Sign in with Twitter

Username:

pinkaddict @pinkapinky__ dimana hatiku senang

kaum b aja

1,090 Following   1,123 Followers   3,124 Tweets

Joined Twitter 1/18/22


@amenouhabakiri puitis darimana 😭 @banjarbase kdpp, asal ampun ikm ja yang di guntingbila malam berasa banar jomponya😌 @banjarbase sepupu ku bocil😭🙏 @bana12_ kaya lain nana ehh😁 @banjarbase aku belum wisuda @tinkerbellwoyy aaa nyamannya 🥺 @_ulatkeket kenapa😭 @banjarbase ada yang lain @banjarbase Soto ayam🥰 @andronitiss Enak nihh @Pialorann jadi kaini... @highblanc_ kenapa nih pak? @banjarbase pernah 😐panas membarangat🥵 @ahimloew pengen langsing ☝️😭lapah menawa akan ini ja😭😭 https://t.co/zCGivpnbpI @FFOODFESS enak ya masih punya mama😢 @banjarbase kada dicariinya, karena ku kdd bisi @aloodia_ hiih, kenal ja aku kada langsung bemamai🤦🏻‍♀️ @Alfnnr22 yang ngaran lakinya ja aku kada tahu, dimana-mana dapat no ku😭hanyar pagi meulah mood hancur💔
8/8
2022
apalagi tinggi 🥺🫶 https://t.co/QYJJinwXpV @prnmaaaa bujur a, ulun balas tapi dalam hati😭 @BonddoubleOsv terima kasih ya 🙏 @banjarbase Melody @banjarbase Peluk guling @_ulatkeket handak jadi ading 😐 @banjarbase kada, biar banyak duit jah mama ku tapi kelakuan katuju mabuk wn meobat harta yang kaya gunung gin bisa runtuh @banjarbase bisnis kuliner 😌 @banjarbase helang seboteng 😭😭 @banjarbase kdd @highblanc_ ihh jangan males dong pak😁 @banjarbase realme 5i @ibntrsyd terima kasih ya 🙏 @tinkerbellwoyy terima kasih sya 🙏 @prnmaaaa terima kasih a🙏 @ReBabang terima kasih ya 🙏 @powerstranger_ terima kasih nur 🙏 @msruni_ terima kasih ya 🙏 @kkura_ny terima kasih ya 🙏 @_ulatkeket terima kasih yank 🙏 @maunyambatiaja terima kasih ya 🙏 @userisgurl terima kasih 🙏 @khldhrds_ terima kasih 🙏 @jjajjengnaa wahh sepertinya enak @Bukanidamankam1 makanya ku hapus😭 @Sadluckyboy_ terima kasih Iky @ahimloew terima kasih ka ahim @RobbyAryndi hayo mimpi apa @kkura_ny banyaknya ih @clownshittt cantik bgt, mutualan yuk uswa🥰semoga besok ada kabar baik, mudahan aku lolos beasiswa 😌 @evaameliia15 dasar bujurnapa kah jadi nitil banar @banjarbase ayuha @banjarbase binian pulang disalahkan @_ulatkeket kdpp nyaman ada hangit hangitnya sikit😭 @banjarbase sudah yuy @bangbiin_ cepet mandi nggak @banjarbase meheh 😭 @banjarbase kdd yang handak di co @bonpakecabe @banjarbase sama banar jah nenek ku jua😭 @banjarbase geh @tanyakanrl Pumps @aldenuu utih 😍😍 @ohmybeautybank aku juga pake🥰 @ahimloew tumbenan kada pakai💔 @ahimloew pagi ka @banjarbase lain kawan di komplek tapi kawanan kuliah ku, aku seadanya ja lagi bekawan @banjarbase di gembok aja nder @_ulatkeket ngiler aku😭 @banjarbase tag Reza @_ulatkeket nahh😭😭 @banjarbase apalagi posisi sorang pas lagi di luar daerah heh @Nisayangituapa dasar bujur, sekira lakas jah😁 @powerstranger_ nyaman lo nur @evaameliia15 nyaman banar sudah makan 😁 @aldenuu Alhamdulillah 😊 @jellypinkbery bujur banar kdd tandingannya @_ulatkeket Alhamdulillah yank😊 @senyumnyajaemin Alhamdulillah beb😊 @bangbiin_ yahh dah abis @gendut_shohae kdd tandingannya @capebangethh Alhamdulillah 😊mengenang zaman dahulu ingat banar dulu lagi halus di masakan mama nasi goreng, bumbunya bawang goreng buati uyah s… https://t.co/age6CUN1Wv
8/7
2022
@_ulatkeket pagikelawasan mehadang @banjarbase kondangan @banjarbase Iya @banjarbase ya kada usah @dissspla sama nih @Askrlfess gemes banget 😭 @nabiilahusna ihiyy @banjarbase sabar @banjarbase selamat menugas @banjarbase aku guring ae @intaludadar hiih, lumayan jua jauhnya lah @jellypinkbery Sama😭 @zhajanterus jadi begini....
8/6
2022

0