Sign in with Twitter

Username:

Late to the party | ig: rich.james01

908 Following   4,013 Followers   1,437 Tweets

Joined Twitter 2/25/20


@ChrisDerekCarr @AsttinaMandella Omg this doesn’t air for another hour where I live so I hate you. But also THIS MILEENA FANTASY is 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 @thejockandbear 🤤🤤🤤 @wavawamp :( so sorry. If you ever wanna talk even just to vent, I’m always here
1/21
2021
@KnoxSkyy @coyotejocks Wooof @BroughtonTalon Holy fuck @GottaGottaBDown Wow 🤤🤤 @Alexx_Cain @coyotejocks 🥵🥵🥵🥵 @ispyisaiah Wow quads 🤤 @PaddyCakesUSA Perfection 🥵
1/20
2021
@MaliseTweets 😍🤤🤤 @derekboltxxx Wowww🤤🤤
1/19
2021
@LawsonJamesX 🥵 🥵 🥵 @tyleriacona Fuuuckkkk🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 @cbuttar7 🤤🤤🤤
1/18
2021
@jake_ashfordxx So beautiful holy fuck
1/17
2021
@biskkup Omfg 🥵 @Keoli86 Gains goals @ChrisDerekCarr 🤤😍 legsss
1/16
2021
@MorgxnThicke @Babyrhino88 🤤🤤😍 @bbzddy 🤤🤤 @Ninja_Kane She is hilarious @sebaebay You are so fucking delicious @pedroamontg 👀 @sebaebay 🤤😍😍😍 @Ninja_Kane Thank god for molten 🥵
1/15
2021
@dankingorb Omfg 🤤🤤🤤🤤 @_DMfit 🤤🤤🤤 @biskkup My fucking eyes exploded @rwalker866 Oh god 🤤🤤🤤
1/14
2021
@BruceBeckhamXXX Knew shed win all stars @KnoxSkyy @jj_malibu 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 @smith__ryan__ Hand goals
1/13
2021
@tonytheputa Mine have been closed like 16 days and there’s Atleast another 28 days @biskkup Yup that’s right 😍
1/12
2021
@BigBullDrew25X @bigbaymuscle He’s so fucking hot
1/11
2021
@bigbaymuscle Wow god damn 🤤🤤🤤🥵 @LukeAdamsXXX 🤤🤤🤤
1/10
2021
@Roguewine Ok @Alexx_Cain Hug me plz @GnpPrivate Definitely not @dankingorb Ok
1/8
2021
@ScottCullens 🥵 @eww_David_ @8Bit_Fit I don’t feel one with the controls. Something feels off. Gimmie back melee @eww_David_ @8Bit_Fit I played online once and got pissed beyond words. Never again. @red_writer_red 🤤 @domd_andrea Gulp 🤤 @ItsScarlettBobo Ok I finally know the lyrics at the end now @toohottobestr8 @wwwolfiex Who @mikenlando 🤤🤤 @jcakez_7 Canada
1/7
2021
@GrantRyanxxx Goals🤤🤤🤤 @JCron231 Looks like it’s choice banded too @JCron231 Gonna get hit by the recoil pretty big @tyleriacona Pumped 🤤🤤🤤 @ChrisDerekCarr Do you watch the US or Canada versions ?
1/6
2021
@bubblegumshane LOL @coleconnorxx What a view @DamienStone92 💪🤤🤤🤤 @kevmc3991 @cellblock13LA Yes. @Fitnessfreak_U @KC_and_Jax Fuck 🤤🤤 @derekboltxxx @alexxxgrant21 That duo would kill me 🔥 @pedroamontg I can watch this for an hour straight @dankingorb 👀
1/5
2021
@sebaebay Can’t deal 🤤🤤 @ryantheWarlock What is your penis doing on a dead girls phone. @KnoxSkyy 🤤🤤 @BruceBeckhamXXX It’s been a while since I’ve been this disgusted @acebannon Who’s this! @sebaebay Oh my fuck 🥵🥴🥴🥴
1/4
2021
@TreySparksX Ya @bigbaymuscle 🤤🤤🤤 @Marc_Dylan Gulp 🤤😍 @OzzyJoestar I’ll do it disrespectfully @ItsScarlettBobo I have lots but I’m not sure if lv.100 will obey you @ItsScarlettBobo Haha which one! @ItsScarlettBobo If you want a specific one, I might have it @tyleriacona 👋🏻
1/3
2021
@bcshredz Those LEGS @kevmc3991 Hello🤤😍
1/2
2021
@PjFee Those shorts 🤤 @joshdav_ 🤤🤤
1/1
2020
@ANDY__STAR 👅 @mrjoeyp Yes please 🤤🤤🤤🤤🤤 @rwalker866 🤤🤤 @bigbaymuscle 🤤🤤🤤💪 @Alexx_Cain @mcecreations Yes please 🥵
12/30
2020
@BigBullDrew25X @HouSean3 Matthanham on IG @james_pascucci Ya @ANDY__STAR @pabllovittar @charli_xcx 🤤🤤🤤 @pedroamontg Oh god 🤤🤤🤤🥵 @mrjoeyp Wow beautiful back. 🏔 @sebaebay Ugh. Good luck 🥵🥵🥵 @AironMuscle 💪😈 @BrockHatcherXL Fuck 🤤🤤🤤🤤 @tyleriacona 📝 @MorgxnThicke The treat 🤤🥵 @MatthewCampNYC Wooooof! @marcellusprod Grrrr🤤🤤🤤 @LukeAdamsXXX @2626Dman Done 🥵🤤🤤🤤🤤 @cbuttar7 🤤🤤🤤🥵
12/29
2020

0