Sign in with Twitter

Username:

Straw Hat Joey 🏴‍☠️ @Renegade_Joey Wentzville, MO - At Work

Scuffed Toxic Pokémon streamer. UAW. Poker. Anime/Manga Police Hisoka Stan. Retired Cod player. BO1 GameStop National Champ. #RIPPhizzurp #BLM

1,084 Following   5,220 Followers   119,206 Tweets

Joined Twitter 12/2/10


@jeffthrowcards Is that all I am to you??? I thought we had more Jeff.https://t.co/oIrvGefiakTaxes are being done tonight. i either am finding nearest bridge to autopilot the tesla off of or we going hard on… https://t.co/cA4FIE9upanew tik tok up of my full art collection with many many waifus. GIMMMEEEE DAT PUSSSSSSSSAAAAAAAAYYYYYYY (and SOM… https://t.co/CPW9LGZMEv @stevenfizur @Wesgaard there is no game its just collectiblesAlso huge shout out to @Wesgaard for sending me some demon slayer cards and Zelda cards! Super fun to open! I lov… https://t.co/dZIdVB7cTvi hooked the guy thats sending them back with an evo zard and a bunch of other cards. never fucked up this bad befo… https://t.co/lDKKi99tsISo i accidentally shipped $600 worth of cosmic eclipse to the wrong person... they luckily shipping it back to me.… https://t.co/YCcJZnaF1K @spelledwithaV nah lol hes sending them back today anyways but the guy that used the code gifted like 15 subs and b… https://t.co/ujyvd6ZTz0"I bought last week i thought i could use it" my chat proceeds to say things like "buy one get one half off, but… https://t.co/xxz9qlO1XtTop 3 moment in my stream i have a free shipping code on my site where if you buy twice in the same stream you can… https://t.co/c1zoYCvifJStream was a VIBE holyyyyyy i love you all so muchhttps://t.co/xG0dnoQ39IWhat a box of vicious 😱 https://t.co/M0T6coSxC2Opening up some demon slayer cards from my good pal Wes then shop orders! Long queue tonight! FIRE IS ABOUT TO… https://t.co/SFO6jRXPtw
5/13
2021
@MxjdTV shittttt even if she wanna cuddle i'm flying her out. forgot what it feels like and its only been like 2 months LMAOOOOOO @MxjdTV @ every single mother on twitter that i follow... lmk11 people in the queue already... SHEEEESHHHHHHHBreeze hands down worst competitive map i have ever played... lmaoooooo just copy paste cs maps PLEASE HOLY @AllstarPoke Someone wanna tell him??damn government going after ebay sellers now with having to provide their dob and socials... rip lmao @Nadespots_ I'M HYPE FOR THIS ALBUM. i remember i was at warped sitting down taking a break in the main place and t… https://t.co/A5RhAYPVEc @ChunknocaptainC 6 long years awaiting another album...Can we start over again? "Bitter.” Friday. Pre-save here: https://t.co/0sqBpau6DE https://t.co/hbB8XC3elp
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️Huge amount of stock! https://t.co/qIvf56tJodStream tonight at 8pm central time! shining fates $7.50 battle styles $4 dab still $6 hidden fates on sale for… https://t.co/x48cVYntmzShoutout @Renegade_Joey I hit his charizard giveaway and he also tossed my the Skyla 😍 came in nice and secure! https://t.co/i3fvxczcbB
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️grinded out of gold 3 to almost plat 2 but played a game with the worst teammates i have ever had in val. i asked w… https://t.co/RdWj0CI0pJTried to upload this on TikTok they wasn’t fuckin with it. Anyways, watch One Piece. https://t.co/LMtom880OP
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️Step Dad Strawhat Joey hide the milfs. I’ve come to the conclusion that I would be the best step dad of all time. SHJ out. 🤣https://t.co/JfSSQS8Jtxi ALWAYS wanted to go on this as a kid... PLEASE https://t.co/qlsRJzedCPi'm also legit running a business through my streams so the goal is always to make money by selling packs but like… https://t.co/K0gJvplMwwi have so much respect for streamers that stream full time... I feel like i have to be at 110% or i let myself down… https://t.co/PloRYvMI7e
5/12
2021
@AsiaVsTheWorld @LeviInLimbo LMAOOOOO @GabagoolK 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 @Renegade_Joey https://t.co/iS6uUCwAFN
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️you got any charizards behind there????? https://t.co/i9EacSPw2F
5/11
2021
@thepkmn_htb @PokemonTCGDrops your bank account gonna be hurting cause they aint stopping after 2 more... LOL gl… https://t.co/XRqPr2sFO3 @Sprintzzz Easily top 5 this guy was a machine for our team for a very very long time.my discord is too fucking funny if you aint in here you missing out... this shit more entertaining than this app sometimes LOL @AllBetzOnAlec love it bro, it's healing nicely! @Renegade_Joey anime tattoos are where it's at. #NARUTO #Gaara https://t.co/jbVBluowHE
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️ @eUnited @eU_Interns 👀https://t.co/lhhpcae739I get mad flustered during stream so I never tweet pics out but bout to ship these out to a first time buyer. Absol… https://t.co/ysCYRLzQmmgood morning all! shipping all orders from Thursday night today and next stream will either be tomorrow or Thursd… https://t.co/fFSzpFJcDM @ProfessorSoop YOMy thiccccc ass anime buddy 😾 https://t.co/c3HcVfJkvY @TheGioRoyals he wont sell me it lmao but its $400 DAMAGED LOLWalked into the house and it’s 60 Degrees... lmao basically walked into an igloo 🤣 https://t.co/N6gGwZtE8U
5/10
2021
@NintendoBadb0y How you ask me about loving caitie but tweet me this lmaoo make ya mind up dork 🤣🤣🤣🤣German short haired pointers are so fun to play with https://t.co/rR94WBh8QN @NintendoBadb0y @MyNameIsCaitiee Not at all lol @NintendoBadb0y @MyNameIsCaitiee Mannn lmaoooo @NintendoBadb0y I do!!!! Lmao I’ve known her for like 7 years. Most precious woman in twitch chat. @Justin_E_Lewis Nah this pic was a few moments ago he just is not living with me anymore cause uhhhhh.... long story. Lmaoooo he good!Miss this dude 😭 https://t.co/wxVTQ4FkfTHappy Mother’s Day to all moms out there... and especially to the ones that aren’t still with us today and should b… https://t.co/g2N7L0ipuZ @shaygado Hide ya moms everyone... No mom safe from SHJ charm 🤣 @shaygado Shes friggin gorgeous SHEEEESHHHHHGUESS WHO IM SEEIN TODAY https://t.co/sjr0CFk8qy @Ryloken1031 He’s the sports guy I’m the weeb lolSome of my lil bros collection https://t.co/XZsHEQiFmSIM IN BOYS LETS GOOOOOO I pray she don’t have twitter 🤣 https://t.co/dlOS7BzY9Eright who tf modded barney the dinosaur in resident evil 8 i'm crying 😭 https://t.co/vaoGZJbE8u
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️Headed to church WOOOO!!!!! Praise the lawd Gonna have to wear sunglasses cause my pupils non existent 🤣 Fuck. LmaoAlmost went to another party but gotta be up In 6 hours for church with my mom lmao rip @Renegade_Joey Down horrendous
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️SHE LEFT DOWN BAD @KruMP__ @NullTruth Giveaway king @AximerWho Been LOL @TeachingLeeSons Trust I have beenIm a sucker for brunettes and the most beautiful one I’ve laid eyes on is at this party SHEEEEESHHHHHH7 FOOT TALL BRO LMAOOO jfc @FuckMarky @KoalafiedStoner Wait nvm I thought this was a tweet to me LMFAOOLO @FuckMarky I’m 5’9 but holy lmaooooIM FKN DEAD LMAOOOOOThis guy is 7 foot tall LMFAOOOOO https://t.co/iCbKxsbJ7n🤣🤣🤣🤣🤣🤣 https://t.co/SA8HHbihdVi stg i am the most emotional 29 year old dude of all time. just overall happy with how my life is going and jus… https://t.co/CaTQ4fq29D😭 bro I love y’all holy shit Come to nulls stream we vibing in here! https://t.co/vBoOWEAdLM
5/9
2021
@belmiic my ex struggled with this even with me telling her everyday she was pretty and i loved her and a ton of ot… https://t.co/0UCqeutEilhttps://t.co/QcwJuDBMHn ordered 36 packs of ancient origins come watch these fire hands. last time he pulled me a zard from champs path. @aApolllo @hitchariide @KingJames I’m buying one I need hitch to come through tho and tell me which one he has @hitchariide @KingJames which one should i get? sitting in a shitty chair for 8 hours opening pokemon cards is killin me. help me out here. @specia1est HAPPY BIRTHDAY!!!!!!! @morejapaneseplz i loved kids, bde and a song off blue slide park... got into him again a few months ago and loved… https://t.co/rwnWhElfL4i have had different months of mac miller albums that i have liked. its whack that i loved his mixtapes and got out… https://t.co/tyOkaMeVVDNot posting tik toks anywhere but tik Tok so if you wanna see my Pokémon collection in video form, follow me! Pos… https://t.co/D5XP7ZBnJ3Strawhats Assemble! Commission for @kingkhamar https://t.co/0G5FIHKcpL
Retweeted by Straw Hat Joey 🏴‍☠️Also thank you so fucking much @Savage_Kabbage for sending this sick ass patch and the super kind letter ❤️ The ba… https://t.co/21tCThEZqRPlz let me buy some packs @LeonhartYT 😭 https://t.co/FBmbn8Qfwji wanna open legendary collection packs so bad. i think thats my fav pokemon set of all time and i have so many car… https://t.co/rvzrYXdRDdgood morning all! hope you have a great day! <3 @Cogent_SL START A MOSH PIT lmaooooo @Cogent_SL Jealous af! Who you going to see? @MyNameIsCaitiee ?????? The people know I love youProtect @MyNameIsCaitiee at all costshttps://t.co/u1Qg71FIn2
5/8
2021

0