Sign in with Twitter

Username:

Punyanya @ninduttttt 👉👈

1,049 Following   1,295 Followers   85,109 Tweets

Joined Twitter 12/15/14


@ses4tdijalan Saha? @agungbeyee Moal ahh:( @agungbeyee Shigeo tokudaAnying poho, pelatih kepala Kamboja teh Keisuke Yamaha @butterpuc Naha sieun @anggifatmah Susulan atuh, sabari pangnyandakkeun kalapa ngora :( @anggifatmah Moal :(BMTH goes to Emo @Dsprtama_ Noted, ke ahhBisa sehat yuk! Isuk geus jumatan ngoprek motor ngabers yeuh @milwal_ Emang gapapa
12/9
2021
@hanadulshittt @persib AslinaBawa balik Omid @persib @fansnyaceuntat Kunaon ieuh? @Ikmaljabo @inijugafau Muhun:( @inijugafau Teh, persib maen @pacarkuipers Muhun https://t.co/2dGKHc6owVErnando alus @cacamaricahyhy_ Selalu ieu mah @ninduttttt Lumpia basah aku duluan ya @amortaaaaa LintuhReva adi porenges kitu @awrianagrande__ https://t.co/evNuInZjdL @awrianagrande__ David pagbe ge kasep @iyang_april Meunang jiga madrid @garislintanggg Jorok @ninduttttt Daek liang irungna rapet? @ninduttttt Iya sok boleh, tapi sembuh dulu. Nanti jajan sampe sakit lagi :( @ninduttttt Jadi. Mau ini? Tong! Batuk. Nu lembek-lembek we heula. Geus cicing. https://t.co/7ZGGuIncnc @ninduttttt Udah tadi makan indomie mah, ini mah foto lama. Pengen lumpia basah aku mah @ninduttttt Aaaaa... https://t.co/XQr8ytXxHd @ninduttttt Bongan bandelYukk, buat yg mau ikut andil di kegiatan sosial, bisa banget jadi volunteer di #CharityEvent @TwtBdgPeduli !!!! https://t.co/k3PsTBXltnHari minggunya gabut? Atau lagi pengen nyoba berkontribusi di kegiatan sosial? @TwtBdgPeduli lagi Open Recruitment… https://t.co/EsGNQXkJhq @kkill4U Kasih terima @Kapoekann Wuzzup nigga?! :( @Kapoekann Demi Tuhaaannn *gebrak meja* @sasaayesa @Kapoekann Km jga glk @Kapoekann Aneh puguh ieu teh, teu cageur-cageur :( @Kapoekann Gera naon? :( @Kapoekann @sasaayesa Kalian jadian sj @sasaayesa @Kapoekann Kamu buroq? @pacarkuipers Untung ada yg ngasih @Kapoekann Da aya gawean di bengkel bieu teh @Kapoekann Teu kaop momotoran saeutik duhMasa kembali meriang, bangsat @butterpuc Muhun sami @CowboyyFromHell Naon ngarannaTerpantau ada 2 pemain kakak beradik mantan diklat persib https://t.co/gagpT1q0AL @milwal_ Blm kak @boxerpakrt Nepangkeun abi Dayat RamboTeu di imah, teu di bengkel. Rudet. Goblog.Didudut kerah baju saeutik ku aing mah merod anjing. Sia warlok, marukanna aing rek sieun meureun 🤣
12/8
2021
Anjing, bener-bener ieu jelema hiji di imah. Maenya kudu dikecrak oge ku aing?! @sukasusumurni Jogging buGuti eta mah ajg @renokuuu Alah siah euyYaa.. Gitu https://t.co/RMPESysGm3Ya gimana..Resep ari throwback ka taun 94/95 tehNaha sora Myles Kennedy leuwih ngeunaheun didieu? https://t.co/yndVSoWHGa🤘🤘🤘 https://t.co/eJEMfiiP7i @tawamucandu Siapa itu teh? @cacamaricahyhy_ Gws caaMadrid vs Inter? Nya Madrid auto meunangBarcelona was 10 points behind Real Madrid when they Appointed Xavi Then Xavi changed everything in the team, impl… https://t.co/aPuoPn4TRq
Retweeted by d a y a tResep ningali para pakar dadakan teh @DahhlahMales Hehehe @xsdqxxx Lain ih @xsdqxxx Demam, batuk pilek. Teu pira tapi teu cageur cageur :( @xsdqxxx Tapi letah pait, jadi percumaSemur jengkol menggoda kieu aromana :) @AbidzarAriq Enggal damang aa @Kapoekann Enggal damang a gum @bladewolf29 Kamu teh jangan gitu @qiseeeee Template :( @qiseeeee Killer B ajig :( @nellyaliyaa Cepet sembuh adik nenek lincah @yesfuckus Leres ieu @anggifatmah Ulah dong nyaah ieu mah @alifrizaldy Eta insto rek dicampur jeung sprite? @macchiatotimee Hbd tehhh🎉🎉 @yesfuckus Henteu, ngan ngakak weh @kangcibay Atos dihelm ayeuna mah @iamkobok Add pisan"Aa kenapa? Sakit? Dasar payah" Gblg. Dikitukeun ku budak nu can disunatan :( @BangsatCricket Paria kitu? @inijugafau Itu sebenernya pake kecap @boxerpakrt Aamiin, nuhun a @anggifatmah Aamiin, nuhun teh @anggifatmah Ohh gering keneh:( @fzjeha Nuhun ceu @imyourcrush9 Hehehe @anggifatmah Jiga nu gering @fzjeha Suckit kak @anggifatmah Bener-bener kembali ngedrop :( @tawakkaI Aamiin, nuhun a. Btw abi nomor 64 🙏 @MemoryOfNobody Makasih meng @kelelalay Nuhun waa 🙏Astaga, dahar awug ge pait :)
12/7
2021

0