Sign in with Twitter

Username:

SRAGEN BAPERAN @Sragen_Baperan Sragen, Jawa Tengah

82 Following   7,088 Followers   9,398 Tweets

Joined Twitter 7/21/21


Paling mentok seminggu🀣🀣 https://t.co/GxEzC4v0B7
Retweeted by SRAGEN BAPERANBiarkan aku menerima karmanya jika diceritamu aku adalah orang jahat, tapi jika bukan aku penjahatnya maka kupastik… https://t.co/7NZJmqOkd2
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @bektisnts_ Jemput tangen @mbuhraweruh_ Mesakne cah jek enom padahal
12/9
2022
PARAH SIH !!! https://t.co/OLq738Euoh @chemenkheru Aku asline ponakanmu mas @mbuhraweruh_ Yuk udh mlm nih @mbuhraweruh_ Matiin lampu tarik slimut trs merem @chemenkheru Aku iyo loh mas @chemenkheru @lambejowo_ Tau no mas pas kae okeh2 πŸ˜‚ @bayu56769104 @ReceinAja Loh loh loh loh rapercoyona @chemenkheru Aku peka kok mas koe lagi ajaran to @chemenkheru Yowes salim sik neknu @bektisnts_ Eh mas nikahan gone aan ra ngerti dalanae 😭 @chemenkheru Tos wae mas nek salim anu og @bayu56769104 @ReceinAja Uji coba to mas ? Oh gur coba coba tok ? @chemenkheru Yowes podo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ aku yo ra due konco @chemenkheru Lah iki pora enek kancane mas ? @lambejowo_ Eleng omongane tukang parkir muoas muoasTak ada pelukan sehangat pelukannya, namun sayang terlalu ramah kesemua orang -_- @tanyakanrl Fiks enaq bat https://t.co/W1DO40soa6 @ReceinAja Dahal aku baik hati rajin menabung sholehah lohUntung jomblo πŸ˜‚ https://t.co/SRDuqVWF4V @cerahujan Udah banyak fyp loh
12/8
2022
@swal_loe Ra umum @mikemayvitaa @BayuSantoso02 @ultrandut Kandani kokCen marai candu tenan https://t.co/EXNExVWx8K
Retweeted by SRAGEN BAPERANAku malah kecanduan " to ganjel to ganjel to "Jika harimu gelap yowes rapopo, ancene iki bengi sesok isuk lakyo terang neh
12/7
2022
@latifmusthofa DaaaMau tak temenin sampai mana mas ? Tapi tak maem sik soale aku lue @khananvskkrepan Pibesday min πŸ”₯ @nutup_ati @bayinakall Gagal fokus kro garpumu πŸ˜‘
12/6
2022
@ponakangemes Cuaks haha @karetban_bocor Sepele og moas @chemenkheru Helleh mas wes makanan sehari hari dadine wes kulinoCHUAKSZT!!! https://t.co/EGewv5e8hT
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @chemenkheru Soale sing manis aku :))https://t.co/1swXntUOFV
Retweeted by SRAGEN BAPERAN🫑 https://t.co/hIIk3IvCf0
Retweeted by SRAGEN BAPERANHaassssyyuuuuudahlaaahhh https://t.co/WbsRwgz9WR
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @mbuhraweruh_ Nek legi kui janji janjimuNgopo pare rasane pait? Nek legi kui kan perasaanmu ng de'e :) https://t.co/zvsuqg2Zun
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @lambejowo_ Spil dong qaqaqNgopo gulo rasane legi ? Nek ra enek rasane kan perasaanmu neng aku :)
12/5
2022
@belumpindah https://t.co/7atW88DMum
Retweeted by SRAGEN BAPERANSing nyanyi mangku purel tulung dilereni bahaya semeru ngasi erupsi lohSing disumet rokok e Sing kemebul sirah ePatah hati boleh tapi jangan trauma Sampai tidak mau membuka hati,ingat tidak semua yang hadir Menyakitkan @Sragen_Baperan
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
12/4
2022
@chemenkheru @ganjarpranowo Gagal fokus sama avvamu mas @chemenkheru @ganjarpranowo Walah spil sik mas @ganjarpranowo Atuhatuh gagah @infoBMKG @BayuSantoso02Nek titik kurange? πŸ˜ͺ https://t.co/ZomvUkmQrc
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @xzy_girl AwuwokwokwokNgopo laut okeh banyune ? Nek akeh kurange kui aku 😊 @APAKABARMANTAN_ Prei sik @pelletkratOn Hehe @bayu56769104 Ndak og mas @nutup_ati Nyrimpet nyrimpetiNek coro aku tak tambahi sego neh, soale porsine kurang akeh πŸ˜† https://t.co/FuKrIRTLHT
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
12/3
2022
Tulung sing wes due bojo ojo DM opo ngchat aku. Ruwet ! @Yogaptra_ Pibesday kun πŸ”₯ @38de74ec607144b Heemini soal Circle pertemanan atau pergaulan.. https://t.co/7ebzmL43Tm
Retweeted by SRAGEN BAPERANSak kontak e jenenge sayang kabeh po? https://t.co/R8gpz1OQle
Retweeted by SRAGEN BAPERANRelate https://t.co/RIJ4EUmlDP
Retweeted by SRAGEN BAPERANhttps://t.co/GnL7KyF7oo
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
12/2
2022
@topiksudirman Duuh dek jeruuu @BayuSantoso02 Gagal fokus kro motor e sing gonta ganti -_-Cc: mbaknya ayo ketemuan bulan ini https://t.co/0CkdHjdkyC
Retweeted by SRAGEN BAPERANWarna akan berubah jika bertemu dengan warna lain, tapi ini bukan soal warna. @Kulinobareng_ https://t.co/OOE9wfirQm @bhalounk @Sragen_Kotaku @Rie_zKey @Budurans_sambat @shantie_chua @KeselMikir_ @itsliatrd_ Iyo no @BayuSantoso02 Lali...
12/1
2022
@kadangkacau @fatindblff Emg nek seleb ngono ya kabeh diceluk sayangTak kiro gur lagu ternyata kisahku... https://t.co/Hi1ypmrFNl
11/30
2022
kabeh diceluk sayang hehe https://t.co/S9EM7w86X7
Retweeted by SRAGEN BAPERANWes ra jaman klebus, sak iki lagi jaman cah wedok tibo tangi tandangi deweSementara ora nrimo wong sek ngungkapke tresno bar kui terus lungo ra kondo2.. @Sragen_Kotaku @NurAzis44089974… https://t.co/QQAz2dkS60
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
11/29
2022
@karetban_bocor Wah ngeriNyeluk aku sayang, nyeluk kono yo sayang kok penyayang tenan to koe kui @justpung_ Pungkiiiiiii πŸ™ˆBeda orang juga beda cara menghargainya 😊Dijogo kesehatane, ojo lali maem, gizimu kudu terpenuhi, senadyan atimu lagi tak berpenghuni. @Remukan_story… https://t.co/6jpGPVI25a
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @starbuckbpjs @BayuSantoso02 @bowo2811 Walah urung masuk kabeh ki @BayuSantoso02 Pibesday mantan πŸ”₯ @starbuckbpjs @BayuSantoso02 @bowo2811 Wonge ra enek kabeh
11/28
2022
Selamat ulang tahun @BayuSantoso02 Selamat ulang tahun juga @bowo2811 @BayuSantoso02 Cie sing wes due pacar
11/27
2022
@bektisnts_ Bakal ketemu ngga ya πŸ˜‚ @BayuSantoso02 Lali...Rebahan karo slonjoran wae penak e koyok ngene, lah kok malah do repot repot malem mingguanhttps://t.co/qQyFRMm4fz
Retweeted by SRAGEN BAPERAN @bowo2811 Iya noSkuy ramekan... Bonusnya bisa ketemu aku πŸ˜‚ https://t.co/fJ2Gd4xQDahttps://t.co/r10jnOEBnt
Retweeted by SRAGEN BAPERANOmongane sama pitak berlaku https://t.co/A1LT4bG4Da
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
11/26
2022
Jian sulitt sulitt https://t.co/h7qf2EbNeW
Retweeted by SRAGEN BAPERAN
11/25
2022

0