Sign in with Twitter

Username:

@Olacabs India Support Crew. For any query, feedback & concerns, tweet or DM to us anytime. We are here to help round the clock.

10 Following   99,794 Followers   479,387 Tweets

Joined Twitter 6/3/14


@sakthi_tweets Hi, Sorry about this. We see that our team has replied to your registered email id requesting for so… https://t.co/rBdLWps3yV @Lucifer76804550 They will get back to you shortly. @crsr4214 Hi! Apologies for the inconvenience. Kindly DM us the booking ID and we will look into it immediately. https://t.co/6DHSELSc7K @DasSouvik20690 We will get back to you shortly. @FaishalRabbani5 Hi, please reach out to our Partner Support team by clicking on the 'Call Us' button in the Suppor… https://t.co/N2xBAjFbJy @Saurabh39903051 Hi, We see that our team is looking into the issue and will get back to your shortly. @poetvishwa Hi, please DM us with the specific booking ID for further checks. https://t.co/6DHSELSc7K @karanmdn We will get back to you at the earliest. @neo569 Hi, Please elaborate the issue and provide the booking id to look into it. @surbhi68567300 Hi! Apologies for the inconvenience. Kindly DM us the booking ID and we will look into it immediate… https://t.co/9RhmfvKSY3 @Sonu2110 Hi! Apologies for the inconvenience. Kindly DM us the booking ID and we will look into it immediately. https://t.co/6DHSELSc7K @KumudRa59443072 Please reach out to our Partner Support team by clicking on the 'Call Us' button in the Support se… https://t.co/KA1N7pIRtN @shyamji6591 Hi! We are sorry about your bad experience. The driver-partner has been reported to the relevant team… https://t.co/GufskkPc60 @mnriyc Hi, Our team is looking into the issue and will get back to you shortly. @DakaliaAkshay voucher which you would be able to use it on future rides. The details of it are shared via SMS to t… https://t.co/K8p9wF0ffb @DakaliaAkshay Hi! We are sorry about your bad experience. The driver-partner has been reported to the relevant tea… https://t.co/CgbAnmQHfJ @vikyvikash Vikash, please be informed that the offer codes are account specific. In case your account is eligible… https://t.co/VRXsPOIdOq @DakaliaAkshay Hi, Sorry about this. Please provide the booking id to look into it. @karan_chhabra Hi! Apologies for the inconvenience. Kindly DM us the booking ID and we will look into it immediatel… https://t.co/EMYSUmtGA3 @iSkywalker63 Hi, Sorry about this. We would request you to Tweet/DM "@"olamoney_in" and our team will assist further. @AmitabhaSengu16 This is definitely not the experience we’d like you to have. Please DM the registered phone number… https://t.co/AWTT3Veke8 @kaushal97184215 Hi, Apologies for the inconvenience. Please allow us some time while we look into it and get back to you. @RajeevR14357531 Rajeev, please allow us some time and we will get back to you with an update. https://t.co/6DHSELSc7K @Amrit_Kabra This is definitely not the experience we’d like you to have. Please DM the registered phone number and… https://t.co/lDH4Dgv0EU @chandan_rai135 Hi, please be informed that we have resumed our service. Kindly check the Ola app for live availability and fare details. @VijayManiG Hi! Please elaborate on the concern along with the registered contact details over DM so that we can en… https://t.co/EeUadSLAit @BhanuPratapRao Hi, apologies for the delay. Our team is working on this issue, please allow us some time and we wi… https://t.co/JV6khAjPef @Imganeshraut registered phone number. In the future, please use the support section in the app to raise a request… https://t.co/YYp7mo2FGC @Imganeshraut We apologize for the inconvenience caused. We've reported this to our relevant team and will ensure c… https://t.co/Gcy5BdtH72 @mehadedhia We see that you have been charged correctly as per the distance and time traveled. Hence, we will be un… https://t.co/qVQUVuNhXu @acorruptedhuman We apologize for any inconvenience caused. We have credited the additional amount to your Postpaid… https://t.co/BlS4JRQE8C @journalistreyaz Hi, we apologize for any inconvenience caused. Please point out some specific instances with booki… https://t.co/fjavW3ITF9 @NavY_alMaiti Hi, apologies for the inconvenience. We see that the safety team is addressing the concern with you.… https://t.co/dy2XaVQPuG @mehadedhia unable to make any changes. (2/2) @mehadedhia Hi, we understand your concern and noted this as a feedback. Post validating the ride details we see th… https://t.co/ny513b8j9e @Imganeshraut Hi, we did verify the details and we see that the cancellation fee against the booking with CRNXXXXXX… https://t.co/t8TZkncGfP @Samratghule mobile number over DM and we will look into it immediately. (2/2) https://t.co/6DHSELSc7K @Samratghule Hi, you will be able to connect to our customer support by tapping on the Call us option in the suppor… https://t.co/WbYMuCI8yd @apoorva_srk129 avail of the discount. (2/2) @apoorva_srk129 Hi, we understand your concern. However, post validating the account we see that the ride voucher t… https://t.co/XWYywcUf9O @apoorva_srk129 Apoorva, post validation, there is a voucher worth Rs 1147.88 available in your account and the sam… https://t.co/wX04D7pJgV @Rohan78315901 on issues raised. (2/2) https://t.co/6DHSELSc7K @Rohan78315901 Hi, we did verify the details and we see there are no pending dues on your account associated with t… https://t.co/xsmLHOOeie @i_am_tridib We see that the payment mode selected at the time of booking was Ola money. Also, the refund for the r… https://t.co/raamTFGte3 @i_am_tridib Post validation, there was no sufficient balance in your Ola wallet. Hence the payment was debited from Ola money postpaid. @abedbug2 ensure your safety and theirs. The rollout is currently in progress and more screens are being installed… https://t.co/vp6msx1mj7 @abedbug2 Hi, we apologize for the inconvenience caused. We've reported this to our relevant team and will ensure c… https://t.co/hOfKaUWzRh @Rohan78315901 Rohan, please DM us with the email ID/phone number associated with your account for further checks. https://t.co/6DHSELSc7K @NitinRocker Hi! Apologies for the inconvenience. Kindly DM us the booking ID and we will look into it immediately. https://t.co/6DHSELSc7K @gubbaalu Please share the booking ID over DM for further checks. https://t.co/6DHSELSc7K @maheem_jain Hi, we have highlighted this to our Safety team and they will revert to you on the same soon. @AniAzad resolution. We strive to serve you better. (2/2) @AniAzad Hi, We apologize for the hassle. We are unable to validate your concern as you have exceeded the reporting… https://t.co/o0JxTLtbFb @bhupendraksinha Bhupendra, we apologize for the mishap. The seating capacity depends on the booked cab category an… https://t.co/OLIfVsrLIk @i_am_tridib We have replied to you via DM. Please check and revert. Thanks! @DeepakD64922610 Hi, We have temporarily stopped the cab attachment process and you will be informed via appropriat… https://t.co/DX2lgFs3aR @bhupendraksinha As per govt COVID rules, only two people can travel apart from the driver-partner. Passengers need… https://t.co/O1XwZsijW6 @manish_kamdar Hi, we would request you to elaborate on the issue more so that we could help you better. @richik_majumder Please be advised that we have checked the booking details and the deducted amount gets credited b… https://t.co/ymrblUVNFw @chetanjc Hi, we apologize for the inconvenience caused. Please share the specific booking ID. Also, kindly confirm… https://t.co/FLUlTAUzhe @rishavzzz Apologies as it is taking longer than usual for us to revert with an update. Your concern is being valid… https://t.co/YdPUrdSMKf @bhupendraksinha Bhupendra, kindly confirm your city for further assistance on this. https://t.co/6DHSELSc7K @vasusheelam request for the waiver on the app, and the steps are sent to you via SMS. Hope to serve you better. (2/2) @vasusheelam Hi! A cancellation fee is charged for the ride being canceled after 5 minutes for cab booking. This he… https://t.co/IZ6CMqaO6y @kaminabeerus In the future, please report any such issues at the earliest for us to assist you better with it. We… https://t.co/jkbDhwji68 @Ankur_BHARAT Hi, Apologies for any inconvenience caused. Please elaborate more on your concern with the booking an… https://t.co/AtisyCBO0W @sudheer_mv cashback will be credited to your Phonepe wallet. Please check and revert for any further assistance. (… https://t.co/1HWn7CXSkH @sudheer_mv Hi, post validation, the mentioned voucher is still active. Kindly apply the same while confirming the… https://t.co/eY08QDv30f @lifewithaheart Please elaborate more on your concern here over DM for further checks. https://t.co/6DHSELSc7K @Anshulbh93 Apologies for any inconvenience caused. We request you to tweet/DM to @olamoney_in and our team will as… https://t.co/Y3J1vY3DHS @lifewithaheart immediately. (2/2) https://t.co/6DHSELSc7K @lifewithaheart You will be able to connect to our customer support by tapping on the Call us option in the support… https://t.co/8VDR5bwQOm @saymynameapoorv Hi, apologies for the hassle. Please DM us the booking ID and we’ll look into this immediately. https://t.co/6DHSELSc7K @kaminabeerus We apologize for the inconvenience caused. The booking is older than 48 hours and the system will not… https://t.co/DCO3k5Dv7L @arya_hiten Hi, please elaborate on your concern along with the registered mobile number over DM and we will look i… https://t.co/CnfDC12Aam @AmitDanraj Hi, please allow us some time while we'll look into it and update you soon on it. @dhawanaxit Hi, we apologize for the inconvenience caused to you. We would request you to provide us with the regis… https://t.co/WMtz1z0NCI @keshri_abhijeet Hi, We regret any inconvenience caused. Please DM us the registered mobile number for further assi… https://t.co/RsCgUJfWSo @dhawanaxit Hi, we would request you to elaborate on the issue more so that we could help you better. @ganeshjaybhaye Hi, apologies for the hassle. Please elaborate more on your concern along with the registered mobil… https://t.co/nqbN2tcBf1 @kadiveti0303 Hi, apologies for the hassle. Please DM us the booking ID and we’ll look into this immediately. https://t.co/6DHSELSc7K @ShaikhShdan Hi, we are continuously working to increase our service boundaries to other places as well and you'll… https://t.co/EpSSiKQaFM @netcitizen Please share the screen recording of the error along with the OS version, app version and device detail… https://t.co/wdwDf5x2dI @Sahdevjangid09 Hi, Apologies for any inconvenience caused. Please elaborate more on your concern with the register… https://t.co/b13Zfp6ekq @stephenbaburaj be advised, this will also be mentioned in the "fare breakup & details" section which is shown to y… https://t.co/boWb1XeVoM @stephenbaburaj Hi, we appreciate your patience. Post validation, you have been charged correctly for the distance… https://t.co/gUCM5iTK56 @netcitizen Hi, apologies for the hassle. This seems to be a temporary issue. We request you to reinstall the appli… https://t.co/CfFNv0a7Sd @humtydumty15 Hi, Apologies for any inconvenience caused. Please DM us the registered mobile number for further ass… https://t.co/ZbJQHtLcje @lifewithaheart Hi, Apologies for any inconvenience caused. Please elaborate more on your concern and DM us the boo… https://t.co/NAeMdNlevG @chitranspranav Hi, We regret the unpleasant experience. The complaint has been reported against the partner involv… https://t.co/jsNKR8SoYp @itsinsiyaaar Hi, We regret any inconvenience caused. Please DM us the booking ID for further assistance. https://t.co/6DHSELSc7K @kapil_rajora413 We are unable to validate your concern as you have exceeded the reporting threshold. Please be inf… https://t.co/nfgyS1ka2W @vivekkr195 Hi, as advised, please reach out to our Partner Support team by clicking on the 'Call Us' button in the… https://t.co/6z7tX1U29E @savageequalist Please allow us some time while we'll look into it and update you soon on it. @kapil_rajora413 is a cancellation fee charged with reference to the booking IDs OSN967033249 (Rs.25/-) and CRN3676745866 (Rs.50/-). (2/2) @kapil_rajora413 Hi, We are sorry about your bad experience. The driver-partner has been reported to the relevant t… https://t.co/mzDTqSBLqP @Piyush36855702 wallet. We strive to serve you better. (2/2) @Piyush36855702 Apologies for the inconvenience caused. We've reported this to our relevant team and will ensure co… https://t.co/Wp6BoCTI8o @Ishwar0304 Hi, we had a check on the issue and we have refunded the eligible amount in the form of a voucher. The… https://t.co/fHMF5ndm4q @DisturbingSan Hi, This is definitely not the Ola experience we would like you to have. Please DM us the registered… https://t.co/anGUtDxIrv
9/28
2020

0