Sign in with Twitter

Username:

Rich Brian @richbrian sean@88rising.com

902 Following   2,059,053 Followers   18,993 Tweets

Joined Twitter 8/15/10


nature… is healing < 3 https://t.co/Qor4ad3A0W
8/16
2022
yea man https://t.co/j2pKIaTQgQ
8/11
2022
the sailor turned 3 years old. thank you for growing with me, to those who listened, came to the tour, told someone… https://t.co/wfQX9m8ZQ0
7/28
2022
finally lmao https://t.co/ENhYK5PJhY
7/8
2022
a delicious cup of iced coffee https://t.co/9fRRGoNvHp https://t.co/d7EN0TAP0Lppl who drink coffee be like hmm im having a pretty good morning u know what would make it better some Anxietyhttps://t.co/DM4qg47lWl
7/3
2022
just woke up time to cryLAGOON. https://t.co/hgZQPrzX1a https://t.co/pxPryV5Eww
6/28
2022
just had a dream that i had a baby but the baby was mark zuckerberg & his first words was the windows xp start up sound
6/17
2022
WARREN AND RICH BRIAN JUST MADE THIS 10 SECONDS AGO https://t.co/jMf2n7q73J
Retweeted by Rich Brianive just been doing it at home https://t.co/7fs7wBd3Gmi miss taking bites out of soap bars in hotels
6/13
2022
wyd https://t.co/XTxcYGGuSW
6/11
2022
why cant i just be cute tf https://t.co/BwuFom1Mkdur in the booth im On the booth we are different. https://t.co/y13R3m5ejP
6/5
2022
u better be fukin happy today https://t.co/ZVVWBXavuQ
5/31
2022
very special interview with @NajwaShihab ❤️ https://t.co/tkrsj25QRU
5/25
2022
when i was 10 i broke my mug & cried and then posted on facebook “this was the worst day of my life” https://t.co/X5x2SnsrbYi feel heavy emotions towards inanimate objects
5/24
2022
@tsunaemii @uItragirl thank you so much ❤️🙏
5/23
2022
we all know plastic is bad for the environment but have we ever thought about whats bad for the plastic
5/16
2022
mother I sober https://t.co/aYSikE3dP1
5/15
2022
holy shit. thank u kendrick lamar
5/13
2022
i love & appreciate my fans ❤️ https://t.co/e9MnZwImmA
5/10
2022
Everything Everywhere All At Once is very good. Please go see it
5/5
2022
@millimdk Karlo is the best
4/28
2022
lowkey my vocals sounded so much better in weekend 2 cuz in weekend 1 i was screaming to keem the night before n by… https://t.co/qVAfzUFqvT
4/27
2022
You’re Already Great Big Pimpin https://t.co/lfOk538qVC
Retweeted by Rich Brianwatching @denzelcurry last night made me wanna perform again right away that shit was inspiring
4/25
2022
performing getcho mans was really fucking cool thank you @richbrian love love love
Retweeted by Rich Brianthis was the best day ever. the interactions i had today made me very happy too holy shitweekend 2 lighting was mwah chefs kissthis shit looks beautiful wowwww https://t.co/mJhQhComxscoachella was very fucking cute who got videos??
4/24
2022
Coachella tonight Sahara Tent 9:40 PM lets fucking gooooooooooo https://t.co/EoSAa0rePp
4/23
2022
nah i be using that shit https://t.co/fTz0SGI53A
4/20
2022
ive waited 3 years to post that lmfao2019 vs 2022 https://t.co/0oC4ehNwOjthe flowers tend to die but the memories last forever
4/19
2022
COACHELLAAAAAAAAA https://t.co/z3sd80L7Jz
4/18
2022
Tokyo drift freestyle was amazing tonight guysFuck i forgot to sign that vinylcoachella brought the energy. thank you everyone. i am getting drunk now. posts will come tomorrow 👍Bout to go on stage in a bit
4/17
2022
COACHELLA. SAHARA TENT. 9:40 PM TONIGHT. LETS SCREAMMMM 🦖 https://t.co/1HcTa1VvCI
4/16
2022
2 sets in one day lets fucking goooooooooooRICH BRIAN saturday 9:35 PM At the Sahara Tent ❄️ https://t.co/BC0fchjzOfHead In The Clouds Forever. Coachella main stage. Saturday 6:45 PM PT. See u 💫 https://t.co/10aG425y3Ain palm springs now. for some reason this feels like coming to america for the first time
4/15
2022
c o a c h e l l a . . . https://t.co/NoQNFHS23z
4/12
2022
The Party & The After Party https://t.co/8gT2bF3x5j
Retweeted by Rich Brian
4/6
2022
@zacarip thats exactly what i said the first time i was there and then a year later i was back. i didn’t even wanna… https://t.co/kmhQw6mJVM
4/5
2022
AAAAAAAAAH @tylerthecreator https://t.co/01ZTjc1D4A
4/1
2022
its been a minute since some crazy shit happened in an award show i feel like its 2014 again
3/28
2022
lookin like a miso marinated black cod https://t.co/4WejkB78N7
3/26
2022
“blue” out now something i made in 2019 that never made it to the sailor. enjoy 🦕 https://t.co/ix13EC9Fr9 https://t.co/zCOOWpDdSU
2/18
2022
W
2/14
2022
tik tok is an insane place one minute im learning how to make some lemon pepper wings and then one swipe i see a cat giving birth
2/6
2022
brightside out now ☎️
2/4
2022
everyday i write my silly little songs
1/29
2022
tbt lagoon teaser https://t.co/k3HyYD6Ibr
1/25
2022
@Thundercat Congrats bro!!!https://t.co/5FEOMElgin
Retweeted by Rich Brian.@richbrian ft @warrenhue’s getcho mans has surpassed • 500,000 streams on spotify • 690,000 views on YouTube… https://t.co/LlF1QrMJae
Retweeted by Rich Brian
1/24
2022
👹 https://t.co/cujVMXNbIdwhats ur fav song on brightside 🧐☎️GETCHO MANS ft. @warrenhue music video out nowwwww 🧨 https://t.co/PrN7RqWmvc https://t.co/z8m3aggRpP
Retweeted by Rich Brian
1/23
2022
i miss when the shit i was scared of was eating the seeds and the tree that would grow on my head
1/22
2022
BRIGHTSIDE is here. Just wanted to give yall a little sumthin ❤️ https://t.co/9ZiKqENM8N https://t.co/GfjfGD9m6r
Retweeted by Rich Brian @JIDsv its so fuckin goooood
1/21
2022
ppl with firm ass handshakes give me bad vibes cuz why are u already tryna hurt me during our first ever interactionnothing is wrong w the car i just dont have a drivers license hailey https://t.co/iv0MrpNueOthe all spicy chicken w the rice is a luxury. https://t.co/WJIlhM77kGNew Rich Brian EP just dropped?!? LETS GO https://t.co/yrJiUsva3K
Retweeted by Rich BrianSHE GOT A IPHONE BUT DONT GOT NO STORAGEGETCHO MANS ft. @warrenhue music video out nowwwww 🧨 https://t.co/PrN7RqWmvc https://t.co/z8m3aggRpPBRIGHTSIDE is here. Just wanted to give yall a little sumthin ❤️ https://t.co/9ZiKqENM8N https://t.co/GfjfGD9m6r
1/20
2022
LETS GOOOOOOOOO https://t.co/YxXFR2Jzj7
1/13
2022
i do not drive this car https://t.co/bHNVstC6oN
1/4
2021
@biscuittts i was running in 30% speed lmfao
12/7
2021
have a great day https://t.co/ksdJJZxqSq
12/4
2021
a wild army bomb appears https://t.co/j3cdHLoz61
11/30
2021
Virgil Abloh thank you for the inspiration & the legacy that you have created ❤️🕊
11/29
2021
this dmx documentary got me cryinG
11/28
2021
bout 2 go to this meeting https://t.co/koE0U0LIqe
11/23
2021
https://t.co/4t5xp41kpZ
11/21
2021
RIP Young Dolph :(
11/17
2021
You Look Beautiful From Up Here Thank you from the bottom of our hearts ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 https://t.co/xxFWNvgCrI
Retweeted by Rich Brian
11/16
2021
🇮🇩 https://t.co/vXddzbLI2v
11/15
2021
this was a very fun moment https://t.co/fHZHU4i1BB
11/14
2021
Yo u killed it https://t.co/MlfcjsYqLU
11/10
2021
SLOW DOWN TURBO ☁️ https://t.co/JD7gcMUgpNwhen im on stage i feel like a baby cuz i just scream & point at ppl sometimesthank you https://t.co/aQFezH28hs
11/9
2021
so fucking lit https://t.co/rZXhXoYEMUPost concert depression HITTIN rn.
11/8
2021
i need to wear tighter pants tomorrow bruhPLEASE SEND ME EVERY VIDEO YOU HAVE I HAVE NO IDEA WHAT THAT LOOKED LIKE
11/7
2021

0