Sign in with Twitter

Username:

@dignitas ☆~(ゝ。∂)Business inquiries: starsmittenteam@unitedtalent.com youtube: https://t.co/SVRRvHjGzJ pfp: @risorins

657 Following   196,418 Followers   22,400 Tweets

Joined Twitter 3/4/14


@39daph OMG I ACTUALLY FREAKING LOVE WATCHING PLAYTHROUGHS OF THIS GAME LETS GOO @scorgzi Freaking sohung 🙄🙄🙄🙄 @scorgzi Why would he talk about nuguri like that? 😔 that’s bollz idol u kno @ywonniee GREAT!! I LOVE WATCHING THEM LMAOOOWow I went into watching this movie with 0 expectations but... I LOVED The Legend of Hei IT WAS SOOOOO GOOOOOOOOOD 😭😭😭😭 @plat1numOG Yup, I remember this play!!! @Subroza LETS GOOOOOOO @DisguisedToast All that stressful labor from him just to get you engagement 😩 @plat1numOG HEY you’re the sova in this right? 😁 https://t.co/sX9szCByxvLFT Main Sova/Skye/Cypher Secondary Sage/Astra/Duelist DMs open Vouches & RTs appreciated https://t.co/qJyOwHMRbM
Retweeted by celine 💫 @issfanfan Thank youu 🥺🥺🥺❤️ @karagii CLEAAAAAN also i really liked how you peeked into the last two 🥰❤️ @fuslie @edisonparklive HAPPY HAPPY HAPPY ANNIVERSARY!!!!!!!! You guys are amazing 🥰🥰❤️ @SammayTV LMAO NOOO power to my editor @AriaSaki 😁❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @xChocoBars CAN WE HOLD HANDS 😩❤️ @Pterodactylsftw LMAOO the music and looping kinda nice, i admit i did the same thing... Props to my editor @lucckyys @QuarterJade Hehehe ☺️☺️❤️❤️❤️ thank u bebe @squidsonstrike Wuv wuv wuv @ywonniee HEHE THANKSS ❤️❤️ @h7une HAVE YOU SEEEEEEEEEEEEEN YOUR AK CLIPS WHAAAAAAAAT ARE YOU TAAAAAALKING ABOUT!!!!!!!!!!!!!! @AriaSaki BUT LOOK AT THAT HEAD LEVEL SPRAY CONTROL 😩❤️❤️❤️❤️ @AriaSaki LMAOOOOO OMG GOOD JOB @itshafu HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY BIRTHDAY HAFU!!! I hope you’re having a BLAST CELEBRATING EVERYTHING WITH EVERYONE 🥳🎉🎉🎉🎉❤️I gotta turn on blood again. Something fun since no stream lately! You can really see my account collection in this https://t.co/7pPDlVrkmv @xChocoBars You are absolutely magnefique !! @ywonniee IT’S SO WELL DONE!!! So freaking well madeeeee @peterparkTV @squidsonstrike https://t.co/MweaWkgb6I @peterparkTV @squidsonstrike Factorio? @OfflineTV @SeltzerPlease @ddkesports @Vansilli @scarra @pokimanelol @LilyPichu @DisguisedToast @michaelreeves Craz… https://t.co/tXYaQVEE2v @squidsonstrike ❤️❤️ @Kayuun I’m glad!!!!!!!!!!! 🥳🥳🥳🥳 @Kayuun OMG IT MADE ME SO INSANELY HAPPY TO SEE YOU ON MY FEED AGAIN OMG Also your smack was so funny @imane Hehe I’m in your HEART ❤️❤️❤️ I hope you’re having fun bb @AnneMunition @imane The production is actually better than most tournaments I’ve seen!! IT’S QUITE INSANE @QuarterJaded Wait... i watched you play and I thought you were popping off and that you’re insane and i was just c… https://t.co/S8tA9PDSw2 @imane Insane production and FOR CHARITY?? ANDDDD AN INCREDIBLY SUPPORTIVE COMMUNITY???? All insane things ❤️🎉 @twulytenzin You got this >: Liking what I look like has been one of my biggest struggles as well >__< I think if… https://t.co/G04JNtotzQ
4/18
2021
@scarra JUST STARTED WATCHING!! Production is SO COOL!! @39daph Omg my heart @fuslie You’re freaking amazing leslie ❤️ @SammayTV CONGRATS!!!!!! @leena_xu HAPPY HAPPY HAPPY BIRTHDAY GORGEOUS!!! I hope you have a phenomenal day today ❤️❤️❤️❤️❤️ @seangares @JenaGares CONGRATULATIONS!! She is truly so strong 😭 Wishing you all excellent health!! @QuarterJaded I don’t know either LOL it’s okay, I’ll hold your hand through it~~ wherever we gooooo @QuarterJaded Honestly same but I think we reach balance point somewhere down the roaddd Though sooner we get there the better空の音を聴いた気がした。 https://t.co/wdCPTtAExD
Retweeted by celine 💫 @peenerpark Idk why but I just had a scene from Dead Poets Society play in my head @scarra Love https://t.co/kg9yhfMhSG @scarra OH MY GODDDD I LOVEEEEE WITCH HUNTER SOOOOO MUCH IT’S ACTUALLY ONE OF MY FAVORITE ART STYLES Actually fun… https://t.co/9Z4tJdpcSy @QuarterJaded YOU ARE SO CUTE AND PRETTYYYYYYY 😍😍😍😍😍 @FakeBigT I WILL READ THESE @yueko__ I will read these!! It looks like the fantasy adventure element i really like, also when i looked up spiri… https://t.co/k5kM4tUzrM @scarra 🤨 I feel like I just got cursed... @peterparkTV @scarra Honestly rereading yu yu sounds like a good idea And nope... but is it action.... @peterparkTV @scarra I dont want ISEKAISSSS STOPPPPP I WANT THE ORIGINS TO BE IN THE WORLD ITSELF NO HIT BY TRUCK… https://t.co/oXF7xWfbcK @peterparkTV @QuarterJade Oops called FMA FMAB cause I’m so used to the anime for that one haha @peterparkTV I READ THISSSSSSS @peterparkTV @QuarterJade IVE READ THEM ALLLLLLL Even things like chrono crusade, chaika, noragami, inu yasha, PAN… https://t.co/ohCgKb4yBE @scarra All I want is opposing faction lovers trapped in a cycle of eternal doom and romance while traversing throu… https://t.co/0N0UQcJyMa @peterparkTV DEFENSE DEVIL LMAO THERE WE GO @peterparkTV I know I’m being so specific 😭😭 I even re-read that demon god manga thing i asked you to find for me… https://t.co/Szx2gDRfSL @luxxbunny Me read alreadyyy 😭❤️ but love it!! @jennytilts Ive already read yona!! 😭 i loved it tho!! @Albertyao25 Not a fan of subaru 😭😭 @Albertyao25 I love the fate series!! @LernnWasHere Nooo not really isekai 😭😭 @Tahm4Threee Added to my to read!! @_Avnish96 I watched both seasons of Chaika!! It’s actually one of my favorites LOLOL @farhanw SLOW ROMANCE GOOD, SLOWER THE BETTER IMOIM BEING SPECIFIC FOR A REASONNNNGUYS I NEEEEEEED THE FULL COMBO FANTASY. ADVENTURE. ACTION. ROMANCE. PLEAAAAAASEEEE @Kkatamina Dude I LAUGHED SO LOUD I TRIED CAPTURING MY LIVE REACTION BUT TWITTER WOULDNT LET ME SEND THE VIDEO I L… https://t.co/ADhVnJqsqv @jann_prins I watched it and then read the entire manga, I highly recommend reading it I heard they botched the an… https://t.co/C1GEqOsI3t @Rawamarcus It’s too school-esque for me 😭😭😭 @sai_marvelous NoOoOoo i NEEEED the fantasy adventure 😭😭😭*SPOILER ALERT* shfhejskjdjthemorethousandyearsreincarnationcyclestillloveeachotherkindofstuffwkfkrklslfeOkay so I’m a sucker for fantasy adventure romance manga and I’m kinda looking for something like elizabeth + melio… https://t.co/oQMkbZRnmK @janjanalt GOODNIGHT CUTIE PIEEEE ❤️ @peterparkTV @Kkatamina This is the collab I didn’t know I needed but now it’s all I want and more @Kkatamina I just, no words, I love you EEEEEEEEEE 😍😍😍😍❤️❤️❤️ @itsraechill She’s absolutely busted right now and I actually think her smokes can be used kinda differently So lo… https://t.co/PAR4lCWFsW @peterparkTV @DisguisedToast @OfflineTV @pokimanelol @LilyPichu @scarra @michaelreeves @crysteI @Valkyraehttps://t.co/Wb4XG0rEC5 @floaromaa @pathofexile LETS GOOOOOO @DisguisedToast @OfflineTV @pokimanelol @LilyPichu @scarra @michaelreeves @crysteI @Valkyrae @peterparkTVhttps://t.co/mIMrKqVSkJ @DisguisedToast @OfflineTV @pokimanelol @LilyPichu @scarra @michaelreeves @crysteI @Sykkuno @TheRealRyanHigahttps://t.co/GJPgAKfd5k @OfflineTV @pokimanelol @LilyPichu @scarra @DisguisedToast @michaelreeves @crysteI Cheering for absolutely everyone! https://t.co/Uevp3QLK5U @Valkyrae 😭😭 miss youu @jennytilts Omg cutie pieeeee your hair looks so GOOOOOD Also big congrats on the C9 position 🎉🎉❤️ @Sydeon LETS GOOOO SYDNEY 🤩🤩🤩🤩 @Valkyrae whenever i hear you’re taking a break, i treat it like the biggest holiday to celebrate 🎉❤️ LETS GOOOOO LOVE THAT FOR YOU @Sabby I love the picture even more @Sabby I love this caption
4/17
2021
@Subroza Wait skye flash can be SO fast wtf @ethoz SAMEEEEEEE only CTY kids know CTY Also this reminded me of my childhood, I’m always like, I wonder how nutt… https://t.co/2EETdz18Pp @ethoz CTY SITE OMG @esports_kobe HAVE A GREAT LEAGUE TODAY KOBEWOBE! Hope u get some droppiez @brodinplett @Sugoi_Ash Hi zombie, hi dad, I’m sleepy @FakeBigT Have a great time today terbear!!!!!!!!! @DrawwithJoo @mindysnam @iGumdrop IT’S SO LOVELY JOOOO ❤️❤️❤️❤️ THANK YOU SOOOOOO MUCH FOR THIS hehehe it is so freaking adorable 😩❤️
4/16
2021

0