Sign in with Twitter

Username:

guyon, kangen²an gunakan #guyonmagelang , tentang Magelang gunakan #MagelangDje , jualan gunakan #bakulmagelang shitpost tentang Magelang, DM aja

154 Following   16,737 Followers   15,608 Tweets

Joined Twitter 9/14/20


@txtdrberseragam ….Mohon bantuannya untuk saudara kita yang terkena musibah di Bandongan 🙏🏻 https://t.co/1wtHK1Lf4G
9/25
2022
@hahingang Si oyen salah server itu
9/24
2022
The real “dadi payung naliko udane teko” https://t.co/1MOXyAPsmb @hahingang “Dielingke wegah” 🤣🤣🤣 @kadusjunior @shinebieber99 Rene burjo ngarep kopma @shinebieber99 Nggih mas, njenengan piyambakipun sampun wawig dereng? @kadusjunior @shinebieber99 Ngahahaha tak bedo nggo statement ra nyambung ben wonge mumet dewe. Salahe sok yes. 🤣🤣🤣🤣 @shinebieber99 Ya maap, itu yang atas cuma satire sih. ra mudeng yowes tak tinggal mangan karedok Menteng. @shinebieber99 Maap bang, kita pake randis. Dari mgl ke jkt naik bus, di rumdin cuma ada motor 2 buat art sama adc… https://t.co/qfdZPW8Bmv @galang_khoirul Gausah jauh-jauh ke Malang. Noh plat B kalau pas musim liburan ke Borobudur. Mbludak cuk @ChristMardiyan1 Rolasan pak 🤭 @shinebieber99 Iya sulit seperti dirimu yang menginginkan plat luar jakarta untuk balik kampung padahal mereka car… https://t.co/bjGLPzTY2Q @shinebieber99 Kan jawab @shinebieber99 Kan cuma memberi tau. Sensi amat kek masker. @ABikYU007 Jarno ae, ben diantemi abu lahab
9/23
2022
@txtfromsoc Mbut.. @txtdaribandung 😔 @hahingang Njur kikuk-kikuk e kapan?
9/22
2022
@Aftershineband Alu trimo dadi tumo wae bang 😔😔 @aagusprasetyo Tutup mata lah @99Atha Engga eh :( @Eksan_ekx Cen :) @hamstcats Nek langsung puter walik yo sempal boyoke lur @hudacahjurang Nax tixtog y kak? @igordjo Asline tep wes nang tempate, berhubung ra sesuai ekspektasine terus ditinggal ngono wae @agustmujab Sarjana pie? @galang_khoirul Pancen lur, tapi biasane sing playing victim rodo rono kaeNek kasus ngene iki kowe arep ngunekke wong lanang kabeh bajingan? https://t.co/K8EXL6661j
9/21
2022
@hahingang Oh tidak begitu bro dut. Mbak-mbak disini lebih suka nonton dayakan, rambut semiran, dipunji mas-mas bau matahari. @YudiChris1 @txtfromsoc 156T kui duite iso disimpen nang dompet ra? @hahingang Sangat relate sekalyyyyy @txtfromsoc Request lagu hamtaro @txtfromsoc Ayo urunan. Aku tak 50rb pertama @bnnksleman @txtfromsoc Diyam, aku masih turu. 🥹
9/20
2022
@syrzhrrr G @syrzhrrr 🗿Kajoran Cewe'e ayu-ayu, tenan ! . https://t.co/blFtjNHFa1 https://t.co/4Xj24uXvwf
Retweeted by txtdrMagelang @gone_deep Aku le masang keduwuren 😑
9/19
2022
@Arstewn_ 🤫 @upsdil Kae nang solo dioyak densus biyen @bnnksleman Sandinge pasar sleman iku kan? Enak nggo sarapan nek kono. 🤣 Fyi wae, burjo warna ijo (jl pjka) ngisor lap tenis kae bakule ayu. @kuronekwo Kabeh bank tag wae bro @bnnksleman Besok mau rolasan dimana min? @pandu_efendi HAP, lalu ditangkap. @bayupangaji 🗿 @Karel7890 Kamu mau nggak? @ajrianyus Gur modus @mbaktiw Tuo yo @mautapiragu Jangan ikut-ikut bangApresiasi untuk SAT RES NARKOBA POLRES MAGELANG Pada hari Minggu, 18 September 2022 Jajaran SAT RES NARKOBA POLRE… https://t.co/OVSWESGhvo @syrzhrrr dapanih @magelang_fess Gasssss rono bariki.
9/18
2022
@galang_khoirul Koe mesti seneng sing ngono kuiDalam hatinya bilang: “Gue keren banget anjir” https://t.co/VxEhd5vJXO @txtfromsoc @hahingang @txtdariCilegonn Yo rasah banter banter to, awakdewe ko gur butuh tontonan. 🗿🗿🗿 @hahingang @txtfromsoc @txtdariCilegonn Sopo to kang @txtfromsoc @hahingang @txtdariCilegonn Oh iyo deng. Wkwkw, padahal penak nang telegram. Siapa mau ikut join? 50K a… https://t.co/3fdIXCP2XG @hahingang @txtfromsoc @txtdariCilegonn Berarti bener omonganmu paskae, kui akun e tau kesaspen yoan, terus gawe ak… https://t.co/UWLcXOpciV @txtfromsoc @txtdariCilegonn @hahingang Diomongke, turut berduka cita. Maaf belum bisa datang dan ngamplop, salahe adoh. @ruangbintang @txtfromsoc @txtdariCilegonn Tak dulang plafon gelem? @txtfromsoc @txtdariCilegonn Wkwkw pokoke nek aplut babagan peli i mesti langsung kesaspen, sinau seko @hahingang @Gillberto_ @Purwaka_budhi @Sektor_Tengah86 Ha pie wong manganku nang coto makassar daerah kridosono e 😭 @Gillberto_ @Purwaka_budhi @Sektor_Tengah86 Kae kotabaru 🙄 @Gillberto_ @Purwaka_budhi @Sektor_Tengah86 Mesir bang. @TegarEkky Nek koyo bal-balan, entah kui PPSM opo Persikama, kene gur berharap sing terbaik, gaiso prediksi soale d… https://t.co/9kvl3jeStR @yaaalikha Apane to mbut 😠 @NdoroTedjo Katanya ndak boleh pake baju hijau @cameonnnn Sek dilit aku yo gek ngising @allysadesu 4 bentuk kucing @ndekmana Boshe @Gillberto_ Iki https://t.co/fbjFhBlXFK @Wisanggeni71 Nonton jathilan bro, terus gayane ndadi. Akeh cewek sing nyeraki. @aghits_ Numpak galih putra opo kota santri, dicarter tekan Mesir koyone gelem. @Acaadddd Adanya ikan yang ndasnya disurung @2karakterbisa Bahasa madura raono kata bojo 🥲 @advwxyn Donasi nggo opo i 🗿 @Qt_kata Prei sek, aku tukang akon-akon soale. @advwxyn Selesaiin nangisin servis motor dulu baru boleh komen 🙏🏻 @2karakterbisa Bedhe ngakan mbi nak kanak? Bebek Hitam "Favorite" Asli Madura https://t.co/KFMCogGHFs @txtfromsoc Biasane nggo sego, dengaren kui nggo es. @alifvian77 Ra info infonan, males ngetik. @dvkhrnnsa Gatau, aku turu https://t.co/U4ZU83oBmt @nurhandayaniii Koyo aku ki loro gulo wae ditakoni sehat 😔 @gerbilandcats Monggo dijawab @igordjo Itu yang punya kaligoro tekan pasar sraten @agungepapo Ra tak jawab, bahaya nek sesok sampeyan nambah. ☹️ @Kharismalintan4 Mergo dudu jodohmu, jodohmu gek kelon ro yange. @_anakpertamaaa Iki https://t.co/fbjFhBlXFK @8_FERRY_8 https://t.co/tLxllegpwl @txtdariCilegonn Asu tenan, gek mangan weruh manuk kembang kempis ngene 😭 @dvkhrnnsa Opo 😠 @Sukaawaan Koyone hoo, sithik tapi. @akhaanwar Akeh, patang giga. @bnnksleman Libur woe, masih aja buka akun kantor. 🗿 @retnowulanm Padahal cute gini 😌Takono, tak jawab.
9/17
2022
Ada yang nemu dompet coklat jatuh di daerah Nambangan ndak ya? Isi KTP atas nama Yudistiro Adi Nugroho. Jatuh di an… https://t.co/xiX1LemFxY @hahingang Ayo tak jak, sangu pancing.https://t.co/igVv1JnWFW
Retweeted by txtdrMagelang
9/16
2022
Iki opo sih maksude 😭😭😭 https://t.co/Za5Df07Gpn
9/15
2022

0