Sign in with Twitter

Username:

pao @paoCSGO Vancouver, British Columbia

@SpaceBoundVal | #9 RADIANT Peak NA | Ex FPL | Rank G | ESEA Advanced

289 Following   467 Followers   928 Tweets

Joined Twitter 9/24/13


@RenZCSGO @Zellsis Bjor LOL @RenZCSGO @mac1_val just wait till the 4th season it's sick af @mac1_val I was gonna say they look trash until I saw Killy's Album👀🔥 @LILMANCSGO @Brian2K_cs better late than never😂 @Brian2K_cs let's goooo WE made ittt @viz_cs @BnB_pt2 @ESEA nt cutie
4/19
2021
@wiz_cs he's the protagonist😂😭
4/18
2021
@GalavantJH nice R8 👀 @RZUcs why're u so damn cute? @jet_fps jetCSGO>
4/17
2021
@slightcsgo gg go next
4/16
2021
@madacsgo my day 1 mane Congrats adam proud of u 👊🏽🖤 @maazy4PF I keep a Drac' ain't no OVO @Brian2K_cs @paiNGamingBR make MDL already so I can join the roster again -dangle @regan_travis MY DAWG TDAWGG MANE👊🏽 @jam_csgo @FPLCircuit only cool/drippy/icy kids get in @AlvinBach deeznuts.joemama6969@gmail.com @monsyera LOOOOL lowkey smooth but why email🤣 this is different tho I'm talkin blocked off all socials so email is the only move😞
4/15
2021
@AlvinBach https://t.co/4m4WDkbKdD @H1RA__ chill bro u know my shordy goes on my phone sometimes she might see this... @ethoz Mans turned irl u know he's in the game @wubbyval cold like wubby @itsBianco @NorthernForces proud of u brodie @JMaldofps LOOL on God @AlvinBach It was sick tho no? LMFAO @stamjna LOOOL chill fam I'm playin w my foodIce in my what? 🥶 https://t.co/3KzzVSpHgq @JMaldofps I need that ASAP
4/14
2021
@NicholasPCSGO @fragadelphia I'd crush u at LAN no kizzy
4/13
2021
YOU CAN'T WIN #ESLPROLEAGUE LIKE THIS.... WHAT WHAT WHAT @caspercadiaN https://t.co/jU7uoPNqtB
Retweeted by paoBig shoutouts to dat boy @Governor_Val 🙏🏽❤️ I appreciate the raid. +100 Followers sheesh https://t.co/HxzkeLjIg4 @d1msumboi BEST CYPHER/KJ NA ON GOD @SkimVal what's ur main? "Reyna" 😂❄️ @d1msumboi PROUD OF U ERIK <3 LET'S GOOO
4/11
2021
@GraveKevin welcome to the show
4/10
2021
@paranoidval @KP_fps Sameer deez nuts?🤨
4/9
2021
@itsfreylise giving u a whole ass meal w a drink while ure playing Val😎 @Caders_ @wildfirecsg @PlayVALORANT @shroud bape Vandal lookin clean af @wubbyval that bfly marble fade gave me aimbot🙏🏽 @brett_csgo I learn from the best aka hyper-missing CS right about now😪 https://t.co/nmjqIhbUD4 @1leakcs Happy birthday shlimeball🥳 @ppugstar droid? @paranoidval
4/8
2021
@realmocking @Lear_VAL positivity = 🔑 @shoukrrrr it feels like dust 2 to me @47GLYPH Nize that beakazz cro😈 @zander_fps came from da trenches @Inseaniac @YuZCSGO lag spike ahlie @lyekuu @Asunaa Wys? @realmocking my son @Lear_VAL @realmocking LMFAO actually was so down bad this game... "it happens" @9nerve @oderuscs @Jet_CSGO ice in my veins ain't talking Jimzo https://t.co/6rZZPCZLe5 @Droidcsgo @oderuscs @Jet_CSGO LMFAOOOTY @oderuscs for the host <3 Here's a lil Jet diff action against @Jet_CSGO https://t.co/YYU7sfpILORanked RADIANT Top #100 NA | PLAYING WITH RYAN SHANKS NGO | Webcam on <3 https://t.co/vxD4YrxsTH @Jet_CSGO @vinnerwinner @Renegades fans?
4/7
2021
@JerkTBE no facecam no fun 😕
4/6
2021
@mac1_val let's gooo prada u famRanked RADIANT Top #139 | Short early stream | Webcam on <3 https://t.co/vxD4YrxsTH
4/5
2021
Ranked Radiant #9 Peak NA | JETT MAIN | COLD https://t.co/vxD4YrxsTHGreen carpet szn 🙏🏽 https://t.co/6G6O2rsr9dintox is up next https://t.co/tQfOHtOk5S @intox_FPS @jcStani https://t.co/9lXZMiAibg @Subroza AHAHAHA OUTTA POCKET FAM https://t.co/3eBao7qLOE
4/3
2021
@IWolfyCS Ematics cold @JerkTBE @zaannzz @FPLCircuit LMFAO @paranoidval @Reformed @TSM droid LMFAOOOwent 1-2 against @EvilGeniuses in #VCT , threw a couple rounds on Split and couldn't close the game out. GGs tho fo… https://t.co/VdwgMaMzi5
4/2
2021
Playing against EG. Time to go demon mode😈 https://t.co/oa5nZmHTYi @zillxst @SilverNyx_ nice yeezys @FIN_fps @khanartist9 LMFAO GG
4/1
2021
BEST JETT NA? (cap) | Ranked Radiant | FACECAM ON | NO GRIEF MODE https://t.co/E9J6moHCT0
3/31
2021
@Jonaaa6_VAL I thought everyone had this on already LOL I can literally see sova's dart from a mile away with this on
3/30
2021
@1contii https://t.co/BLFTzqy0k8 @Droidcsgo it's feast szn @wubbyval @bangiwnl https://t.co/d4bSpVXoUD @XSETGAMING @wubbyval Wys? @witnessgg don't mess with my 4PF member @maazy4PF
3/29
2021
@Valkyrae @Twitch unban my slime @Shanks_TTV RIGHT NOW !!! @Twitch @Jonaaa6_VAL went from top #9 to top 1000 in two days 🙏🏽 @RejanteVAL @oshjuajc #cold https://t.co/QTqP1dPchV
3/26
2021
@fragadelphia @Droidcsgo @Zevroo No wayy real FRAGADELPHIA???😵 @Droidcsgo @Zevroo LMFAO missin frag rn @Zevroo https://t.co/EHgfD2kbNrcan't teach this🥶 https://t.co/gHFQw4AtVb @HaanzeR @Subroza just rocket the ground kek @frostyZK ure just better @Jaomock Happy birthday my Surrey bro
3/25
2021
@rikugoat differentLFT val. pref to play sentinels csgo mdl exp free schedule
Retweeted by pao @KnownAsLit @harmfoo that's what I'm saying bruh I'm out here struggling winning games with a rifle yet this guy is… https://t.co/TBIruHBk3I @itsfreylise https://t.co/bPZXcqmjNW @DerrekOW @vinnerwinner LMFAOOOOOOO AHAHAHHdemon satchel👹 https://t.co/jaDroLj9gJPlaying Ranked (down bad) no cam #no grief #focused https://t.co/vxD4YrxsTH @wubbyval https://t.co/thFVSwL6r7
3/24
2021
Are you really trying if you're not dodging Flashes IRL
Retweeted by pao @KP_fps Radiant #9 Peak NA ama
3/22
2021
raze ults are just too hard i give up https://t.co/nhACjux4wl
Retweeted by pao @itsBianco https://t.co/M1VsGkle4t
3/21
2021

0