Sign in with Twitter

Username:

VT '23 Aero+Philosophy | Let's do some good, yeah? | CS Esports scene, my beloved | he/they

806 Following   34 Followers   1,743 Tweets

Joined Twitter 10/28/18


I cant wait to be talking some fucking shit on LAN in Cologne, fuck yeah 🔥🔥🔥
Retweeted by Veebs/Spider 🌹 @strugglesfiIms this is so fucking funny @woodelfmedia @cloakbrand @strugglesfiIms @2ToesUp @jacksfilms @markiplier @LordMinion777 @muyskerm podcast AND… https://t.co/AVMVbJhhlH
6/16
2021
I stand with @IlhanMN against bad faith Republican attacks. We all need to call Congress now: https://t.co/56L8SxuzWh @JamesRKirk @TheAthletic @James_Holzhauer I was about to comment the same thing! Maybe if you count special appearances like tournaments?
6/15
2021
@kaitIinjoi capitalism @Cloud9 good morning 🥺
6/14
2021
@anonthemaus The burden of ending harassment doesn't fall on the person being harassed.
Retweeted by Veebs/Spider 🌹 @CentusMoon Wait what invention were they talking about???
6/10
2021
@MsMGHarvey !!!!!!
6/9
2021
@iantDC @carterforva ✊🏾Cast my ballot for @carterforva!!! You've got 2 hours left! https://t.co/llu6MrMxx9 @piethrouer @RyanAtRBM @DarfMike He's tweeting what we've all been thinking @RyanAtRBM I unironically did this in high school. Was called "Math Modeling" competition 😅 Would 100% watch this too tbhwelcome to the internet https://t.co/vHCpSOe4zD
Retweeted by Veebs/Spider 🌹
6/8
2021
@tariannkan I'd like you to know I read the first half of that as the chorus to "22"Make sure to go vote in the primary tomorrow! ((And vote for @carterforva ))
6/7
2021
@rekhalshankar Even after your tweet is read it as "to" 😭
6/3
2021
@geoffkeene Thank you for this tho, for real ❤️❤️❤️ @LiquipediaCS @AnonymoEsports @sangalgg Exciting stuff! Is this the first professional event to have played Ancient so far? @TL_SarahDotGG Seeing so many people in esports be open about their gender/sexuality/identity was so affirming for… https://t.co/iSGSdlMJuE @TravCS @FreyaSpiers no stop it. 2009 was like 5 summers ago, max.
6/1
2021
@ajdebets trick question you don't. @ESLCS @FrankieWard @YNk @kassad @Maniac_CSGO @SPUNJ @MACHINEgg @JustHarryGG @HugoooTV @OnFireAnders THIS IS SUCH AN EXCITING TALENT LINEUP @FalleNCS @TeamLiquidBR @TeamLiquid @TeamLiquidCS @Alienware @MonsterGaming Happy birthday professor!!! Many more w… https://t.co/o6ggdO6uNd @TTLeitanthem @Slasher just jokez https://t.co/kFyfYfT8WN @Slasher I'm sorry slasher, I thought CS wasn't your wheelhouse wtf @Theta301 PRESENTE @JonjiJlc Will be first in line on the store page ❤️❤️ @RyanAtRBM I love you clapping back to every shitty take lmao, great way to complement this America's Grand Final @BTScsgo
5/31
2021
@RightWingCope kink at insurrection? @Fraqzy_ That is absolutely a weird situation! But also super fucking interesting @Fraqzy_ Gotchu gotchu @Fraqzy_ is this taking into account whether you win or lose buy rounds? @1grimcs GRIM REAPER is here 💯💯💯 @FalleNCS @FURIA PRESENTE! @TravCS This series was so bad for my heart. But goddamn, one of the best Americas series in a loooong time @MnmzzzCS Never a dull moment, though at least @BnB_pt2 @JonjiJlc @dru1dic !!! want this babe, gotta support our NA boys @Fwiz @DrMonDieu @LDKisKool @SgtCarson @TreExMachina @Slasher The fuck? Slasher and CS are intertwined in the history of esports lmao @1grimcs You're a goddamn beast. That round 21 on inferno was goddamn CLINICAL ❤️❤️❤️
5/29
2021
@TeamLiquidCS LET'S FUCKING GO BOYS. NUKE IS OUT GODDAMN TURF @OfficialBleh @RLewisReports @JustHarryGG @HugoooTV @Fifflaren It's genuinely fucking side-busting @JustHarryGG "pro-lapse in judgement" please my sides, Harry 😂😂😂 @stamjna I got second dose Moderna roughly a week ago and only had mild fatigue the next day, best of luck!!!
5/28
2021
@emfroggy cancel culture when I can't be a transphobic trans person or hate on minorities @ArloStuff I want my hopes about an upgraded switch to be true so bad 😭😭 @piss_hog @amandawgolden As a Virginian, #FreePalestine
5/27
2021
@ExtraSaltGG @FURIA you dare not :( GO XS THO ❤️❤️❤️ @Fraqzy_ prolly. @CrusaderTwitch 👀👀👀
5/26
2021
@launders HE'S BACK @RaphaelBW this is my favorite twitter saga @Slasher @FURIA @guerri based Furia @JERICHO @InvincibleHQ Vouch
5/25
2021
@monkeechi my partner has chronic pain/aches as well and took forever to find a doc to listen to them, I'm sorry yo… https://t.co/npbZz44Xwu
5/24
2021
@withOUTAPh_ I know, I know lol, and no worries. I'm terminally online over summers anyway so it'll just be second nature ❤️❤️❤️ @withOUTAPh_ Twitter is a cesspool but fuck u if u think when you have randomly popping up self-deprecating thought… https://t.co/Qw2hHxSCzm @withOUTAPh_ u r hot bro don't even @emfroggy because brains are stupid and mean and stupid? @ProxedCS Just have a hard time getting a queue to ring up on Faceit @ProxedCS Touché @ProxedCS Pugs are a pain in the ass, man
5/23
2021
@y0uthpastor Not yet in public lol, My computer will explode atm if I try and stream it, but I have done it to frie… https://t.co/B4BRxPD6Fa @y0uthpastor BTS seems really fun tbh. I'd love to be on-screen talent (not a player) the most tbh, I think the way… https://t.co/DIIhdzQl27 @JustHarryGG @HugoooTV Thank you for "wide peepo hardcock" so much @MnmzzzCS bro @RyanAtRBM This is fucking disgusting, what the hell @RyanAtRBM how can I unread this
5/22
2021
@eef_nestor My partner came out as Non-binary to me so I went to use He/They to help our friends accustom! Turned o… https://t.co/DQrOyWLtLE
5/21
2021
@TeamLiquidCS I miss CS 😭😭😭 @Bennel40674293 @israhirsi Damn. I hope you end up getting some therapy. You sound like you have a lot of hate in your heart. @israhirsi this is a great reference. slap that shit on a resume @fairchild technically true things are the best kind of true things! @fairchild Ryan why
5/20
2021
@ryanstoptalking sir that's not food @littlebeerr @Fraqzy_ best bromance in the IM/Main scene ❤️ @graphuu @tariannkan bad take Adam smh @tariannkan also we should pug I need more chill people 😭 @tariannkan !!!! best game @tariannkan true shit, it's so weird how much worse it is @tariannkan it's also ugly as hell @alexisohanian Am a Hokie but appreciate the Virginian representation!!!!.@SenSanders @ChrisVanHollen @SenJeffMerkley @SenatorLeahy please help Palestinians & act to block the arms deal wi… https://t.co/1GPByoIXv7as requested https://t.co/SzoUrlpnh4
Retweeted by Veebs/Spider 🌹👀👀👀👀👀👀 @graphuu bro don't let 'em shit you like that, you got a girl bc you like blackpink - no cap @ryanstoptalking this is truth. ((also i lowkey loved the High School Musical show they made. super self-aware, super funny)) @tariannkan RATHER A NAVAJO THAN A FLIP KARI what the fuck @tariannkan don't spread disinformation then @tariannkan Also if y'all need a 5th for pugging👀👀 @tariannkan Bro saying you hate the karambit on stream is blasphemy. Also, I'm not even spending money on CS skins… https://t.co/q3pu984CDG @Severian_TC I mean, they are the objectively the better team and I'm not too surprised, but yeah. Absolutely.
5/19
2021
@RLewisReports I'm still in shock the match was even replayed at all. @tariannkan 👀 if you need an extra he/they I'm sick of pugs and need less toxicity in my life lmao @Fraqzy_ if you're askin' @Fraqzy_ 👀👀 @SolGoat never ceases to amaze. absolutely representsbotb extremes of humanity lmao
5/18
2021
@emfroggy alas I am stuck to look 14 forever (especially if I shave or wear a mask) @joshruben @DrafthouseLA Congratulations!!!!
5/17
2021

0