Sign in with Twitter

Username:

Flora FM @Taylor_Hugs Detroit/Seattle

1,731 Following   1,420 Followers   21,312 Tweets

Joined Twitter 3/24/09


@RussellELButler @chinchillaah Im sayinThe FIGS compilation.... its just... too.... much hEat @veryimportant :(To anyone who wants to write a negative review about Substance P, here’s some free content: “Substance P? More like substance poop!”
Retweeted by Flora FM
10/15
2019
@baharkhadem I wanna know more about this bit from his dads wiki lol https://t.co/F0U6GO3oTK @SpaceJamzzzz this is so good, thank you! @hueymnemonic @MarkBroom fuck yeah🤠🦎🌺I did a ridiculous electro track for the cuties behind 💕Apt E🏬 This first 12" VA also has beautiful music from… https://t.co/U39KzJzqn7 @violetakaviolet @RussellELButler @chinchillaah Lmaoo @Joey2lanes That guy is sooooo embarassing
10/14
2019
I’m not anti warren but liberals love this false version of history. Workers benefited from a strong economy only f… https://t.co/7FbCfUbZFW
Retweeted by Flora FM @ilanabryne @darkentriesrecs Oh noooogood morning, i’ve been way too excited about this mix to wait any longer to share!!! thank you ⁦@LifeCrushed⁩, def… https://t.co/3KEYkhp54I
Retweeted by Flora FM @djchloeharris Ugh this is so good @livwutang @mladyfuck honestlyyyyyy!There are several policies that Bernie Sanders supports and Elizabeth Warren does not: • national rent control • u… https://t.co/9SDbNTJnDe
Retweeted by Flora FM
10/13
2019
@blvckmass Whaaaat is happening @FutureTiming @hueymnemonic Its sooooo goodevery republican politician is always like “the communist democrats are killing babies and kissing Hamas” and every… https://t.co/DI7Cma9sfy
Retweeted by Flora FM @BabySamDeejay Wowww. Its not the guy with all the smile signs is it?
10/12
2019
limited to 300 copies, all handstamped by max and I. Each B side features a unique composition of vintage and found… https://t.co/Rn61fRPkn1
Retweeted by Flora FMApt E Vol 1 is available today! a 12" compilation featuring some serious heat from Seattle titans Eve Defy, Flora… https://t.co/5pZKRymKAf
Retweeted by Flora FMwhen Plastic Pulp hits.. https://t.co/ArXfeCLVMI
Retweeted by Flora FMI have a track called "Substance P" out today on Apt E. Also featuring tracks from @cascadianrhythm, and… https://t.co/is0oHSbhbn
Retweeted by Flora FM @jelrgreen Ooooh when is this?
10/11
2019
You already know the vibe https://t.co/7EpSjRxYep @_nonsuit The woooorstThinking about 2016 unsound when i ate dozens of paninis, shoutout to the grillmasters feeding the hungry americansSensed something in the air, tried to describe it here https://t.co/OwCAF5xlZI
Retweeted by Flora FM @djchloeharris Definitely!! @kamalnaeem @djchloeharris We'll have to gin it up one day! @djchloeharris I love botanist. Have you had st. george terroir?
10/10
2019
@powahgen :( @BrandonWilner Also the original tweet was autobiographical of course @BrandonWilner Vodka people will just say nonsense and are way ruder but everyones guilty!!No two records identical ;)) all made with love ;)) available soon ;)) https://t.co/Z9K31MM435
Retweeted by Flora FMMartini drinkers all have the same brain disease that makes them think if they say their order in the most confusin… https://t.co/wdUqwgr7Qb
10/9
2019
This week's #MidnightInAPerfectWorld guest is @livwutang! A member of @TUFsea, the local talent has captivated Seat… https://t.co/elVMW52I2m
Retweeted by Flora FMSo wholesome!!! https://t.co/XBgCPwzZjZ
10/8
2019
"Let that sit with you" and "let that sink in" have the same vibe and same level of gravitas as it would if you end… https://t.co/ofKVV2DgsG
Retweeted by Flora FM @urulu_music @SteveMizek Pailin is the best! @fleksor shake shakir is definitely this person for me @MarlonHoffstadt Legend goes that the trax records are such poor quality bc they melted down the plastic from previous unsold record @strawbb_jams Hell yeah! @zz_plant The fuck, is this just white bread, no crust with sprinkles on top????? Lmao! @aclosedfeeling Timeless
10/7
2019
@ggooooddddoogg Ombeefsman @strawbb_jams Sick @Joey2lanes Big vibe @criacrvs Ive been meaning to go for ages @criacrvs Ooooh is this the one on rainier?
10/6
2019
@strawbb_jams :0 what'd you get?Lmao https://t.co/DAMFsXpgui @strawbb_jams Foobar! @zz_plant Thats a hot tip tbh.... @kristinmalossi ☺️☺️☺️🌱 @_nonsuit Its usually a solid hour of "what the fuck am i gonna do with all this spinach" leading up to itI refuse to plan ahead for meals which usually means tromping around in the garden with a headlamp, a pair of sciss… https://t.co/FwKRbPbLSS
10/5
2019
@JubileeDJ He's the best!! @morcoswins Like, every other day tbh
10/4
2019
@Snadbad @aerielist One day ill be a real boy and get a pressure cooker!! @aerielist Weve got a pretty packed spice shelf so i usually just grab whatever sounds good! Cumin, coriander, gara… https://t.co/TPUUhZqp69 @aerielist lentils are great - don't need any fancy gear, just boil them in a pot with spices & alliums and make su… https://t.co/Uh8xnprBsn @aerielist We cook exclusively veg at home, probably 80% gluten and dairy free. Lentils, rice, potatoes and corn to… https://t.co/UoDIDoiRW3 @Snadbad @aerielist wow this recipe rules @abergermd I love gear ali tweets @violetakaviolet AHahahahaAbdallah really fuckin went and did this https://t.co/EwUkp6LsBc @b_nmrrs Fuck yeahBIG RT if you sent me something and i forgot to respond, please hit my dumb ass up! https://t.co/UFZPFGZpXa @lorenacupcake Hello fixie! @aclosedfeeling DeeJay Tondiue......... Welcomecarly craig jepsen
Retweeted by Flora FM
10/3
2019
@Sami_Yenigun @npratc Congrats!! @1djhelix @dances Thats soooo bad @ghostly Yes @chinchillaah @noisenonoise Omggg @PureStrongStyle @kiernanlaveaux Yesss the bathhouse etiquette edit of it!
10/2
2019
V good nightly crouton https://t.co/zHRcgNduIB @spindlypete Is the trick to "seed free hay" letting it rot outside for a season before using it?
10/1
2019
@veryimportant "Ansel Elgort" @kaufmanndeejay Let it be these hands more likeWhen you put the acting press record on https://t.co/1kZWvD9iMe @mikeservito @posthuman @SAOIRSE_MUSIC @planetedetroit This whoooole record!!!everyone blames trump for fascism in this country, but you have SF, one of the most "progressive" cities in the cou… https://t.co/ArL7169WF4
Retweeted by Flora FMSorry, KIRO-TV, I can't drink that kool-aid. I'm not buying it. I'm out there every night, and it's... https://t.co/g0Tq1OxaVC via @weebly
Retweeted by Flora FM
9/30
2019
@frozenreeds Oh no..... @noctuarysf Isnt it so nice!
9/29
2019
@gabeastralplane @Ono1980O Ono is one of the best acts i think I've ever seen in any contextAnd of course I'm thrilled to be included in the new Jacktone comp amongst so many other wildly talented folks. 21… https://t.co/d9f86CggqM
Retweeted by Flora FMThat tribe of colin album, geez @kristinmalossi "Damn im a great DJ" b/w "Wow, im a terrible DJ" @asdfs_sfdsa Its great!!!
9/27
2019
@b_nmrrs Jesus christ @wonja This reads like some @abergermd would have on his wall @violetakaviolet Omg!! Amazing!!
9/26
2019
@oliviacpu Goddddd @kaufmanndeejay "Remove ethics and whats "right" in the situation"
9/25
2019
@rxdazn Is this kachapuri poutine fusion?
9/24
2019
@violetakaviolet Omg
9/22
2019

0