Sign in with Twitter

Username:

𝙳𝚘𝚜𝚊-𝚍𝚘𝚜𝚊 𝚍𝚒𝚝𝚞𝚝𝚞𝚙𝚒,𝚊𝚒𝚋-𝚊𝚒𝚋 𝚝𝚎𝚛𝚜𝚎𝚖𝚋𝚞𝚗𝚢𝚒,𝚝𝚊𝚔 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚛𝚋𝚊𝚗𝚐𝚐𝚊,𝚝𝚊𝚔 𝚕𝚊𝚢𝚊𝚔 𝚍𝚒𝚙𝚞𝚓𝚊 !

353 Following   369 Followers   15,105 Tweets

Joined Twitter 12/6/12


@cac0t Mlm @aplgisetan Bek 3 roda kokoh kuat tak tertandingi @arummaniezzz Mjokerto :) @sbyfess Kipas angin butut @aplgisetan Lima tiga roda @arummaniezzz Nggaa rum @sbyfess Aku ngepir lek jarine dipasang knuckle :( @mileacabangsby Lili @mjktfess Gak sek pedaku mbrebet @sbyfess Kerjo kok ngenteni wong liyo 😑 lanang yo mbut gae nder @BetaKopites Paredes gueye draxler @shesdey Lah emang, mngkane ahli kubur lek dikeki keinginan pengen opo, jawabane mek 1 mbalik nang ndunyo trus ibad… https://t.co/LR1KFqNR3rKet biyen gk tau setuju kro seng jenenge senioritas mbelgendes taek asu ! @meninaforte_ Wkwkw bismillah khilav yg disengaja🤣 @wand3rlvst @sbyfess Wes diganti tibaknya, lagek ngrti 🙏 @sbyfess Suka yg suka ama kita aja @sbyfess Minimal rongminggu pisan kepetok @sbyfess Sepatu bola :( @sbyfess Soloo jogja podo ae @sbyfess Mitos @sbyfess Bilang nek kmu santrine samsudin ae nder @sbyfess Siapa kita? Indonesia @sbyfess Omahmu bogor ta @sbyfess Mending ndolek jodoh sek lek aku @sbyfess Yo takokno lah, spo ngerti areke kate utang :( @sbyfess Blom, kalo ricarica saklar udah nyoba sih @sbyfess Novia 3315 @sbyfess Latune nglilipi fren @sbyfess Ngenteni Iqomah :) @sbyfess Nah iki passionku ! @meninaforte_ Nek onok barang seng cantek digombali ae gaosah dituku :) @mjktfess Otw gyett Jumatan @sbyfess Berubah gak e uwong iku yo tergantung teko awake dwe @FOODFESS2 Sampek saiki jek eleng “ sego goreng terakhir “ 😭 @rsmnra Njogja :) @lilalailatus Wkwkw 🤣🤣
8/12
2022
@lilalailatus Iki lek mantane 54 trus bareng ultahe yokopo :) @sbyfess Gk pengen balik @flawerishh Bernada cukkMau sampe kapan bilang gapapa terus ? :) @bakolketann Wkwk jadi ngerii @mjktfess Kampung endi iki? Gendeng
8/11
2022
@seaputh @sbyfess Gpp dik isok buat ngompres palamu seng ketoke anget :) @seaputh @sbyfess Paling gak dibungkusno es oyen dikk @sbyfess Ricarica @seaputh @sbyfess Minimal mampir warkop ta angkringan :) @seaputh @sbyfess Put lek nakal mantuk ae :) @nadiaxxxx24 Dasar nadiaa @sbyfess Oteote @sbyfess Yoweslah @bumburacikayam @wand3rlvst Ywlaaa wkwk lekas membaik wes mal @wand3rlvst @bumburacikayam mari dikeki suruh langsung mampet dan garing yo :) @wand3rlvst @bumburacikayam Hahahaha kmu kok eroh :) @bumburacikayam Mal @bumburacikayam Dikeki godong suruh ma @_0507files LucuuuBukane memperbaiki kesalahan eh malah lanjut part 2 hadehhh
8/10
2022
@lndomigoreng Okee masuk akal:) @Saptadeui Drong adem’e kenek banyu @lndomigoreng Kuliner @keisyaclar @sbyfess Gada alias mitos :) @sweetriella_ Yok isok yok @sbyfess French fries tau aku @firafian Promo s2 havard @sbyfess Citroen @sbyfess Jodohwasiatbapak @sbyfess 🥱 @sbyfess Pithike tak pangan dewe ! @sbyfess Kon @sbyfess 🥱 @sbyfess Duit @sbyfess 🥱 @sbyfess Aku gak donlod tiktot :) @meninaforte_ @sbyfess Kate diapakno neh ya mbak forte:) @keisyaclar @sbyfess Emang onk cewe seng iso nentukno kate mangan opo disikan? Jwbane terserah terus :( @sbyfess Tak dungakno ngguyumu kyok killer :) @sbyfess Cara gak ngantuk yo Turu gak seh? @sbyfess Yoweslah @sbyfess 🥱 @sbyfess 🥱 @sbyfess 🥱 @sbyfess Prnah @sbyfess 🥱 @sbyfess 🥱 @sbyfess VVIP @sbyfess Naiss @sbyfess 🥱 @sbyfess 🥱 @meninaforte_ Wkwk sebagai pengingat diri :)Lek kabeh wes terwujud mengko kon malah lali ndungo :) @xfbyyy Asekkk :) @sbyfess Wes kyok ultras nofacenoname 🫣
8/9
2022
Part2 https://t.co/7EHbVuA3JZThe real kearifan lokal 🔥 Salamolahraga✊ https://t.co/pJimpOvC0v @MafiaWasit Kearifan lokal mbah :) https://t.co/1jfXRRrsON @aarieshere Gass dwe mba dwak :)
8/8
2022
@sbyfess Gmn kalau nunggu sahur? @lilgurl0307 Cek ombak sek lah gak resiko :) @lilgurl0307 Tiwas kate tak tambahi pal pale pal pale :) @lilgurl0307 Tapi boonk
8/7
2022

0