.co/hUpLHZj3hm
Retweeted by OjoKulinoMeksotak kiro insomnia, jebule uripku lagi okeh problematika. @OjoKulinoMekso
Retweeted by OjoKulinoMeksosemangat !!! masi banyak cobaan yg blom dicobain @OjoKulinoMekso @Sragen_Baperan
Retweeted by OjoKulinoMeksoBukan hanya dia yg membuatmu gundah ,, tp sikap mu yg berubah ketika melihat ia berulah di belakang mu.. Bener kanโ€ฆ https://t.co/rsBiNvuVy9
Retweeted by OjoKulinoMeksoPulang untuk tidur, bagun untuk kerja"tidak ada jeda padahal usia masih muda" tetap semangat jiwa jiwa tanpa semangat. ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Retweeted by OjoKulinoMeksoWis lah mas ayo rabi ae,perkoro maem ngko mulih mae dewe2๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ
Retweeted by OjoKulinoMeksoSahur... Sahur.... monggo enggal2 sahur... https://t.co/61W6EdoaVb
Retweeted by OjoKulinoMeksoSak capek-capeknya, sak kesel-keselnya meniti perjalanan hidup... Tetap nikmati, tetap jalani... Ora bakal iso mbokโ€ฆ https://t.co/JLMcNs0u27
Retweeted by OjoKulinoMeksoSelain lagu apa yang membuatmu ingat seseorang?
Retweeted by OjoKulinoMeksoTak kiro mung Teh tok seng keno di celup Jebul awakmu yo podo
Retweeted by OjoKulinoMeksoBales dendam terbaik adalah samperin pukul injek lehernya!! Nunggu karma kelamaan sekali kali mandiri jangan ngerepotin tuhan.
Retweeted by OjoKulinoMeksoPejuang rupiah, semoga berkah. Ingat, ada kehidupan yang harus di perjuangkan.
Retweeted by OjoKulinoMeksoBelajar menikmati hidup, bahwa apapun Yang kamu lakukan hanya untuk mencari ridhoNya. Gak perlu cari validasi apa lโ€ฆ https://t.co/VZOlhKxS1l
Retweeted by OjoKulinoMeksoAku ki, Nyawang semut njungkel seko mejo ae ra tego kudu tak tangisi Ojo meneh nyawang fotomu karo mikir santet gak ya ๐Ÿ˜‚
Retweeted by OjoKulinoMeksoAku i jane cahe lalian, tapi kok nek kon nglalekne ko angel e eram ki jane penyakit po anugerah to yo?
Retweeted by OjoKulinoMeksoOra kudu selalu ono,ning yo minimal ngabari
Retweeted by OjoKulinoMeksokadang ati kui mung dinggo playonan dudu panggonan, dadi rasah baperan nek mung dinggo dolanan ora tenanan.
Retweeted by OjoKulinoMeksoYen urip mung isine iseh nuruti napsu, sing jeneng'e mulyo mesti soyo angel ketemu.
Retweeted by OjoKulinoMeksosebenarnya sih suka deket kamu, gur mergo rame ae aku macak cuek๐Ÿคญ
Retweeted by OjoKulinoMeksourep mek sepisan dadio lakon, ojo gur dadi penonton
Retweeted by OjoKulinoMekso @weppewp Okeh๐Ÿ˜‚
9/29
2022
Monmaap gih.. Aku ora ngerti opo kui cinta pertama, kedua, ketiga dst.. Ngertiku mung nek dee ncen tulus mencinta,โ€ฆ https://t.co/bODk2xuGIUmeh berusaha melupakan tapi storyne paling kiri, viewne paling nduwur, nek ngetweet langsung mlebu notif. paket lengkap wes ๐Ÿ‘๐Ÿผ
Retweeted by OjoKulinoMeksoRebahan, ganggu uripmu, ganggu kerjomu, mergo gabutku ra karuan genahe.
Retweeted by OjoKulinoMeksoSing ptig wis pernah,ndak yo ngno bessss...๐Ÿ˜†๐Ÿ˜† https://t.co/I5ghMAP4DX
Retweeted by OjoKulinoMeksoSedang menikmati Rindu tanpa Komunikasi dan Bertemu๐Ÿ’…
Retweeted by OjoKulinoMeksoSaiki sak mampune mawon, ora usah melukai diri sendiri.
Retweeted by OjoKulinoMeksoNek chatmu tak bales tengah wengi pas aku nglilir. Berati "You are Something Special mas"...
Retweeted by OjoKulinoMeksoNggak lucu sih perasaan buat bahan candaan
Retweeted by OjoKulinoMeksoJare kehidupan kui koyo roda berputar, Kok aku ngene-ngene wae, Opo rantene pedot?
Retweeted by OjoKulinoMeksoGayane stay private, padahal sepikane sak ndeso patang puluh papat.
Retweeted by OjoKulinoMeksoSaiki wonogiri sesok wonosobo Tiwas fotomu tak gawe stori Jebul mbok anggep konco
Retweeted by OjoKulinoMeksoInget selalu kata ibu "Terima apa adanya dan syukuri apa yang dipunya"
Retweeted by OjoKulinoMeksoBintang sing padang wae kadang ketutupan awan,podo karo tatu sing kadang ketutupan senyuman.
Retweeted by OjoKulinoMeksoinfo jasa sleep call sak kelon e .
Retweeted by OjoKulinoMeksoKayaknya seru deh, kalo kita saling sayang. Terus kita nggak saling ngilang.
Retweeted by OjoKulinoMeksoAkan ada waktunya kita di cari ketika di perlukan dan di lupakan ketika sudah mendapatkan apa yg di butuhkan....๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œโ€ฆ https://t.co/F9jHqlBfLj
Retweeted by OjoKulinoMeksohttps://t.co/XJyFnJ3Ter5 CIRI FISIK WANITA YANG GAMPANG DIAJAK SELINGKUH -Sebuah utas video https://t.co/uUotx9dGrxAku lebih memilih Single di era gempuran banyaknya perceraian yg tercatat di kota Temanggung. (disebabkan oleh faktโ€ฆ https://t.co/vmvY3urVhI
Retweeted by OjoKulinoMeksoNing ngarepan katon lugu lan lucu, tapi ning mburinan kelakuhane kek asw ๐Ÿ–•๐Ÿป๐Ÿ‘Š๐Ÿป๐Ÿ‘Š๐Ÿป
Retweeted by OjoKulinoMeksoTulung lah,klo singgahmu hanya sebentar jgn pernah buat diri ini nyaman bersandar๐Ÿ™‚๐Ÿ™‚
Retweeted by OjoKulinoMeksoDipahami yo cah ayu, sing seneng ngumbar pupu lan susu. ๐Ÿ˜‚ https://t.co/vVvZhM66od
Retweeted by OjoKulinoMeksoMbak e harus banget banting harga cuma buat cari perhatiannya ๐Ÿ˜‚
Retweeted by OjoKulinoMekso @OjoKulinoMekso Sampai pelaminan, sampai jadi istri, sampai jadi ibu dari anak - anakmu, sampai kakek - nenek, saโ€ฆ https://t.co/V3LhrczTzA
Retweeted by OjoKulinoMeksoHoo e mazzz https://t.co/EYrsd1Wpp5
Retweeted by OjoKulinoMekso๐Ÿ˜Š https://t.co/gAZvzTyNmW
Retweeted by OjoKulinoMeksoJangan lelah untuk terus menunggu.karena yang terbaik memang datang di akhir.
Retweeted by OjoKulinoMeksoPercayalah, im good ๐Ÿ™‚
Retweeted by OjoKulinoMeksoJadi mau ditemenin sampek mana nih?!!!
Retweeted by OjoKulinoMeksoBelajarlah dari istri Surya Manurung, bahwa wanita bisa menerima kekurangan prianya. Wanita yang gak Mandang fisikโ€ฆ https://t.co/QVfPJ82ryf
Retweeted by OjoKulinoMeksomasio ngopiku nak endi-endi, lek urusan nyusu panggah nde kamu. :)
Retweeted by OjoKulinoMeksoWis rapopo aku sing disepelekno, tapi elingo ncen aku ra crito, nibo nangi tak rewangi kanggo atimu
Retweeted by OjoKulinoMeksoSing bener, level tertinggi dalam mencintai kui di rabi.
Retweeted by OjoKulinoMeksoRa kudu dadi sing istimewa,cukup dadi konco ceritoku,konco padu opo gojekanku,koncoku berjuangku lan ngancani uripku.
Retweeted by OjoKulinoMeksoTak akan kamu temui aku di manusia lain
Retweeted by OjoKulinoMeksopadahal aku ra tegel ngerti koe nanges, neng ngopo aku mlah mbok gawe ngemis-ngemis pomo ndasmu tak blekki lemari es kiro" risi ora ?
Retweeted by OjoKulinoMeksoMau ngeluh tapi ingat tempat kerja sama rumah butuh waktu 6 jam dan gaji cuma 2 juta.
Retweeted by OjoKulinoMeksoPisan pindo ijek tak maklumi Nek wes telu ping papat berati rolas
Retweeted by OjoKulinoMeksoDek' kamu Gpp kan,,??!
Retweeted by OjoKulinoMeksoMatur nuwun sanget Gusti sampun diparingi kelancaran, lan kesehatan mbendinten. Alhamdulillah
Retweeted by OjoKulinoMekso
9/28
2022

0