Sign in with Twitter

Username:

- @Sibukmncarilham Indonesian

temenan aja https://t.co/BQmDp6TwK7

1,975 Following   2,428 Followers   54,316 Tweets

Joined Twitter 4/9/21


@sndgvrlll mauu @xoaayyaa urang bisa? @xoaayyaa peres @ddchimmy1 @hygemiiniii wah gas @hxfitda pindah? @hxfitda Sukabumi? @hxfitda uramh isuk kainya euy @xoaayyaa hayang @milwal_ kapan @milwal_ kapan @erinayustinarn padahal mah kumaha saha @petapa_genit_69 embung sieun ngan merena ceban :( @petapa_genit_69 @FWBESS jol dihapus, boa senderna @petapa_genit_69 moal waka, kajeung nyalira :) @matchachacha127 ke naek jet tempur @matchachacha127 buru dieu lain p p weh @hxfitda turu @oktaaviaannnn boleh sini @dddsertsoul kan kata km "senggol dong" @kntngbalado ehhh sutt @txtdaribandung murah atu 1000/kg mah @oreOokukis pengen tapi males, tapi pengen tapi males, terus aja gitu yaa :( @xoaayyaa mane ge awewe bogoh jiga namah @tanyakanrl tai haha @icihahaha ayeuna geus gede mah moal haha @crepeschocxx info dong @icihahaha basa acara ti kelurahan tea? @icihahaha moal aya culik da @icihahaha Icih bade maturan moal? @crepeschocxx nyari partner dmn yaa @dumpfors alhamdulilah @_an666a keur usum gering ajik mereunnya @woooddie gak ihhh @suci________ ceuk saha ah Ci @ssiandryn naon geleger @inaaaaaan_ modol sing gede @fluffysnayl hayu mpii @angelcangtip info maseh @akuyuraaa diantosnya @ssiandryn @FWBESS 👀💦 @RyanBach07 mangga ngalapak @cerriigold satu aja takut sakit gigi @mungillicious naon ilil @rudetkeun cicing weh jalu mah @milwal_ aku bukan aa km yp, mencari partner https://t.co/rcVLijOrLO @inaaaaaan_ morning modol @FWBESS bocah tua nakal @petapa_genit_69 hahaha
1/31
2023
@nellyaliyaa wilujeng sumping @kelelalay lubang buaya @FWBESS blh @kko0lla keluar @petapa_genit_69 @bdngfess Abi wios nga dm teu @bdngfess bae teu nanaon asal didahar @awrianagrande__ hill nya gak keluar semuanya geulis @bdgeulis ssikasik👱🏻‍♀️: Kamu kok lama balesnya ? 🙎🏻‍♂️: Sabar ngntd https://t.co/0yOKQZizjk
Retweeted by - @teuapalatuh besok jadi prioritas @milwal_ @tololmeroket cowo woy cowo @tololmeroket @milwal_ @frnawyn 1-26 @frnawyn 1-26 @serahlwodeh alhamdulilah @bdngfess uni soviet eta mah mereun @FWBESS ok @bdngfess jadi kieu... dm weh nder, tapi mun mane jalu mah teu kudu @siucupppppp henteu ajik ah :( @auraselaIubenar bnyk @abiteudamang dejek @serahlwodeh jauhin @FWBESS @petapa_genit_69 hayu @nowdlle aslina teh euy :(bener wayah kieu lewat Kopo mah asa jihad @xoaayyaa ovt mikiran jodo @oktaaviaannnn sini @tanyakanrl pake kalo udah dibawah 50/30 @xoaayyaa ada jembut? @siucupppppp manawiBismillah aja dulu @petapa_genit_69 haha pukimak @harasipaa eta budak gede milu ulin @skyyybluess ikut
1/30
2023
@petapa_genit_69 @fluffysnayl @Ccookk_ @pohoncabeee 👀💦 @petapa_genit_69 @Ccookk_ @pohoncabeee madodep umpan lambung @xoaayyaa lesbi y @petapa_genit_69 @bdngfess bantos up @petapa_genit_69 @bdngfess kali 18 @indomierumah_ kamu aja ya seorang @indomierumah_ kamu @xcsytb mondok pan villa @xcsytb sok atu buru @bdngfess heeh ih komo rxking meuni hoream @petapa_genit_69 @ttmymoodb lieur sugan euy jelema teh @anittuen sok dieu atuh @petapa_genit_69 @ttmymoodb mekanik nanahaon ieu ajik @anittuen pusingna mah ke pas balik @xoaayyaa puguh aing teh ajik @xoaayyaa dieu euyZinny si teman yang paling asik di tongkrongan, banyak yang demen berteman sama dia. https://t.co/Ee8zfVnY1Q
Retweeted by -
1/29
2023

0