Sign in with Twitter

Username:

TRANS STORY @setiawan_240620 Jawa Tengah, Indonesia

🔴 RAWAN CIDRO 🔴

172 Following   417 Followers   299 Tweets

Joined Twitter 5/13/22


Tetep mlaku sesuai jalur, percoyo ae Gusti Allah sing gawe alur ra bakal ngawur
9/24
2022
Pura pura biasa aja, padahal aslinya kangen banget
9/22
2022
Mbak Tulung ojo gae moodku ajur, Soale healingku nggolekine BANTENG :vJika suatu hari sikapku berubah, aku hanya sedang mencerminkan sikapmu
9/4
2022
Piye perasaanmu seumpomo wong seng mok senengi saiki wes nduwe wong istimewa, tapi ra tau dipublish dan luwih parah… https://t.co/EadgfKAPrK
8/26
2022
Meh berjuang koyo opo ,nek dudu dewek seng dikarepno YO PERCUMA.
8/22
2022
Mung pengin dingerteni kok, tapi awakmu tetep keras nuruti ego'mu Dewe.
8/21
2022
@Lingga_unyil97 Amin amin matursuwun maskuSemoga lebih baik lagi yaRabb https://t.co/S7vsjlUk1w
8/17
2022
Wes Saiki golek seng Podo gematine ae, ojo Sampek ngemis perkoro cinta. #purbalinggatatu
8/10
2022
Kesrimpet kenyataan seng ra sejalan karo harapan.Kasta mumet tertinggi adalah bar bayaran tanggungan langsung ketok kabeh
8/7
2022
Tak jek dolan wegah njur misuh misuh, tak pikir nopo jebul mergo tumpak'an ku mung Honda beatUrip ki wes koyo angry birds, lak pas awadewe gagal mesti ono ae babi seng ngguyuOra perlu Padang seng penting murub, Ora perlu duwur seng penting iyub, ora perlu akeh seng penting cukup.
8/6
2022
@leamatchalatte Ga oleh sambat @spongebobnfess https://t.co/5nAuoD1Rus @PLAT_Gstory Aku sering tertipu oleh PP hmm @spongebobnfess Meluu @PLAT_Gstory Eh kabare mbak opo mas Iki?Gapopo disepelekno, seng penting Ojo kesel dadi wong apik nggeh :)Susu beruang iwak lele. Ra usah sok paling oke, mergo Kabeh ndue jam tayang Dewe Dewe.
8/5
2022
Berusaha nglalekno koe eh malah tansoyo kangen.Nek tanwin ketemu ba dadine iqlab, Yen awakmu ketemu aku insyallah bakal ijab :v
8/4
2022
Wes memasuki fase umur soyo sue soyo tuo. Ora pengin macem² penjakukku gur sehat, dilancarke rejekine, sehat awak,… https://t.co/7nFX9oupIjWong seng paling PD sedunia kui wong MANCING, durung karuan oleh iwak wes gowo wadah :v
8/3
2022
@pifiin_p @bknPri4_iDaman Kalo dapet yang begitu, dijaga baik baik karena susah yang punya sifat seperti itu @bknPri4_iDaman SubhanallahMemiliki seseorang yang mengerti kondisimu dan keadaan keluargamu adalah berkah terbesar yang pernah ada
8/2
2022
Se'orane aku wes tau ngerasakke sholat karo ngempet nangis.Pergilah ke tempat dimana kamu dihargai, bukan dibutuhkan
7/31
2022
Jangan rusak masa depanmu hanya karena 4-scater
7/30
2022
Pesene ibuk : Le.. koe ki anak terakhir, Pak buk mu ki ndungokne koe supaya dadi cah seng gemati karo wong tuo, sin… https://t.co/ltNXwb7HAt
7/29
2022
De'e ra berubah, tapi sengaja nggawe koe ra tahan karo sikape supaya koe lungo lan seakan-akan De'e seng tersakitiTerlihat baik baik saja secara fisik, terbunuh secara mental, dihakimi oleh ekspetasi, dihajar oleh realita, dikeja… https://t.co/XMYJZygt60Aku iso bersaing karo sapapun seng nyenengi koe, tapi aku ra iso bersaing karo wong seng koe senengi.
7/28
2022
@ncs_media Seleb dari segala selebSimpel saja jika dirimu mencoba untuk merespon laki-laki lain berarti tugasku menemanimu sudah selesai, karena jatu… https://t.co/gI6eGDUEJN @ncs_media Termasuk wong sangar pren
7/27
2022
Cara Pacaran terbaik itu : 1. Bermain seperti anak anak 2. Berbicara seperti sahabat 3. Berdebat seperti suami ist… https://t.co/K6xCgk36UO
7/26
2022
Aku terlalu dalam menjalani peranku ,hingga aku lupa dengan keadaan dirikuTenangno atimu, ayemno pikiranmu Gusti Allah mboten sare.eXeNeXeX mengajarkan bahwa seng ayu kui durung tentu baik:v
7/25
2022
Bukan menjauh, namun sudah tidak mampu untuk menghadapi masalah pribadinya dan ditambah lagi masalah dengan dirimu.… https://t.co/CN9qAZXYXvOjo mergo ego'mu aku kudu lungo ninggalke koeManusia itu ada batas sabarnya, yang tak pernah nyerah pada akhirnya akan merasakan lelah, ingat hargai selagi ada.… https://t.co/KgUkZSYkqj
7/24
2022
Kurang goblok piye anggonku ngerteni dapuranmu, kurang sabar opo anggonku ngalah seko ego'mu :)Beri tamparan keras agar saya tidak Berharap kepada siapapun!
Retweeted by TRANS STORY
7/23
2022
Gusti Kulo njaluk jurus anyaran ,jurus Sik lawas wes ga mempan dinggo ngadepi tresno seng ugal ugalan.Ga oleh cidro pokoke https://t.co/NUagkqHJD2
7/22
2022
Biyen cilik ngguyu tanpo beban, Saiki ngguyu mergo nutupi beban:)Jika suatu saat aku tidak membalas chat dari kamu lagi lalu kamu merasa sedih, ingatlah aku pernah begadang dan dud… https://t.co/RanfkuGNP7Aku ra njaluk nek ko kudu ngePublish aku, PP ftoku, Bio Namaku ,ra harus storyne aku , tapi Tulung Nek enek lananga… https://t.co/uYAuKfK1FI @kediriannyell Nangismu karo aku Guyumu Karo dee
7/21
2022
Andaikan Joko Tingkir ra ngombe dawet, mesti aku ra semumet iki @blorastorygabut Seleb gabah" 𝘛𝘢𝘬 𝘱𝘦𝘳𝘭𝘶 𝘮𝘦𝘯𝘤𝘢𝘳𝘪 𝘴𝘦𝘴𝘦𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘮𝘱𝘶𝘳𝘯𝘢, 𝘤𝘶𝘬𝘶𝘱 𝘵𝘦𝘮𝘶𝘬𝘢𝘯 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘭𝘢𝘭𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘶𝘢𝘵𝘮𝘶 𝘮𝘦𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘣𝘢𝘩𝘢𝘨𝘪𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘶𝘢𝘵𝘮𝘶… https://t.co/fBe53uNvX2
7/20
2022
NgeStalk mantan Karo ngomong neng ati ' Dee ijek seneng Karo aku ora Yo '. Aku pernah segoblok iku, tapi akhire Sai… https://t.co/4sLDoWw1Ur
7/19
2022
Tiwas lagi berjuang dadi idamane malah ditinggal lungo karo liyane
7/18
2022
Sekedar dipertemukan tapi tidak ditakdirkan untuk bersama
7/17
2022
Ajari aku bagaimana caranya merelakan tanpa harus membenci-Hal seng paling ra tak senengi iku disaat kangen Karo awakmu tapi cuaca tidak merestui
7/16
2022
Maju kelaran, mundur kelangan, di culne Eman Eman, diterusne akeh sainganPernah gak? Kayak punya feeling dia deket sama yang lain dan itu ternyata bener.
Retweeted by TRANS STORY @JAWAsunda88 MinyakNyatane sepele, iso opo coba?
7/13
2022
Aku pernah berusaha untuk sangat percaya ,tapi pada akhirnya aku kembali terluka karena rasa percayaku
7/12
2022
Arepo koe nolak aku peng suwidak rolas jaran,nek Gusti Allah ngehendaki jodohmu kui aku,awakmu iso opo :v @zacq18k Brarti aman Yo?
7/11
2022
Banyak yang mengatakan bahwa mencintai wanita itu sangat menyiksa, tapi sebenarnya yang sangat menyiksa itu mencint… https://t.co/zpBsx5PmG5Apa kabar seng mbiyen dadi prioritase de'e ,Saiki mung dadi penonton storyne de'e karo arek liyo :vSederhana mawon Gusti, mung pengin dihargai neng wong sing tepat bener² bangga ndueni awaku, wes kesel terus²an disepelekke, diapusi:(Diwei nikmat, tak nikmati Diwei cobaan, tak adepi Diwei seneng, tak syukuri Diwei awakmu, tak jogo lan tak cintai sepenuh atiku @BondowosoSambat @binofficial_ri Iyo bener ,ngeri aku weruhe @KEDIRI_GEMATI Ra ndue duit lewih sulitNek koe pengin ngerti isi atine wong Lanang, temanilah dia saat MABUK.
7/10
2022
Bayangno pas koe lagi stress bingung karo posisi uripmu saiki meh piye, tiba-tiba malaikat maut teko njur njagong n… https://t.co/b1RB4CDXby @KEDIRI_GEMATI Mass wer pernah weruh tongkate krisna mabur urung?? @dstaloly @byxhndk @chemenkheru @Literasicidro_ @mas_ganteng1577 @serahhloe @MbcCidro @mojokertoselatn… https://t.co/rGaawvgpLY @kertaskusamm Rumongsomu @Onadhin Ora kontTol jaran ae mbak @MJKpride Semoga aku pemenangeOjo nyalahke nek cah lanang atine wes ngroso loro terus de'e ndem²an opo liyane, mergo de'e ra gelem nglarani awakm… https://t.co/J30NJxsvqpWes di gae kepenak malah nyepelek'e. Karepmu ki piye meneh? @EyanGGEDuk @KEDIRI_GEMATI nek ngunu terus piye pren @kertaskusamm Wong wedok Saiki Ra pengertian @KEDIRI_GEMATI Minggat adalah solusi yang terbaikk @KEDIRI_GEMATI Resiko mas😂 @CalonBarista Nyimak mawon seng Ra resiko @KEDIRI_GEMATI Wong wedok Ra keno dipahami @KEDIRI_GEMATI Mahokk .. sumur jelas kalah jerune wes😑Tak kiro lungoku bakal mbok gondeli, ternyata lungoku koe syukuri :) @KEDIRI_GEMATI Mboh ndk ngerti aku Wes mumettKoe wes nemokne penggantiku sedangkan aku iseh ngenteni balimu, duhh gobloke aku
Retweeted by TRANS STORY @KEDIRI_GEMATI SANTAN Weh SANTAN @Lisaajalah1 Bisa yok kita mulai dari nol kayak dulu @piyetokihhh Sing ngapusi lanangan siji, njur ngono ngomonge Kabeh lanangan kui ngapusi. Sopo neh nek ra wong WEDOK!!! @RaiTembem Koyone iyoAwal-awal Juli wong tulus kok mundur Kabeh, ono opo si?Opo bener nek cah lanang bener bener sayang ning cah wedok, cah wedok kui bakal sakpenake dewek lan sakkarepe Dewek?
7/9
2022

0