Sign in with Twitter

Username:

i think i stream on twitch. https://t.co/7VPqKjtj6z

124 Following   126 Followers   722 Tweets

Joined Twitter 11/16/15


Wuts going on with yama Read: https://t.co/nUOA4VpKmCTy for making my day it was a lot of fun playing apex and just vibing for hours https://t.co/svYWDtplLI
6/24
2021
@KojiNatu_ @LIMONCHICKEN_TV Im down @LIMONCHICKEN_TV Roadtrip?? 👀 @sldfspectresix @KojiNatu_
6/20
2021
@LIMONCHICKEN_TV https://t.co/fxd2YMvPAA @LIMONCHICKEN_TV I bought 2 keycap sets and 3 boards… i have none of it so far lmao
6/16
2021
@GeauxTeezy Bro that game is so good if u like it check out life is strange they got their 3rd game coming in fall @LIMONCHICKEN_TV Take ur keycaps off and type that way. Ull feel something then
6/15
2021
@KojiNatu_ Supa hot fire @ggrefrakt Lets not forget tokyo sweats
6/13
2021
@viavmber I think as long as ur enjoying the content u put out there is no right or wrong way of streaming. The wor… https://t.co/H3LrJfDxfr
6/11
2021
So basically discord and hiding ur email thing https://t.co/wM1G90Mz6v
6/9
2021
why is chicken salad different from a salad with chicken
6/3
2021
@ggrefrakt Make sure ur exhaust and intake fans r facing the right wayFuk a facetime call lets just chill on discord with cams on watching some anime
6/2
2021
@KojiNatu_ Dance on it like mikey
6/1
2021
@FrostyValorant @hrhgabs u 100% @Teafie_ @ilumi_natee Lmao i got a whole box nate come over here bb
5/30
2021
@KojiNatu_ I’ll buy tickets tonight say lessSo i need hand cream or lotion or wutever u call it. Wut do u guys recommend @KojiNatu_ 👀👀👀👀👀 @GoldenAutumnCat Ight come thru @ilumi_natee Cmon boomer lol @ilumi_natee Im 22.... @ilumi_natee Does that mean i can start calling u boomer nowDoes anyone wanna go with me.... https://t.co/xxxoZToSIL
5/29
2021
@BaeOmbre Damn its kinda fun to read nglMe having a job is not good lol. It makes me want to spend all the money i made onto the twitch family and make the… https://t.co/Kum7OghRE7
5/28
2021
@kyepaco R/mechmarket and type in the desk mat u want. Find someone selling it
5/27
2021
@kyepaco The aftermarket price seems to be about $60usd if u do want to make that purchase
5/26
2021
@SkuLLyJai @uvsect Less gooo dude mans moving up in the world.Ayo support the homeboys music. https://t.co/noFmPSvE6r
5/25
2021
I apologize for the things ive done in the past. Im trying to get better and learn from them. https://t.co/dZsVVb3oVC @cloudyrobin__ @linniwastaken @toastoes @marielledivino @hayzeemusic Hope u had a good one man u got so much suppor… https://t.co/WrEpOdb6Kq
5/24
2021
@zarytee Softly pat ur face with a towel compared to drying urself off like a shower. Be nice to ur face. Also wut u eat/drink matters @ggrefrakt NatureI just found out that when standing ur not supposed to lock ur knees. Idk how to human anymore
5/23
2021
@racharrms After u saved my pet rabbit from the tornado of course i gotta repay the favor. Thankful to have met u and to many more memories @juneayaa First u learn to consciously be nice and then it becomes a norm after years of doing so then u rewrite ur brain to always be nice
5/22
2021
@ItsDaher I like the new sub badges 😏
5/21
2021
@noodlegurl101 Glad i got to bring my family to u and enjoy that 24hr stream 😉Considering how tall i am, i have pretty small hands and idk how i feel about that.
5/20
2021
@ggrefrakt Miss u man but do wut u gotta do first we not going anywhere without uHere’s to all the mods who do it for free, the mods that just wanna vibe with the streamer. The mods that do it bec… https://t.co/K6ZxDkqCwY
Retweeted by owoyama
5/19
2021
@BruceLeeInAKilt Alt + f4 the brain we gotta hard resetdid anyone else’s mom’s make them toast w butter and cinnamon sugar? dam that rocked.
Retweeted by owoyama
5/18
2021
@TaylaOCE Glad to know ur doing well 😂
5/17
2021
@samasubii Yeth art
5/13
2021
@BaeOmbre Yea ima be one of those ppl cause u made me feel extremely welcomed in a chat we first met in before i we… https://t.co/i6n9H73V4Z @hrhgabs @BruceLeeInAKilt If u want a cheaper alternative the glorious model o wireless is amazing
5/12
2021
Been seeing a lot of ppl ive met recently stream for the wrong reasons. makes me sad i thought they were cool but i guess not.... Sadge
5/11
2021
Hey @TwitchSupport its mothersday and my mom misses watching @kyepaco streams. Do u think u could take a look at hi… https://t.co/tUb4zptMzS @souplettuce Fold in half and now u got a taco
5/9
2021
@SorreyTV @triceriatops
5/8
2021
I love seeing the ppl i support succeed or get the love n appreciation they deserve. It makes me happy cause they c… https://t.co/CIQw3aLZ5e
5/6
2021
@Fropthefrog12 Noooo frop im not a manipulator thas toxic
5/5
2021
im not saying names but i have fully convinced a friend to believe that may 4th is star trek day not star wars day
5/4
2021
@Twinontwitch Got a windows update so now its new @ItsDaher Just type “a 1000 word essay” and ur done
5/2
2021
i just wanted to let everyone know that despite everything and any bad energy that may get sent to u. i still care… https://t.co/GJT7nK6fBM
4/30
2021
@triceriatops https://t.co/TzR1C5flS6
4/28
2021
@LIMONCHICKEN_TV Rught click the server. Mark all as seen we start freshI have really squishy cheeks and idk how to feel about it
4/26
2021
@sadgirlminx Plz be safe we will miss u but we also want u to do wuts best for u. So we happy ur taking care of urself
4/25
2021
Ngl this @porterrobinson album has got me all emotional. Its so beautifulThese the only drinks i take a shot of https://t.co/T9BcIoJZyc
4/23
2021
Someone came into stream and said I was a trust fund baby... Your fave streamers aren't rich just because they hav… https://t.co/9IEIeBYZBo
Retweeted by owoyama
4/21
2021
Hello @TwitchSupport could you please have a look at case 04872809? There has been a mix up in the suspension of my… https://t.co/9SGu2kNoDo
Retweeted by owoyamaA love language https://t.co/LytnudlzP4
Retweeted by owoyama
4/19
2021
Another thing to add. Dont use twitch like a dating website its really cringe and weird https://t.co/nojry0SoXk
4/18
2021
Everyone getting KBBQ when i just Be With You @bbyRP_ Maam this is a tacobell @TwitchSupport @kyepaco @hrhgabs @Berri3z_ @BruceLeeInAKilt @ItsDaher @triceriatops @GeauxTeezy @SkuLLyJaihttps://t.co/10qDBmp7de
4/17
2021
ppl that eat crunchy food with headphones on r a different breed
4/16
2021
@hrhgabs hehe i think the bob ross one is the best https://t.co/369D7fMwbD
4/15
2021
@hrhgabs Get a grip gabs with this new confidence u be radiating u flawless. Do i gotta show all the amazing photos of uAyo wut happened to kayla https://t.co/NTCTQhtT5U
4/14
2021
I hit 800 yesterday and today u hit 8k. good job son its great to see u grow so much recently. cant wait to mod for… https://t.co/zMiJfFDVUwI want to be financially stable enough that i can help those close to me live their dreams. I dont want to live my… https://t.co/cz6OvUSVAy
4/12
2021
Thx man couldnt have done it without u https://t.co/VQuScBXybl
4/11
2021
More ppl should try this because u might find something that u enjoy more. Its always good to get the most experien… https://t.co/MlvQ86e0my
4/10
2021
Fuk a hospital visit thas too expensive we out here self diagnosing
4/9
2021
@Koimira_ Waking up happy is another feeling
4/8
2021
I’m doing a silly, and I’m starting a 24 hr stream in about an hour, if you want to support it by even lurking it’d… https://t.co/Qs35Qzf9pa
Retweeted by owoyama @souplettuce Im so happy ur bak
4/7
2021
@hrhgabs YESSS LETS GOOO QUEENAlso if u need any help hmu i love helping pplFor streamers that are getting followbotted. plz make sure to APPLY THE FILTER before removing ur followers. and ma… https://t.co/5S0BPApxje
4/6
2021
@samasubii Hows school going
4/4
2021
@Thugkage @BaeOmbre @triceriatops @TaylaOCE Wait till he meets the godly widows that clicks ur head the moment they see a pixel of ur head
4/3
2021
plz do not ask streamers when our next stream is just let us live our lives that we have off stream. we will stream… https://t.co/tvMgEDkQHf @itsvalky_ Hey i changed my username and everyone got used it quickly im sure it will be the same for u as well. Pl… https://t.co/G37f9LNWQ9
4/2
2021
I just wanna be hugged @Koimira_ o7
4/1
2021
@ItsDaher Whos talking down on my son? Who do they think they r??
3/31
2021
@ItsDaher Well im a full course meal so i guess yes i will send u food @Fifa_Olvera Lavender
3/30
2021
@NotJackUwU Same i love seeing them in their chats supporting who i support, its always a great feeling
3/29
2021

0