Sign in with Twitter

Username:

🔞 Big boobs and an empty head 🎨 ART: #Cilust 🎨 NSFW ART: #Onlyhorns ❗ Debut: IDK 2021

753 Following   5,338 Followers   36,656 Tweets

Joined Twitter 3/5/19


@aicandii Yeah actually 👊 @VyugenOfficial @yenkoes @yuniiho @dyarikku @AkumiOni @SquChan A collection of my favorite artist and vtuber all in… https://t.co/yEOlfAOCMy @KeinaNate Wait what’s the issue :0 @_Aralene_ Yes pls @SeirenityV Wait are you an aussie too @RainnScarlett i love scarlett @snuffyowo YES AND I HAVE KITTIES! I HOPE YOU LIKE KITTIES! they're very cuddly @AllyFromYT WDYM 😭😭😭 @RemiChatte_VT IM SO FUCKIN EXCITED MAN @RemiChatte_VT Oh my god it’s happening!!My eyes HURT I CUT TOO MUCH ONION @errorexella KITTY @_lilnoot Your art is always amazing noot @SpiderKaiku ITS OK AAA @nezuminemurin I’m glad you can be happy I hope this changes takes a huge weight off your shoulders hun 🙏 @hazelryy Uhm 😐 @yoshiiteru i like the big bun ngl @lopnuuy YEAH i havent made it yet but im gonna!!!i makea da bweef stwoganoff @CovfefeChan but they're my fries ;;;;; @whoisrinkya try debuting? @chikoumori if only i was so lucky irl 😭
9/25
2021
@Jynzie BUT @RizariVT AAAAAAAAAAAAAAA @PolteraVtuber AAAAAAAAAAAAAAAAAA @Jynzie NO IM GONNA CRY PLS @Jynzie POGBABIES FIRST STREAM TOMORROW!!! I'm thinking of doing some slime rancher :0000 and maybe some cuphead bc i enjoy ma… https://t.co/lvKotYtDgo @linearlinera fried @KorienneVT babe i aint gonna lie i didnt even know midnight bst was a thing that sounds like a made up timezone 😭 @linearlinera chicken @PolteraVtuber This is acceptable @PolteraVtuber Idk either I’ll take a video then 🙏 @TatsutaFuwami We don’t talk too much but ily 🥺❤️ @OtakemaruBubs Here! @Kyaree_VT What even is that game about @iinneo I’m glad to hear you’re ok 🥺 @ModelR03 I love aaaa @chikoumori That’s what you did with me lol @baovtuber @Jynzie it’s you! @ModelR03 Depends what kind @PolteraVtuber Show me @Ghostie_Wisp @baovtuber Bao is cute 🥺 @PolteraVtuber NO THATS BAD @cweamcat Bruh what the hell @juninya_vt I am don’t worry @toorufrappe why cant you @iinneo yes @lynntsunami u and me in acnh when @kureijiollie i genuinely love gardening please send @emilubu_ hella sleepy! i got work tomorrow and im just vibin on ffxiv rn!!! @sleepybunni2 How are? @emilubu_ OKAY EMILY WITH SNAKES ON HER HEAD HOW ARE U @chikoumori Please stab me when you do @RainnScarlett @Slammageddon Why isn’t it me wtf @Gneziio Duh @huffiestrikes Da ba dee da ba di @catnyaps @Zhuntsai Where are your horns @GrimmvaleVT 🥺 @GrimmvaleVT None of these 😔🙏 @V_VampyonVT I wanna get into voice acting aa @sleepybunni2 BUNNI @emilubu_ Do I know you 👀 @ophelia_vt I love this @LycheeDayou Why do you gotta give him up 😞 @errorexella Yeah. @KoiAmenomiya You’re so PRETTY @mythicsights Wonderful @shimaeyukino hi!!!!! @chikoumori im bitchesFine. I've put on the maid outfit. But not because I appreciate you donating to @mentalhealth or anything...!! Wan… https://t.co/1epTrc9Q6T
Retweeted by Cilica🌸😈꒰ ᴘʀᴇ ᴅᴇʙᴜᴛ ᴠᴛᴜʙᴇʀ ꒱ @huffiestrikes OOOOOOOOOOOO
9/24
2021
@emilubu_ hello >:0 @KingWolfbane01 Sad :( @KingWolfbane01 It was back in the summer wlgldkfnfl it comes out on the 8th :0 botw 2 was also teased for next yea… https://t.co/Zq7k3bbS1f @Reina_Noi That’s insane @KingWolfbane01 well Metroid dread already exists and comes out in like two weeks so idk why that’s there 👀 @DandyflossVT YES @DandyflossVT 👂What are your predictions for the Nintendo direct :0 @DandyflossVT SAO! @henriebot @SanagiYuzu this is amazing🤔 @sugoinat Hey that’s me @chibiyuna_ch Boobis @NyxTheNeko @SenzBaka I wanna 😭😭😭😭 @RainnScarlett PLEASE YES @RainnScarlett WELL @PolteraVtuber PAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN @RainnScarlett Thighs @sugoinat I feel this 😔 @NyxTheNeko @SenzBaka YOU AND ME ONCE MY GAME WORKS PROPERLY OK @SenzBaka I only play apex @PolteraVtuber May I see 👀 @NanashiTsukiyo Show me @SanagiYuzu Haha streamer show me your face!!!! Where do you live streamer 😆 @Bunny_GIF Excited !!!! @_Silvervale_ You had a vtuber friend of mine as your squad mate last night that was so funny omg @shirahiko_ WHY NOT @Reina_Noi Girl wtf @emscupcakee Cause smol and smol = bullyable
9/23
2021

0