Sign in with Twitter

Username:

✨Lexi ✨Anime avatars destroyed on site ✨Mute #nudeslime and retweets for 0% horny ✨AD is @amberooze ✨ @pookiecosplay and @spepporadio confirmed for smash

1,295 Following   5,682 Followers   8,225 Tweets

Joined Twitter 12/3/15


@ckosxxx YOU ARE TREATING SUMMER WELL BB
6/18
2019
@LaydiexSkull PH MY GOD IM SORRY GUTSGod just don’t fucking condone racism guysSorry, couldn't help myself. Made a drawing of @meowriza But I mean, come on look at her, how can I not! *hopeshed… https://t.co/M5PDGefXOS
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹gf: *sniffs me after a shower* gf: gf, slapping my dick: where's all the FLAVOR
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹
6/16
2019
@SymetricalGay THATS HOTIn order to consume my PORNOGRAPHY You must also consume my LEFTIST AGENDA
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹People that know you irl will find your porn eventually so you might as well make porn you'd be proud to show off to them
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹
6/15
2019
@meowriza Oh thank god @ckosxxx ON MY MFIN WAY @meowriza PLEASE KILL ME WITH THIS @ckosxxx 😍😍😍
6/14
2019
@ButtGoblin666 @pawsIut I’m not excited to have to shave again but oh wellwasnt gonna post this but i spent like an hour on it so i may as well i uh...fixed it? https://t.co/E4ydZtnmDN
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @l4dyb0ners LMAO UR PERF @l4dyb0ners Umm if ur dick is as small as mine it feels like bottoming @tatoooba Like “No Marvel’s Gamie do it worse” @tatoooba Imagine having to MAKE this @tatoooba LMAO BAD JOB STUDIO @daijoubupanda Boo, Leelo, and tbh you have huge Jasmine energy she sicks a tiger on a prince for funhere’s a pic of my cool new smartphone https://t.co/ksjs4oYfvH
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @StacySadistic THATS REALLY HORNY @gingerbanks1 😍😍😍 @VioletWitchCos Hildaaaaaaa @fubasarts Out here tryna get that mommy milk @Gaydarade Dude if they just gave her balls I wouldn’t have said shit lmao @Doonaught I want... to drink ... 🤤🤤Quote tweet me in bad faith do itWhere do you think her 18 inch hog cake from my dude https://t.co/pVep3w6I09She’s fucking futa jerk off bait and they’re like “to show you how bad commodifying trans bodies is, we are gonna I’m, do it?”1. Calling the “model” a trans woman is giving CD Projekt Red too much credit when the soda, ChroMANticure is impli… https://t.co/qoQ8duDJ7O
6/13
2019
@YuRockit Want to touch ... 😤 @Miss_Vexx You are so like SO SMART 🤩 @meowriza F @Miss_Vexx I’m Thot 🥰🥰🥰 @LiannaLawson The hooker coat 😍Instead of wasting your money on Cyberpunk 2077 spend it on me, COSPLAYING Cyberpunk 2077 https://t.co/adJVU4WYrc @pynkblud I love her...first rate counter-tear gas skills by the Hong Kong lads https://t.co/FhlYk8tPAz
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹Me pretending I’m 1/4 that big, I need to stuff a dildo in the leotard @DoneRandomLee I’m just basing this off the drink labelThis shit is literally futa I think ?? Not even a trans woman ???All dick no balls lookin assSuper fucking problematic I know but what if I cosplay this lol https://t.co/7PdvX0gj62 @SymetricalGay (Thanks iPhone) @SymetricalGay My mouth is ducking watering I stg @EuphoriaHaze420 🥰🥰🥰 @SymetricalGay Your asshole is SO PRETTY @LiannaLawson Dab 4 healthGrey square plastic job to pay for a grey square plastic house to keep all your grey square plastic screens in. Yea… https://t.co/GtQJH5eOsF
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹Hey sex workers don’t give @armoryarcs any of your time 😎 https://t.co/N7hoJsLrXm @_buyinggf_ This is not a joke it’s a threat lol
6/12
2019
@SymetricalGay My first thought was “I wanna eat cereal out of that ass”Powerful... #nessa #pokemon #PokemonSwordShield https://t.co/xHpyyrpzem
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @daijoubupanda https://t.co/vqt8JuoyTZ @meowriza ME RN @_buyinggf_ Unfollowing after nosejob I’m here for ONE THING BAYBEECyberpunk 2077: We're stealing a generally queer/trans aesthetic, BUT, we're not catering to that community. Sorry,… https://t.co/EvWY4gwSFI
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @TheJessicaDoll $petslimegirl LMAOAnimal Crossing Royale @gingerbanks1 @akaDaniDaniels @BaileyJayTweets is the reason I’m a sex worker and hella helped me transitionBlack trans women deserve more than better Black trans women deserve more than better Black trans women deserve… https://t.co/7UwIlthqjb
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @JAMIE_FRENCH @lonelytiefling Coming from YOU @ckosxxx Wow guess I need to start cramming soda cans up my ass @daijoubupanda LETS HAVE A SLUMBER PARTY @lonelytiefling I literally don’t even fill them 😂i am so sorry https://t.co/cEA1swmsbI
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @JAMIE_FRENCH So cute !!! @LiannaLawson 🥰🥰🥰Low key send me weed money PLEASE I’m in a lot of pain rn 🙃 https://t.co/X91ivxy43n @daijoubupanda Believe it or not I say cut off all your hair @cherubelly You can use me for ANYTHING💫 SNAP IS HALF OFF TODAY 💫 Send $20 to $petslimegirl on cashapp to see more 😘😘😘 #nudeslime https://t.co/rEgFUxFWz2 @ckosxxx IM SCREAMINGcommission of @ckosxxx being a big mom https://t.co/lgkMc6V6WL
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹Holding your representatives in the senate and congress accountable is actually very easy! You just need like 199 o… https://t.co/c8QXfPK1sf
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @omajestic Great job 👍These are the same cop. He’s known as the dancing cop in Columbus, Ohio. When y’all wanna be all like, “all cops ar… https://t.co/TtUpSV9fQy
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹
6/11
2019
FORTNITE 76 @drdpyrate Everyone wants the feet pics
6/10
2019
@Maya_Mayhem So close but so farMy look for my birthday set on patreon! Classy and sexy 💖 shooting this baby on Wednesday. https://t.co/gzK9ZjnM91
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹 @MidnaAsh 🤤🤤🤤 Goddddddd you are so hot !!!Wish I was at Exxxotica 🙃 @StacySadistic Come get dis pussy @emuchaton Ok ms. hobbit fucker @_buyinggf_ Wow yeah it does ????
6/9
2019
@pawsIut 🥰🥰🥰 @ckosxxx Yes PLEASE MOMMY @lonelytiefling Just buy clown paint it cheaper @lonelytiefling Catch me when my lips are actually that big then you’ll be REALLY sorry @pawsIut We ARE CONNECTEDDo I look like a hobbit https://t.co/aHeeIbjK29 @gweeniee_ SWOON @XCassidyQuinnX Fuck cops acab I am so sorry sweetie I am seething god I hate pigs !!!!Hey you! Yeah you! I’d love if you took a moment to nominate me for the @YNOT_Cam award’s BEST COSPLAY CAM MODEL! i… https://t.co/ZKrgv5kXlf
Retweeted by 🕹 GAMEFAQS GF 🕹TFW cute girl like this tweet...TFW cute girl follows you back @allysa_etain Aaaah that’s so cool !!I put all my stats into “gay that can parallel park” and didn’t have enough points for “anything else”
6/8
2019

0