Sign in with Twitter

Username:

well shit, how y’all doin’

130 Following   143 Followers   10,946 Tweets

Joined Twitter 8/7/11


🌸 recordatorio amistoso 🌸 https://t.co/BEiseXRbPP
Retweeted by 𝓥 🥀Unbelievable. https://t.co/qkZO5c9STX
Retweeted by 𝓥 🥀 @oddybugatti that’s everyday for me 😵‍💫
5/12
2021
@Vonn_Tesse where did you get it? 🤗 @Vonn_Tesse omg i’ve been wanting one of these ! 🥺🥺 @oddybugatti what the fuckif you’d like the pfizer vaccine today, lmk
Retweeted by 𝓥 🥀 @leslie_villan is private practice good??? i wanna watch but then i don’t want to 😩i’ve felt so shitty all day. i just wanna stop sneezing 😵‍💫
5/11
2021
sneezing non stop 😩 @donthaveasecret my dad was literally too lazy to teach me spanish and I hate it 😩 @oddybugatti i’m kidding, i’m just jealous :((( @MRHOLVRZ WOW 😍😍😍 @oddybugatti shut uptoday was a good day 💗https://t.co/rxl13Oem68
Retweeted by 𝓥 🥀
5/10
2021
@Shantese2492 girl I use one almost everyday 🥴
5/8
2021
@shit_mirror she’s so cute 🥺testing the new crop on this bad boy https://t.co/3LyNo2Dq6S
Retweeted by 𝓥 🥀
5/7
2021
Twitter crop gone? Let me try something https://t.co/sxEe0s3C6Y
Retweeted by 𝓥 🥀 @oddybugatti taking naps like mom
5/6
2021
my mom is the reason why i love scary movies. been watching them since i was little lmao https://t.co/siNKHRNCR4 @MRHOLVRZ I hate natalie omg 😩
5/5
2021
Dave Filoni on #TheMandalorian S3 "The Force will be strong with it. Let's just say that" (via @GMA | #StarWars) https://t.co/Tu1LNi8F3k
Retweeted by 𝓥 🥀let’s gooooooo #MayThe4thBeWithYou https://t.co/ZYNkaU0PvL
5/4
2021
@donthaveasecret @spmxo_ wooow 🥺💜
5/3
2021
Here are 3 ways to re-apply SPF while wearing makeup ☀️ 1. Sponge + sunscreen 2. SPF Setting Spray 3. SPF Setting… https://t.co/wglFTcUVvX
Retweeted by 𝓥 🥀Isn’t she beautiful? And perfect for Spring🦋🦋🦋 https://t.co/6UerS6jg0X
Retweeted by 𝓥 🥀
5/2
2021
my family me explaining watching a where we've seen movie each actor… https://t.co/YADFgjGzbd
Retweeted by 𝓥 🥀
5/1
2021
i love this movie so much https://t.co/wCyQMmhVvqhttps://t.co/NVePpU1OKm
Retweeted by 𝓥 🥀I love my boyfriend 🥺🤍 https://t.co/lQDFHl0VIy
Retweeted by 𝓥 🥀 @CashApp $valyssacatherineFried pickles I love you!!!! https://t.co/FD1nmYKlZN
Retweeted by 𝓥 🥀
4/30
2021
https://t.co/9pBUjp1MJH @shit_mirror hope you feel better soon!
4/29
2021
@donthaveasecret wow i remember bubzbeauty 🥺
4/28
2021
Just got my second dose. I’m fully microchipped now 🥴
4/27
2021
watching degrassi all over again. i was so obsessed with this show lmao @nessamazingg omg! the last season had me fucking emotional @hawkhatesyou i had the same reaction lmaoIt's official! #Oscars https://t.co/Wx4i9eOgFg
Retweeted by 𝓥 🥀
4/26
2021
ugh i really want the one on the left @alinabaraz 🥺🥺 https://t.co/yZAZjJCMbKlmao https://t.co/DBPyqqpbuBi wanna go to the beach so bador today whatever lmaoi don’t know why i stay up late. i gotta be up kind of early tomorrow 😐i miss my blonde hair ☹️☹️☹️this movie makes me so sad but i love it https://t.co/sU6H4M0Kzr
4/25
2021
@CashApp $valyssacatherinei wish my man was home already ☹️☹️☹️#NewProfilePic https://t.co/V32mBLdMrW
4/23
2021
@roe_jus Girl it’s such a crazy world we live in these days! please be safe 💜💜i wanna see this episode so bad https://t.co/88z26W5vwC @deadboyshit me too! i’m on chapter 29 right now‘Shrek’ was released 20 years ago today https://t.co/FLYlzHsp3l
Retweeted by 𝓥 🥀 @deadboyshit https://t.co/gfpMSdPkt8 @leslie_villan I watched it when i was a teen and i loved it! been thinking about watching it again @donthaveasecret hell yeah brother 🥺❤️
4/22
2021
@deadboyshit ooooooeveryone look at my moon candles https://t.co/VUreTdnV5g
Retweeted by 𝓥 🥀MEGANNNNNNN https://t.co/wQfvUVdpd4
Retweeted by 𝓥 🥀
4/21
2021
Enjoy jail, you piece of shit ❤️fuuuuuck yes https://t.co/vd8p4ZuQJXI would like to live in this glossy brown lip forever please https://t.co/MtYCWkhSdk
Retweeted by 𝓥 🥀 @Rocioceja_ I LOVE THIS 🥺❤️❤️❤️
4/20
2021
https://t.co/bVg4bQU4aJ
Retweeted by 𝓥 🥀
4/16
2021
holding the umbrella for me. what a gentleman 🥺❤️ https://t.co/Fu66RoXz9si’m ready to take a nap 😩 @beatbyanalisa omgggg lmao @deadboyshit ❤️ @aetherfactor wow smh @cnsltngmexican i did that with wandavision cause i couldn’t wait every week for a new one to come out 😩😩 @cnsltngmexican how many more episodes until it’s done? i’m trying to binge watch it all in one day 🤣🤣
4/15
2021
i love lucy liu 😍😍 https://t.co/DXHNzo1FH8so fucking cute https://t.co/krG1eAi6sD
4/14
2021
Scream 2 (1997) https://t.co/9gJKR1rDkM
Retweeted by 𝓥 🥀la perra no espera, la perra prospera https://t.co/AUkh80aAXC
Retweeted by 𝓥 🥀
4/13
2021
💜😈🦄 https://t.co/TNcHuAL2ke
Retweeted by 𝓥 🥀 @donthaveasecret Happy for you 🥺❤️ @donthaveasecret https://t.co/fL736VUJ9eI know it’s 8am but I’m thinking about cheese enchiladas
Retweeted by 𝓥 🥀I’ll pull up anywhere in my crocs
Retweeted by 𝓥 🥀
4/12
2021
now my heads been hurting. I just can’t catch a break 😩his name is grape soda https://t.co/bfKCFZhI5A
Retweeted by 𝓥 🥀i can’t stop sneezing 😩currently dying 😬 https://t.co/wEbqTHK7T5
4/11
2021
I’m glad we seen X on verzuz https://t.co/uvZAdzL4oN
Retweeted by 𝓥 🥀https://t.co/EotaGkRhXG
Retweeted by 𝓥 🥀when someone asks about my childhood https://t.co/h6poHOKJa8
Retweeted by 𝓥 🥀 @CashApp $valyssacatherine
4/9
2021
Sure- big birthday(60), big boy(200 lbs), big cake https://t.co/lmkZ5JKFWe
Retweeted by 𝓥 🥀 @_thequietplace thank you! 🥰our lilies finally bloomed 😍😍 https://t.co/qzaBUK2qL9Dude look at this video I shot in 4K https://t.co/Yy4W1TKZYT
Retweeted by 𝓥 🥀
4/8
2021
I’ll be honest - the thing I miss most about going to the movies is the excuse to eat complete and utter garbage in the dark.
Retweeted by 𝓥 🥀
4/7
2021
Me everyday; https://t.co/KBVZhAWUTg
Retweeted by 𝓥 🥀
4/6
2021
@roe_jus where’d you get the top? if you don’t mind me asking 🥺❤️
4/4
2021

0