Sign in with Twitter

Username:

Vipirius πŸ’Ό vtuber @vipirius i:ShachiVT h:kusubashishiya

Tired salaryman VTuber that just wants to game. Tag: #vipirius Illust: #VipiriArt Streams whenever πŸ”ž (he/him) Sub:@simpirius

437 Following   2,868 Followers   125,968 Tweets

Joined Twitter 2/12/16


@JuIietWinters πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ grats doc!I don't wanna get out of bed.. @mioricelesta CUTE Ty bunny girl voters πŸ™ @korewahentai Honestly the best way to play it @whoisrinkya @cattsukare @hazumiaileen i take the good with the bad @cattsukare @hazumiaileen yeah so i like women imagine liking men L @hazumiaileen judging you for being straight @GetShareX @Nyawyu @Pepe_elpez hi sharex you're my favorite screenshot thingy @moonjelly0 curse you timezones 😭😭😭 @hikarustation grats bao! well deserved~ @YanchaGogo good night! @whritual PLEASE @mioricelesta cuteda comp ace for tonight https://t.co/uwVijFxbJb @nemo_know 2ε‘¨εΉ΄γŠγ‚γ§γ¨γ†ο½žο½žοΌ @domoariga2 😏 @AoiTokimori cute!! @LaniBunnn Same lol I don't like beer but asahi is alright @Kyaree_VT 182😏Fish good https://t.co/9HvAJTBchP @gemmasterian ? No i just don't like beerShoutout asahi for being the only beer i can drink so i don't get left out lolFish time https://t.co/eB75tEnK2M
7/25
2021
https://t.co/WBq8klxhGY https://t.co/yq6aMA2Tv5https://t.co/kHjstVELei @ArtemisVtuber Your sense of humor is so badDim sum with the boys https://t.co/Z1OvOuGiuP @JuIietWinters Yeah that's also how i feel when i play valorant comp @km0d0 😳😳😳 @AiPlIs_RiHiGHt Yeah I mean it's 11 now so I guess it is brunch lolJust found out dim sum is breakfast food wtf @Tora_Virtual I would also add πŸ₯² to S tier @xiondenoir but she cute tho @moonjelly0 miss jelly,,,u did great @moonjelly0 πŸ₯Ί Otsu!! @km0d0 i gotchu it only took me like 5 tries https://t.co/geJ3BlXdND @yung_melih idk guess im slow then loli need a game like poe or diablo except you start at like near max level from the start cuz thebegining parts where… https://t.co/EpxWJx7UkC @YanchaGogo πŸ‘€ @domoarigathanks it doesnt really matter for me cuz unless it's a big event like an anniversary or debut im not rea… https://t.co/sUJnu5e1N5 @JuIietWinters ok i gotchu next stream @JuIietWinters mmmmm frozen margaritas mmmmmmm @hazumiaileen no get off my bed @km0d0 km go brrr https://t.co/Q8vh4iXLbW @Kitsune__Spirit i love her smπŸ₯Ί https://t.co/ICCU7eMlEH @ex_pulse πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ grats nana! @patiszejuicebox It's funny cuz my taste is basses is definitely more classic like 70s fenders n shit @patiszejuicebox I like both but tbh I'd probably go for like an ESP if i was getting a serious guitar lol @patiszejuicebox im not a huge fan since i usually listen to harder stuff but some solos you can really only get right on a les paul lol @YanchaGogo i was literally just listening to This I Love lol but dont really listen to it other than thati've been listening to a lot of guns n roses again recently and now i kinda want a Les Paul...
7/24
2021
@mioricelesta banger!!Miori Celesta's song Chapter is now available on Spotify and Apple Music! πŸŽ‰ Make sure to add it to your playlist t… https://t.co/NtLzojXAio
Retweeted by Vipirius πŸ’Ό vtuber @km0d0 @koffie_ch πŸ‘€Might stream later @LaprioArcaena Yeah that's why I don't stream anymore I'm too busy growing my matsuri brand @LaprioArcaena When she's into me 😩😩😩 @hikarustation CUTE!! @whoisrinkya I only played the first one when it came out on my shitty laptop at like 800x600 20fps so I kinda wann… https://t.co/d5AOteJNRmMirror's edge @ArtemisVtuber U win those @euphie_vt i love your style sm 😭😭flower for the flower #GalleryOfRoses https://t.co/AjhYawzOj4
Retweeted by Vipirius πŸ’Ό vtuber @YKailen πŸ₯² @YKailen @vipirius @Zer0_Senpai @niniyuuna uhhhh idk if that means what you think it means bro @omi_vt LMAAOOOOO i love this @meidomyu idk if i can go 😭😭😭 @meidomyu I'VE ONLY BEEN ONCE BUT I LOVED IT SO MUCH @valeforvtuber Based @moosukii Unfortunately not @shimizuaiyu Ur so cute @VTTaro I don't like thinking about hs 😐 @VTTaro Hey I didn't say it was a bad song it just instantly transports me back to high school @sharksprite This is literally the only song I know from them lolIdk why but I woke up with this song stuck in my head I hadn't listened to it in like 10 years lol https://t.co/qlUTkl26wN @tenmamaemi ganba!! @whoisrinkya @YouTube not even just that like even the lyrics and vocals are so anime LOL @LaprioArcaena @YouTube RIGHT??I turned Dear Maria into an ACTUAL anime song https://t.co/Ir6tYjJ2lS via @YouTube WHY DOES THIS FIT SO WELL LMFAAO @yazakikallin i hate that i visualized this as a tiktok @cattsukare oh god some of these are giving me ptsd @Kitsune__Spirit nacho fries is my favorite item on the taco bell menu @JuIietWinters brain off time for pew pew @yazakikallin they were cries for help and you ignored them @yazakikallin no u @VTTaro i know what im having for dinner tonightYESSSSS ITS BACK BABY LETS GOOOOOOOOOOOOO https://t.co/wsym0moco6
7/23
2021
@km0d0 πŸ™πŸ™πŸ™ @Kitsune__Spirit That's literally my lore @Girl_Dm_ Wait WTF I need one of these @valeforvtuber Bangergoodluck on the debut fellas! #orlallery #hanabiart https://t.co/IbFVijag7y
Retweeted by Vipirius πŸ’Ό vtuber @km0d0 Thank God @km0d0 We don't deserve you 😳😳😳 @bakyunon πŸ‘€ @KinoshitaYasen Yeah like you literally cannot run away and you can't turn around and fight either cuz the cc and damage is so high @KinoshitaYasen I'm pretty convinced he's busted lolphotosynthesis #GalleryOfRoses https://t.co/2CaFxuOJ8B
Retweeted by Vipirius πŸ’Ό vtuber
7/22
2021

0