Sign in with Twitter

Username:

The Conspiracy Makeup Collection Out Now!

23,137 Following   9,382,044 Followers   32,143 Tweets

Joined Twitter 1/3/09


@JenLuvsReviews we all love your reviews cause they are honest and we trust ur opinion. so u keep doing u and just… https://t.co/ctnfBDcqFJ
11/18
2019
@AriaNyx @JeffreeStar @beautybay that’s unacceptable. hey beauty bay can u please fix this? ❤️❤️ @onlygetbright @JeffreeStar 😭❤️❤️❤️❤️ i love it!!!!! @MayorKaylen my heart :')))))))))))):,))))) ❤️❤️❤️❤️❤️ https://t.co/Mf0gMcRjaX
11/17
2019
@RawBeautyKristi u are such a beautiful person inside and out. ❤️❤️❤️THIS LOOK IS SO GOOD!!! and the shane lip shade!! ahhh!! 😭❤️❤️ https://t.co/Ek5XyPR4xf
11/16
2019
Happy Bday Jeffree!!!! ❤️❤️❤️ https://t.co/Xd6SvAeZia
11/15
2019
@Erin98840669 this makes me so happy :,) i hope u love it ❤️❤️❤️❤️❤️
11/14
2019
working on the last epsiode of the jeffree series now. i don’t wanna give a day cause i don’t wanna disappoint anyo… https://t.co/h9A2UBkQ4M
11/12
2019
NEE VIDEO ALERT 👁 Time to sit down and tell you guys what’s been going on... 🐷 What @shanedawson deleted from the s… https://t.co/12nHLmkyyI
Retweeted by Shane Dawson @brendatainment @MorpheBrushes @JeffreeStar hey morphe can u help brenda out? thanks! ❤️❤️
11/10
2019
@JenLuvsReviews @OFRACosmetics @JeffreeStar omg yay!!!!
11/9
2019
My merch store is restocked! and omg Kimmy is modeling the green shade hoodie HAHAHA yes!! 🐷💚… https://t.co/ZkYh3FRUU9love u! can’t wait to see it!! ❤️❤️ https://t.co/E5hZWT9OwKOmg @shanedawson’s merch store will be restocking some items today starting at NOON PST / 3PM EST 🔋 Who’s ready??
Retweeted by Shane Dawsonthis is the sweetest thing ever :,) thanks man ❤️ https://t.co/tuKdcKpnhn😭❤️ https://t.co/K6P9u7xJXythank u guys for being there for me and listening to my rambling today. it really helped to talk it out and hear yo… https://t.co/IfXM1y4Mc3 @swiftsrem thank u for this. this really really helps. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
11/8
2019
gonna go on instagram live for a minute to talk about the rest of the series and also my headspace. i just wanna ta… https://t.co/TH2qLqVZHr @MorpheBrushes dms <333HOLY SHIT!! 😍💙💜 https://t.co/Y0OMrsYGaj
11/7
2019
@vnfortvnatesovl @killer_merch @JeffreeStar if i ever do another gloss i’m naming it that and i’m sending u a check… https://t.co/1UMPzh4EfI @vnfortvnatesovl @killer_merch @JeffreeStar HAHAHAHAHAHA OMG @tonileemarrone @killer_merch @JeffreeStar OMG i didn’t even think about that 😭😭😭💚💚🐷💚💚 https://t.co/qXPCkp9KgIIn honor of the “unnamed green shade” killer merch made me a green pig hoodie!🐷💚 out this friday… https://t.co/jKhqItSMT1love u eugenia 😭❤️ https://t.co/mTk10Ec5vj @psynerd @JeffreeStar ❤️❤️❤️❤️❤️this is so cool!! :,))) https://t.co/dbyVUUYJkE @shylandandsquad @JeffreeStar can i steal this pic?? it’s so good!! @shylandandsquad @Ryland_Adams :,))
11/6
2019
The stages of the Mini Controversy :,)💜💙 Get one here https://t.co/aJVYFJfb7w https://t.co/EQN56PaPA5⚡️⚡️✨⚡️⚡️ https://t.co/9SmmjamrLo @seshdoll @JeffreeStar email jeffrees customer service and they will replace it asap!RESTOCK :))) conspiracies are gone but there’s a few mini controversy’s available! 🐷❤️🌟 https://t.co/H9wcI2uEtW https://t.co/YS4mXKMeXRthis review was so fun to watch!! the looks were so good and the honest feedback is really appreciated! 😭🙏🏻❤️ https://t.co/8fkNfQApvd❤️❤️ Conspiracy Restock Info on Jeffrees Instagram Story!❤️❤️ https://t.co/9RMgYDmk9n🐷❤️🌟 https://t.co/vEbXZKC7VO
11/5
2019
Omg this completely made my day! Thank you so much for sending me your collection Shane! I am SO grateful. This is… https://t.co/kuNshSkQ7z
Retweeted by Shane DawsonDAVIS! you KILLED IT! thank u for being a creative genius and for everything you’ve done this year :,))) https://t.co/qepWgAFd1h @JeffreeStar @AndrewSiwicki annnnnd i’m crying again
11/4
2019
a day i’ll never forget :,) https://t.co/vx8gxGNzWp @FirstKnivesClub @rachelpage_ i’m not coming for anyone :( i’m just really passionate about the project. more than… https://t.co/Ls46AbdsoV:,))))) love u so so much ❤️ https://t.co/UPEEqnMXTd
11/3
2019
our child 😭😭😭 https://t.co/N1GHGWwvg4:,))))) https://t.co/sVgT7WeUhkI cant believe it. everything in the conspiracy collection sold out. i cant believe how supportive u guys have been… https://t.co/Hj4aaihEQzHAHAHAHAHAHAHA THIS IS SO FUNNY https://t.co/M7hULQ8OBFsee u at noon Mall of America! what a crazy full circle way to end this whole experience. :,) https://t.co/lyp0B4vAgc @lvndrbeauty @JeffreeStar U LOOK SO BEAUTIFUL!!! 😭❤️today was the makeup drop of the year……. and I’m here for the truth!!! 💖🖤 is the @shanedawson & @JeffreeStar collec… https://t.co/1j0WRB9WNw
Retweeted by Shane DawsonOMG 👁👁❤️ https://t.co/mNH0TP9HU4 @Theresa_is_Dead @JeffreeStar OMG U REVIEWED IT?! i watch all ur reviews!!! i cant wait to watch!! 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️that’s the cutest cake i’ve ever seen 😭❤️ https://t.co/cOnCYvLRVb @Clisare it’s intense hahahathe pics look so pretty 😭❤️❤️❤️ https://t.co/3kH3Gu47k6 @elijahdaniel @JeffreeStar YES!!!! 😭❤️ @safiyajn thank u safiya!!!!!!!! 😭❤️❤️❤️:,) 🐷❤️❤️❤️ https://t.co/MWZ582Iclmwe’ve been traveling all day so my phone hasn’t been working much but i can’t wait to see all the feedback when we… https://t.co/T4QB3Et8Uq
11/2
2019
Hey guys!! Shopify has almost fixed everything and the site seems to be working (a little better) and the mini cont… https://t.co/tNV5ePNV31😭🙏🏻 https://t.co/ccPftpNQYFi haven’t processed any of this. my heart and my brain are such a mess right now. thank you guys for supporting me… https://t.co/hegCmzxROBBefore the full #shanedawsonxjeffreestar collection could even go live, you guys broke the site 😭😱 Not all of the p… https://t.co/vLqXIVgYV6
Retweeted by Shane Dawson🙏🏻 https://t.co/1WriNqyVuli’m so sorry for the wait. i cant even enjoy the launch cause i feel so sad that you guys are waiting and having is… https://t.co/pnMuuN6Wr2 @marypheenow he’s an icon and has been working so hard today. definelty not his fault 😓❤️i just screamed on a conference call and now i’m crying cause i feel bad that i screamed. :( it’s been a rough 2 ho… https://t.co/20R4uaZNUhjeffrees team was told everything was handled. i’m so sorry. i feel like i’m gonna puke. i’m so sorry u guys. pleas… https://t.co/0N4WTeFqpN @dennishegstad @_DanielSinclair @Shopify it’s shopify. been confirmed. they are working on it with us nowIM SO SORRY! my heart is breaking. i don’t know what to do but jeffrees team and the shopify team have been doing e… https://t.co/6IpRuhGLikIM SO SORRY! @Shopify is trying to fix everything right now 🙏🏻❤️❤️❤️❤️ https://t.co/HBJ1ooFKjwITS NOT OUT OF STOCK! the site is just broke. i’m so sorry! working on it now!!!!!!!!! 😭❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 https://t.co/742CwsKxpO @oscargracey @JeffreeStar my mom is there!!!!IM SO SORRY GUYS!! we’re trying everything right now!! 😭❤️❤️❤️❤️ https://t.co/Gek6uoXaSz @queengagaislyf @JeffreeStar IM SENDING U EVERYTHING !!!!!I CANT STOP CRYING ❤️😭😭😭😭😭 https://t.co/jxDfnSrlzc7 MINUTES!!! IM BALLING!!!! 😭😭😭😭 https://t.co/fTfbCEaEcL20 MINUTES TILL LAUNCH!!! https://t.co/xEgSrRmy6Yshade Trisha Paytas and shade Ranch meeting on my eyelid #ShaneXJeffree @shanedawson @JeffreeStar https://t.co/YIDZlJT6fQ
Retweeted by Shane Dawson @reydior @JeffreeStar THIS IS SO ICONIC HAHAHAHA YES!!!!😭🐷❤️🌟 https://t.co/g3O1WueiopI gotta say... it’s been 8 months since filming Episode 1 and to see everything unfold from that point up until now… https://t.co/XBc9Im6g9B
Retweeted by Shane DawsonOMG!! A LEGEND!! https://t.co/63Hk4gF0uOTHIS IS EVERYTHING HAHAHAHA 😭❤️ #ShaneDawsonXJeffreeStar https://t.co/6K8FepMWc7 @krystaaa @JeffreeStar OMG 😭❤️❤️❤️Today’s the day our whole year has been leading up to. :,) i’m so grateful for every step of it. T MINUS 3 HOURS! 😭… https://t.co/es0REBoQSa @maddie87404729 @JeffreeStar ICONS!!!! @AlanaWicks @JeffreeStar 😍😭😭 @bambiandpixie @JeffreeStar A QUEEN!!! @BlackCassidy5 THAT LOOKS SO PRETTY!!!Going to try and sleep! See you guys for the launch in 9.5 hours! IM SO SCARED BUT IM SO EXCITED 😬😭❤️… https://t.co/xQK0jW451t @alyssq_m @JeffreeStar @Ryland_Adams @_morganadams_ wait what?!! u guys are there now?!!!!! @CaballeroPau5 @JeffreeStar @MorpheBrushes 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @EmBunnyMc @JeffreeStar @MorpheBrushes i hope u love it!!!!! @Mikenactor HOLY SHIT 🤯😭❤️❤️❤️ @sharsiubao @JeffreeStar OMG!!!!!!!!! @dyxnamic_art @JeffreeStar i’m so emotional 😭❤️
11/1
2019

0