Sign in with Twitter

Username:

Chaca @raissa6695 Indonesia

603 Following   1,416 Followers   29,309 Tweets

Joined Twitter 8/11/11


@AsryAsahi Sederhana tapi nikmaaaat @afrzf_ Kanelooop @rrda_98 Peyek iki sak toples
1/25
2021
@yazidnurfikri Iya iya tokSenengankuuuuu, alhamdulillah 🀀 https://t.co/PayTVAVMA8 @bacthyilahy @muujull @infomalang @sehatAQUA Emang jatim wes onok a?
1/24
2021
πŸ‘¦πŸ» : aku pengen makan tapi ga mau nasi... πŸ‘©πŸ» : yawes bikin o telor apa mie *15 menit.. πŸ‘©πŸ»: mana liat maemnya... πŸ‘¦πŸ»β€¦ https://t.co/9q5BmrbE15 @hmyaja @gacantik @kochengfess Suka pipis sembarangan @nanadiona Tak kiro saras 008 @nanadiona Selalu pendekar a yo @nanadiona Lhaya, ancen trust no one yaaaYg nutupin Tuhan, yg bukain temen2..🀣
1/23
2021
@hrdbacot Overthinking lagi dong cooot sampe pagi2021 awal wes kenek banyak musibah dan masalah... ancen kurang vertikal aku iki... πŸ˜”
1/22
2021
@dilieriyanto Ini lagi pengen rehat overthinkingnya chu, besok lagi πŸ™ƒLapo yo enak e...Gak wifi gak signal kok njancuki kabeh, animal !
1/20
2021
Huhu anak baik iki 😭 https://t.co/ML6seAmGRY @afrzf_ @nanadiona @MF_Wafy @tony_gentong Pas perform isone ditinggal i yokpo se awakdewe iki mas 🀣Dadi zombie nggak turu ket wingi. Hawane pingin ngamuk ae. Hehe @paramithaross Masio wes tau dilecehno tapi aku tetep sayang πŸ˜‘ @afrzf_ @MF_Wafy @tony_gentong @nanadiona Wkwk ngakaaaaaak 🀣🀣🀣🀣 @Adistyawisnu Haaaah? @tony_gentong @nanadiona Nyesel aku cerito 🀣 @paramithaross Si anjing sange an :( @arravyy Ngopiiii @arravyy Sini o vy... @freakynuy_ LP aoDurung turu blas sampe yahmene, yo tak ngopi pagi ae 😀
1/19
2021
KEBACUT @kayaknya_kenal Lek seng kresek termasuk jas hujan formal ga?Jas hujan iku fungsine gawe opo kiro kiro kiro kiro? 😴Kesel banget tapi yaudahSampe miring2 kocomotone 🀣 https://t.co/DrPIqCtOStLek ngefitnah aku kok ga skalian ae ngomong aku iki mari nyolong duwekmu opo begal anakmu?-my6 king nassar nangis part. 2 bersama DAY6 https://t.co/PyaQb2dqvZ
Retweeted by Chaca @just_tama @paichols Iyo kan iku hakmu chol.. lagian storyne ipdate terus weddingane mlaku banyer mosok sek ga dibayar ae wkwkkPengen duwe cita2 ketika pengan makan ini itu tinggal makan tanpa mikir tanpa ada kendala.. hmm... @paichols Tagih dong...
1/18
2021
Kecewa itu kan yg bikin diri sendiri, karna apa yg di harapin ga kecapai. Jadi ya gausah nyalahin orang lain. salah… https://t.co/XfgmqsJvpIArek kok kebacut nemen 😐
Retweeted by Chaca @SayangnyaSunari Mosok umak ga wani ngono iku 🀣
1/17
2021
PSBB = Penghasilan Semakin Babak Belur, jancak 😀 @ajengrefa Aku juga kangen kamu walaupun bodo tapi kamu sobat gibahku πŸ˜” @greengirlw Oh iya maaf2 rodok kecip ga kocomotoan mocone 😭 @greengirlw Hairdryer kfc iku ndek ndi? Kok aku gatau tumon :( @renadavischa @freakynuy_ Lholholho... @nanadiona @diyasndy Lho iku balesi awakmu πŸ˜” @nanadiona @diyasndy Tak temani pisan menikmati mendung.. https://t.co/QdX6EGHWqZNasi bakar e mbak nini koyok kudu ngawe2 ae tapi mboh lek diparani mesti entek 😫 @aveudria Steffie ae wes
1/16
2021
@junirahadi Lek copast di benakno sek seng genah @dilieriyanto Sama indomie kuah pake telor chu @dilieriyanto Yaudah mimik wedang jahe aja chu 😌 @dilieriyanto Miras dong @sesuaicerita Wes mari mbungkus mas wkwkTerimakasih yaaaa anak baik 😌 https://t.co/nzDqoej4r0 @sesuaicerita Yo lek samean ga wareg mas, lek aku yo cukup wareg πŸ₯΄ @MF_Wafy 1 ae aku, lek 2 ga habis πŸ˜‘Banyak nemen keinginanku.. salah satu seng sepele, makan sate padang πŸ˜‘
1/15
2021
@ajengrefa Takis jeng...
1/14
2021
Loro kabeh sak utek2e 😭 @rtficiaI Ya makane itu fer, yokpo maneh jaman saiki yo ngono iku ancen seng lebih dipercoyo 🀣🀣 @rtficiaI Jaman saiki wong lebih percoyo influencer timbang pemerintah fer 😌 @rtficiaI Bangun trust issue dong kan dia influencer wkwkwk...
1/13
2021
Wes emboh @goodponsel Ve ave @aveudria :( @kochengfess Bar bar banget kalo puppee pasirny dibuang2 bikin capek nyapunya.. tapi kalo lagi tidur gini gemes 😌 https://t.co/w7esBff1ln @deyoolay Wes ga duwe semangat :(Sek pagi tapi wes ingin menangisi uripku dewe... πŸ˜”
1/12
2021
@sabrinongs Gapapa chaaa namanya lika liku hihi.. buat nextnya kita bisa lebih aware @sabrinongs Sering terjadiiiii πŸ™ƒ @paichols Spill dong 🀣
1/11
2021
Mimpi welek terus :(
1/10
2021
you can imagine, without feel it. Hehe @paichols @freakynuy_ Oh nang raisa a, lhayo lha ndi tak liak e coba soswit e...Hahahahaa https://t.co/5KkVyORULh @diyasndy Iyo ae cek ndang selesai @candacendol Yowes gws ae ndol seng sabar haha @Jihadalghifari Seng goleki sak indonesia bro @yazidnurfikri Aku arek rauwet malang ancen pfft @diyasndy @larissaelsa1 @infomalang Lucu kucinge. Lha betina kamu yo ga mauuuu @arravyy Hp ku kegowo gopal nyong 😠😠😠 @larissaelsa1 @infomalang @diyasndy jare mau kucing @candacendol Kumur gawe betadine kumur ndol..Whatsapp off sementara. Hp matiiiii.. urgent call ae guys πŸ˜‘
1/6
2021
Pernah nggak ngerasa muak dengan cerita seseorang? Same shit different day. Tapi karena sayang sama yang cerita, ya… https://t.co/reczSrrxch
Retweeted by Chaca
1/5
2021
Jan moro2 murus luapo e iki...
1/4
2021
@freakynuy_ Mosok sek aku ae yun seng random ngejak sarapan @freakynuy_ Sarapan opo iu yahmene
1/3
2021
@paramithaross Biasane eleng sopo? 😭😭😭 @meidiangga mohon bimbingannya @paramithaross Alah golek nyerempet opo golek ngepot 🀣 @sisyanaaaa Love youuuu !!! ❀️❀️❀️ @aveudria Opo kudu tak upload seng video lotob ndek kantor?
1/2
2021
β€œHancok tak idek gulune arek iku” - RAISA , 02-01-2021-
Retweeted by Chaca @ryfnaqbln Apa sih sayangku πŸ€— @rizqylinarko Kebanyakan kena angin :( @kayaknya_kenal Semoga ga kenek virus, pet cembuh meng 😿 @kayaknya_kenal Sakit apa itu awale? @kayaknya_kenal Knpa :(
1/1
2021

0