Sign in with Twitter

Username:

You know me My YouTube channel is https://t.co/WkJyz31pwp…

74 Following   35 Followers   280 Tweets

Joined Twitter 6/13/18


@KiToro404 Miss Kobayashi's Dragon Maid
5/12
2021
@MrBeast Now where's the locations in northern Idaho πŸ‘€ @natsuksubaru Hell yeah your boi is on there
5/10
2021
Ugly hoes be like "He's gotta be at least 6'2" Like bitch you make me 6'2 my stomach
5/9
2021
This scene left the English voice of All Might in TEARS? @JustChrisSabat takes us back to Season 1. Watch the full… https://t.co/iHnOL3l926
Retweeted by Play'em FTK @MrBeast Happy birthday man
5/7
2021
@natsuksubaru You whore @Lahndrith You know what-Tag a mf that's like this πŸ˜­πŸ˜‚ https://t.co/4pKD5KGLI6Banger in 5 boys https://t.co/PYgWasNv7N @Lahndrith That guy deserves death
5/6
2021
Gotta do a regular show one https://t.co/7tgny9I999
Retweeted by Play'em FTK @Lahndrith https://t.co/ZAi1TigQVA @Lahndrith No youHey boys, I'm about to Circumcise you with my teeth
5/5
2021
@FitzyLeakz ⚑
5/4
2021
Imagine if men needed to breastfeed through their cock
5/1
2021
@FortniteGame Impulse Grenades, so you could blast someone off a cliff and kill them with itWELCOME TO TINY TOWN! A place to hang out with friends and... Work cool jobs πŸ§‘β€πŸ³ Earn money πŸͺ™ Own amazing houses πŸ β€¦ https://t.co/UKiiNTf2EF
Retweeted by Play'em FTK @PWRCreate @TeamPWR How do I enter? https://t.co/eJvSC5KPac
4/30
2021
@DiscoZomboss Just crash the car, he can't fail you if he's dead
4/29
2021
Bro why is it spelled "Camouflage" and not @CIasify https://t.co/jg5YQNF3yZ @CIasify Only if sum milk pop out
4/28
2021
@baby5donquixote https://t.co/EIw01B1VR4
4/26
2021
@natsuksubaru No you @GhostGirlWillow Damn @GhostGirlWillow You seem like someone that'd rock the skull trooper or one of the old soccer skins
4/25
2021
Fuck Godzilla vs King Kong, I need a Thotzilla on my Ding Dong
4/24
2021
@FortniteGame @MAJORLAZER @HYPEX where's the Marshmello set tho my guy @FortniteDaily Where's Marshmello, I've been saving up to get his mf pack
4/23
2021
rt and comment what ur thinking about right now to win a free levitating youtooz πŸ€” https://t.co/4zK5lZfQCb
Retweeted by Play'em FTK @DommyWommy1005 @FallGuysGame Fight me https://t.co/1RaqhSoHpeWtf I can't believe after all that shit they're back together @natsuksubaru My sister used to watch this bitch and she was so unfunny πŸ˜‚Bruh and chicks ask why everyone thinks that they're a hoe https://t.co/gYgsjXPYxc
4/21
2021
@natsuksubaru Bro then you don't know me @natsuksubaru @Soulsbourne @cabedough
4/20
2021
@natsuksubaru @CIasify @Swaginator1414 @ladykrackwhore @ger0gear @iwa_to_mushi @nezumiironyanko @cabedough… https://t.co/Yk87kC97OA
4/19
2021
Math is dumb asf, if y=mx+b then y=tf doesn't she love me
4/16
2021
@MrBeast Bro where's the places in Idaho tho
4/14
2021
Chicks take an L and then add GBTQ at the end
4/12
2021
WNBA players should just start selling nudes because that's the OnlyFans they're gonna get
4/9
2021
@CIasify @Lahndrith That makes me a fucking dog then, shitHoes be like "you're a clown" Like bitch you're the one juggling these balls
4/8
2021
@CIasify @iiCriiss Damn you didn't have me in there fam πŸ˜”
4/2
2021
@NatsukSubaru Gay @NatsukSubaru wtf is this shit nigga?! Horny ass https://t.co/smlPg3FtUw
4/1
2021
@AniNoah3rd https://t.co/xyjnSmdT8D
3/31
2021
@NatsukSubaru @_XGiant Bro my guy doesn't even have Dragon maid on his list
3/29
2021
@ninja_muffin99 ngl man Friday Night Funkin is probably one of the hardest games I've ever played (since how I'm sh… https://t.co/6vG4faKaw4
3/26
2021
@TeamPWR @FortniteGame Tntina
3/25
2021
@VivziePop If only they needed voice actors T^TDamn guys the #sex2 trend is so funny omg I'mma laugh
3/22
2021
@CIasify https://t.co/7xgFetBWWq
3/21
2021
@goodguyfitz Just busted to this sexy beast https://t.co/Q348FE82oG @CarlosC09557509 @biggest_clown_ @Teo00691087 @xdPancake2 @Lazarbeam I almost threw my phone tbh, scared the fuck out of me @Lazarbeam I work at a Burger place and was just messing around with my coworkers (I'm the pink haired guy) https://t.co/lHJzpy4RUY @afkddd Damn I'm sorry, my bOh so sex and gender are the same thing? That's funny cuz I don't remember having gender with your mom last night
3/19
2021
@afkddd Doesn't look like him at all πŸ˜¬πŸ˜‚ @vexx_art @fvckrender @jasonebeyer You know you did something wrong when the greatest artist himself doesn't like it 😬 @afkddd Sequals are never better
3/18
2021
@afkddd @CIasify https://t.co/FBLa5hPaz9 @CIasify https://t.co/1cghWzhSgp @CIasify https://t.co/yl8s2wvnyM @CIasify https://t.co/kspeIJOXsY
3/17
2021
@FortniteBR Bro @HYPEX just tweeted that a min ago, you kinda slow
3/16
2021
@CarbideRaid @afkddd @gamerboi6002 Trash @afkddd Imagine liking girls, what a faggot @afkddd @traccount0810 Weeb @traccount0810 @afkddd Eli please explain @afkddd @gamerboi6002 Bro it's pretty funnyOk, my dad works at epic games and he showed me the new live event early. Guys don't tell him this is 100% true… https://t.co/EQWcPEnaGP
Retweeted by Play'em FTK @FNBRUnreleased https://t.co/R0ukJKTFMk @FNBRUnreleased Bro my mans retweeted his own tweet
3/15
2021
@HYPEX YESSSSSSSS, I'M MISSING TWO OF THE ICON SERIES EMOTES @afkddd @nezumiironyanko Nerd
3/12
2021
@Twitter Just like how women belong in the kitchen
3/10
2021
@MrBeast Nooooooo, my luck 😭
3/8
2021
@S00BL Dude be careful what if Troy sees this πŸ˜‚
3/5
2021
@S00BL I mostly feel that with my kids tho @S00BL Trust me bro I feel the same @Lazarbeam When I did the tournament it was just full of people that already had the Lazarbeam skin and they were j… https://t.co/IU2BvT8Z5l
3/4
2021
@afkddd Imagine being tiredHey if you got SMM2 I'd recommend playing my level, especially if you want a challenge! #SuperMarioMaker2… https://t.co/q6Cb1njQnf
3/2
2021
wake up. 6am. hard as rock. ready to fuck the day. breakfast. 500ml of MCT oil. wash it down with a raw egg. yeah.… https://t.co/VA4NkNvHjJ
Retweeted by Play'em FTK
3/1
2021
@GFUELesports I'm not sure yet because I still haven't gotten any that I've ordered
2/27
2021
@afkddd @SageAndyy I'm so hot @MrBeast To be fair you didn't say where or how hard so I'd just lightly punch her in the foot. Bam get big brained MrBeastA girl turned me down because he was LGBTQ, like bitch I asked to fuck, not for the among us code
2/26
2021
@afkddd There's no option for none
2/25
2021
To celebrate #Pokemon25, I am giving away a Nintendo Switch + a copy of Sword/Shield + tubs of @GFuelEnergy! πŸ”‚ R… https://t.co/qsljAbSJfx
Retweeted by Play'em FTK @NeoBandeX @Yevgen_Here @ohturnlepaige @FitzyLeakz @FortniteStatus ALIVE GAME @GFuelEnergy https://t.co/SQAolFGKae @el1askc @RocketLeague @Ford Nah man we need a John Deere tractor @TheGreatHanYolo @RocketLeague @Ford Bro literally you can do good with any car, you're just scared of learning how… https://t.co/bwE24UbsQU @afkddd Imagine retweeting your own tweet πŸ’€ @HYPEX Bro if they're gonna move those wouldn't it just make sense for them to move everything? @SwaggerSouls Imagine being old, loser Happy b'day btw
2/24
2021

0