Sign in with Twitter

Username:

97 Following   87 Followers   2,901 Tweets

Joined Twitter 9/12/19


@bitterthanpills @umayshhhhb Tah ieu yeuh may, beuk weh dada na
12/5
2022
Anjing ya bapak-bapak, anijng ya ibu-ibu
12/3
2022
Nuhun duh ieu positif vibes pisan isuk2 hahahahaha https://t.co/aSGYYxnrzI
12/2
2022
Duh hampura emaaaa🥲🥲🥲🥲🥲 https://t.co/w1ADsT3y82Huwaaa pertama datang kesini kirain aku teh emg rarasaan doang, ternyata emang palit, rada kripi sm org2 yg mengata… https://t.co/Bg0Pq8a34l
11/29
2022
Cuman cuap-cuap kosonk punk kentrunxx wkwkw bisa aja jekicen https://t.co/AXNs4KJP9lRada aya rudetan ieu mah uy @alzharrra Mangatssshttps://t.co/0cYL9JqW07
Retweeted by who? @rosela_setia @ridwankamil @BNPB_Indonesia @Kepolisian_RI @DivHumas_Polri @PolriBareskrim Ini mah atuh ormas yg punya cianjur dan sukabumi
11/28
2022
@FOOD_FESS Uyup spirtus boz
11/27
2022
@alzharrra 💆🏻‍♂️💆🏻‍♂️💆🏻‍♂️💆🏻‍♂️💆🏻‍♂️
11/25
2022
Araaal na nepi ubun2 @otongkoil Aku bangga sama si cipa
11/24
2022
@aang_ajadeh @Kangjaill Bngeut sia siga kontolArilasso sa album ieu mah euu cocok @GhilmanS Debsssss... dewa dalam segala hal. Sungkem ka debs
11/23
2022
@naufalfaii @txtdarigajelas Marukan lucu gblg
11/22
2022
Jadi parto rek bobo ge ieu @skyxhearts @FWBESS Meni garesit yak ih hahaha @Sociolane @txtdarigajelas Biasalah pergaulanhttps://t.co/HhWokIDJQv https://t.co/QC0kOjxrKQKarek ngalaman gempa ti jam 3 nepi ayeuna aya kanu 68 kali
11/21
2022
@Bimantarrra_S Bikin isim bimhttps://t.co/6q3folN1BG https://t.co/RDeBbrm6DU @errrastic HAYANG NAMBUL NU KITU EUY
11/20
2022
@GhilmanS 🤩🤩🤩🤩🤩 @anyunden @discommie Terpantau.. penampakan tersangka teh https://t.co/LA78OaI88q
11/18
2022
@discommie Tp da emg ngeunah anyng ah, komo lomie lombok beuuuuh
11/16
2022
@yudharizkia Hujan ge pasti aya raat na. -poeeeng
11/13
2022
Duh suarana gusti https://t.co/3sHSr8ZA8O @spunxxpearl Ieu rujit sih hahahahaha
11/11
2022
@kegblgnunfaedh Ini mah ada adik aku si pompom nama nya teh, cita2 ingin kurus tp kl di bangunin subuh suka kaya maung congkok @skyxhearts Nda heran kl enmek @iamnotfussed Epak
11/10
2022
biasalah wkwkwk https://t.co/3G7BNb1tIj
Retweeted by who? @aoyamagoshoo @arielanggrawan Intisoker cen @aoyamagoshoo Gebleg @18fesss Kalo melek kesurupan
11/9
2022
@aoyamagoshoo Untung gaada sisitipsi uyWah seruuuuu https://t.co/xZ0gguH8GZKamu habis makan apa purwanto? https://t.co/Vjc1abxEJu @aoyamagoshoo Siga ker ngabeledag keun mtr kanu plang kareta cen?
11/7
2022
Headset pegat, panbel mtr pegat. Senin runyamKamu bacot juga ya
11/6
2022
Cukai rokok naek, 50 persen warga wakanda jatuh miskin
11/4
2022
@Amunraancient Orang baru ya? @bitterthanpills Skena yg kau minta @Amunraancient Kapan sembuh nya udDunia semakin gila
11/3
2022
@bokirsgn Apaan tuh
11/2
2022
Iraha nya radiohead ka indo
11/1
2022
Takoyaki takoyaki rumpangg
10/30
2022
@aoyamagoshoo @gilangfh66 Macau 4d heula weh berahaHalowen halowen lah, halomaderfaker @aoyamagoshoo Kuriak dulu a isanHaus haus hausssss
10/29
2022
@bagusriops Debssss
10/20
2022
Ripuuuuuh gening gusti @aoyamagoshoo Slina intisoker euy
10/18
2022
@fasasalsaa Karena kl wajib solat itu di madinah @oyasumipopon Pon nyieun poster persibDuh euy jol kgn icen jeung barudak hahahaha
10/17
2022
Pep goblokkkkkk
10/16
2022
Jadi bang toyib heula 3 bulan euyMoal balet ieu brou @shafiramartya_ Apa sih enak nya mabok pwir
10/15
2022
Teuing kudu di warah kumaha:(( tiap poe balik peting dahsyatTiap hari nuturkeun kebodohan produksi teh lila2 aing setres ieu mah @__harish Bakiak nama panggung nya aura kasih a
10/13
2022
@oyasumipopon @bitterthanpills Nyng sigana teh nu tato ulah cirambay pon:(
10/12
2022
Tp bener sih, jodoh mah moal pahili jeung bakiakAku teh sedang merasa ga pede euy
10/11
2022
@DROktava Jual aku aja uwi, payu ga?
10/7
2022
@shafiramartya_ Anjirrrrr sama! @aoyamagoshoo Spil
10/6
2022
Korelasi na naon anying ah rudet https://t.co/SWdMnw30bs @__harish @cacaanns Hayuu @__harish @cacaanns @3v1anafs Ngga ai kamu sieun @cacaanns @3v1anafs Siga jurig hihhh
10/5
2022
@aoyamagoshoo Duh euy @aoyamagoshoo Info macau @habib_say23 @your_Brondong @fatihzaidan @rdwn_ @pikiran_rakyat @mouldie_sep Udah skip, dia gapunya kapasitas untuk… https://t.co/KMFUPnvAQBAda2 aja ah serigala https://t.co/PRegtu1n4M
10/4
2022
Ieu goblok na katotoloyo sih https://t.co/9Kb1cCP5Y3
10/2
2022
Bahasa arab aya weuh nov euy, hyg sakalian bari ngarukiyah https://t.co/yR4CfoF3m6
10/1
2022
@romancedavvn_ Hade goreng ku baso jupBarusan mimpi kalau Thom Yorke sama Jonny Greenwood itu sebenernya orang Jawa Tengah, dan mereka ngobrol pakai bahasa Jawa. Keren.
Retweeted by who? @bitterthanpills Teu apal abi mah jalmi alit, sarung ge logor @bitterthanpills Skens piston sih sigana
9/30
2022
Ppfffttt https://t.co/ZRQSj4tvLZ
9/26
2022
@oyasumipopon Tekus yucemo https://t.co/uPKX6LFq1p
Retweeted by who?Purlap euy libur tidur seharian
9/25
2022
@alzharrra Beuk dada na panginten
9/21
2022
Bener2 bedebah children, blunder ahGeblek emg aeng teh ngarawu ku siku
9/19
2022
@risbandi @v_frontline_pc Muhun wios abi nu lepat
9/16
2022
Haaland bukan mansuya melainkan https://t.co/9eZwYIJb0P @Bimantarrra_S @bokirsgn Ngarora keneh
9/15
2022

0