Sign in with Twitter

Username:

Pehhh @Wahyupanjol03 Kota Kediri, Indonesia

nek gak loss mending gaksah

71 Following   39 Followers   829 Tweets

Joined Twitter 1/12/17


Sawangane tok apik tapi asline nyah nyoh Memper ae wong seng di conto tuek ane wkwkNgomongin soal ngeluapin emosi… ak dari kecil ga diajarin how to express myself, kyk semua dari seneng, sedih, mara… https://t.co/ZEN5tBe15q
Retweeted by PehhhKita aja udah mau senja situnya malah mau terbitAda yang terbiasa ngucapin di medsos, ada yang terbiasa ngucapin lewat chat. Setiap orang punya cara masing-masing.… https://t.co/OkuSiwI6RY
Retweeted by Pehhh
11/27
2021
@risqyBA Anu ris
11/26
2021
@brilianagata @jawafess Sawangane wak 😅 @jawafess Lhawong pacarmu ae lek sumpek gampang metu mbe lanangan kok, terus sampe adol2 bodone mbokmu lo nggo opo wkwkNek wes ono sukurono, nek durung teko entenono, nek we lungo lalekno, nek ilang iklasno @txtdrpemerintah Kasian polisinya, padahal dua2nya lagi hamil
11/25
2021
Mba nya cewek tapi paling tau kalo sebenernya begitu ❤️ https://t.co/gHc2nuO1pcDongaku, mugo2 tuekmu podo karo mbokmu 🙏🏻
11/24
2021
Karya - Kamu hebat❤️ https://t.co/mBh7XcDuOM
Retweeted by Pehhh
11/23
2021
Is that the end of everything? Find the answer from the 4th episode of KKDBK Season 2. Out now on Spotify https://t.co/DNnUW9PL7B
Retweeted by PehhhEndonesa mengajak kita untuk berdikari, karna gaji MINIMUM udah jd Maksimum Padahal umumnya nunggu 1th kerja baru d… https://t.co/hHXWoVWyMj
11/17
2021
Sederhana ae butuhe seng kenek ge nyambut gawe ampreh podo jalan e https://t.co/KazlZsvoVx
11/12
2021
@junayyy__ Banyak teman banyak rejeki sih menurutku, gatau kapan kalo kita punya usaha kecil2an pasti pasar pertama… https://t.co/rSC14L5KxC
11/11
2021
Siapapun boleh pergi, tapi tidak kedua orangtuaku.
Retweeted by Pehhh
11/9
2021
@susipudjiastuti Udah setor dana buat nyerangan balik kyk nya
11/7
2021
Jiwa muda isi kepala kyk bapak dua anak baru kena phk“Kamu akan dikejutkan dengan sesuatu yang pernah kamu minta kepada Allah, yang sudah begitu lama, mungkin kamu suda… https://t.co/8SpeJYoBxR
Retweeted by Pehhh
11/6
2021
Semoga yg ingin menikah dipertemukan jodohnya.
Retweeted by Pehhh @detikcom Bener juga si pak luhut tuh orangnya baik, cuma kelakuannya aja yg ga baik @tempodotco Kasi promo deh biar bisa buat jangka panjang tuh proyek
11/4
2021
“Ayah atiati, pulang bawa jajan ya” Mbuh kapan bakale krungu omongan ngunu kui 😅 https://t.co/stZqyMP4jA @brilianagata @_dxta Aku ndak og
11/1
2021
@brilianagata @jawafess Nanti gilo wkwk @brilianagata @jawafess Tumbas pentol ge cah duaSederhana mawon gusti Sandal jepitan kaos oblongan, isuk nyang sawah karo golek ubetan sore sibuk makani sapi bengi… https://t.co/kxYIKVsRlU
10/31
2021
Kukira aku istimewa. Ternyata, cuma dianggap supplier meme 💔
Retweeted by Pehhh @brilianagata @s0ftgurll Behh pieto @s0ftgurll Ku tak bisa nulis yg indah dan berbunga2 Yg ku ingin langsung saja menikam di hati 🌈
10/30
2021
@brilianagata Habis blokir nanti grundel 🤣 @aestherikaa Minumnya obat tidur
10/29
2021
@okkymadasari Pemuda dari sudut mana tu yg di maksud? 😂
10/28
2021
Capek eram pikiran Maleh pgn due pacar seng pengertian lek iso seng pengertian poll, dadi tangi melek ngono kae gau… https://t.co/vOz5WPK4PW#FotoProfilBaru https://t.co/FznBYU1hg4 @wiranagara Sesederhana itu berharap pukul pagi dapet notif darimu @wiranagara Pukul berapapun aku selalu setia mendengarkan detik-detik keluh kesahmu. Berharap kita masih sama dalam… https://t.co/fbTGnS36TB
Retweeted by Pehhh
10/27
2021
jangan ngerasa cakep ngechat gue karna lo bosen, w juga bales lo karna kasian
Retweeted by Pehhh
10/26
2021
Susah, tapi bismillah
10/25
2021
Bersyukur tok nduwene jiwa raga kere seng di pekso karo opo opo kudu tandang dewe
10/20
2021
Mbok e Kost : 👩‍🦳 : yongalah rek sabtu muleh sore minggu2 kok yo sek mergawe 🧑🏻 : enggeh buk, lembor 👩‍🦳 : mbok ape… https://t.co/qKzwh1Zllr
10/17
2021
@AREAJULID Jadi konten tuh
10/15
2021
Urip sek ngene2 ae kok yo wes mancat 22th Kulo pasrahne gusti pon ampreh penak e pripon
10/7
2021
Padahal aku sek Puacaran eg https://t.co/ebLfWfXbFT
9/26
2021
Wkwk aku no los selagi ibuk ku ijek e https://t.co/k5lAjaQwDy
9/22
2021
Dadi open open e ibuk wkwk https://t.co/I45y85Hnyo
9/17
2021
@jawafess Opo meneh seng modal sayang tok @irineefau Gausa gae ati, modal ketikan “syg” wes cukop !!
9/15
2021
Bocae apik jane, Cuma kelakuane tok seng elek
9/14
2021
Syg e ge wong lio Cuma dee ga tego kro awamuYen ga teko gausa di oyo Manut o karo seng kuoso Timbang atimu soro https://t.co/sFGSgIKQ3t
9/10
2021
@brilianagata Berarti seng lanang awakmu paling haha
9/7
2021
cewe suka nyari yg labih dari kmu, kalo kmu ketauan syg bgt dan takut kehilangannyagausa berlebihan yang ada ntar kmu malah di siasiakan
9/4
2021
#Sagitarius Saatnya bersikap lebih serius dalam urusan pekerjaan. Cari motivasi untuk dirimu sendiri, dan abaikan… https://t.co/9TUvk5CaQF
Retweeted by Pehhh
9/1
2021
Dis! Udah kismin banyak maunya lagi https://t.co/BMsh2hMUY4
Retweeted by PehhhAlhamdulillah gusti kulo tasek diparingi selamet Tikungan tengkorak/cilukba, Bayeman Karangreja Purbalingga https://t.co/wKsJyln7ba
8/28
2021
@aestherikaa Dua2nya di gas no, biar ga bosen sm satu orang doang
8/25
2021
Tau ga we pas linggoh dewe kyk omong2 dewe ngene “Cok asu urip og ngene2 ae, gek aku sok i dadi opo” Jan bajingan… https://t.co/aBnk84iKrP
8/23
2021
Untuk memperingati Hari Ulang Tahun ke-76 Republik Indonesia, berikut 8 film dokumenter tentang Indonesia yang sang… https://t.co/WVcnXLwzu2
Retweeted by Pehhh
8/19
2021
Pas aku muleh kondisi muendem Pesen e ibuk ku ndang sadar ya le Mosok perkoro cinta e ndem geden Mbok yo miker ibuk… https://t.co/BMRubNZ5H8
8/8
2021
https://t.co/HnLrfHX4ED
Retweeted by Pehhh
8/5
2021
BASED ON TRUE STORY "ANDAI AKU TIDAK ISENG, MUNGKIN SEKARANG BAPAKKU MASIH ADA" -DANIAR- @IDN_Horor @ceritahthttps://t.co/OxsCCZuNId
Retweeted by Pehhh
7/31
2021
Seng jek sayang tapi gaiso barengan seng semuangat yaa Gusti wes cepak ganti seng luweh tepak👮🏻‍♀️“Dek mau gak sama Abang? Abang berseragam lho, gagah, punya senjata..” 👩🏻‍⚕️Ogitu Bang, skrg Abang lg dinas d… https://t.co/D5MKyysTSd
Retweeted by PehhhKasarane adewe seng di larani sampe pegel dewe adewe pengen nglalekne kabeh ttg dee, bareng dee WA kok jek iso2ne n… https://t.co/9gMBh88Bob
7/28
2021
@brilianagata Jare ibuk tonggo dewe gaopo, pokok ga ngalor ngulonNgapunten e seng katah ya buk wes gae gelo atimu ❤️ https://t.co/mS5UjySxDo
7/21
2021
pokok wes diusahakan sing terbaik , kok menurutmu sek kurang yo selebihe kui duduk kapasitas ku
Retweeted by Pehhh
7/19
2021
Congratulation yaa, nyawang dee seneng kok melu ayem empane⛵️
6/23
2021
Tak guyu trimakno pamer pacarmu mangan nyang Mcd, ngopi nek kafe, ke mol Wong raimu trimo nukokne mie ayam senengane mbokmu ratau eg
6/17
2021
Kadang puengen mendem cuma pengen turu penak tok
6/12
2021
https://t.co/dXVJ3BgVms
Retweeted by PehhhBayangno pas awakmu metu karo pacarmu, teros ibukmu wa “le ga due duit to, ibuk e gak due duit e ge tuku beras” (ka… https://t.co/CudDkBMl7N
6/8
2021
Emang akeh karep e kurang syukur e https://t.co/qoljSkyEjoNyawang kancaku kerjo seng wes omah-omah dengan bayaran semono kok iso nyukupi bojo karo anak loro Lha aku seng jek bujang kok kurang-kurang
6/5
2021
Saitik utowo okeh, lek adewe ajek nguwei wong tuek insyaallah rejekine adewe lancar kyk dalan mari di aspal✨Pendem sendiri Rasakan sendiri Kerjain sendiri Gausah nyusain orang lain !! Udah gede kan :)
5/23
2021
Percoyo ae lek seng gae urip nguwei dalan seng tepak, benero awal e ora penak
5/22
2021
Seng sabar kyk ibuk Seng kuat kyk bapak Paringi ati seng bakoh kanggo ngadepi umur 21 munggah
4/23
2021
Panggah ileng sholat masio madep ngidol wkwk https://t.co/LlGBXetzSZ
4/21
2021
Jauh jauh kirain dapet pointnya, faktanya garing wkwkkw
4/18
2021
Tembuss !! https://t.co/SBuqrUtNzo
4/16
2021
Di jak omah2 wes tepak kyk e wkwkwk https://t.co/MOWeK7408oLifehack menanak nasi lur https://t.co/syUEm7hINn
Retweeted by Pehhh
3/29
2021
Si kecil yang tak mau meninggalkan sholatnya walau dalam keadaan sakit, orang tuanya hebat sekali bisa mendidiknya… https://t.co/UKEwz7aUxB
Retweeted by Pehhh
3/25
2021
@ngabdul @pattiradjawane_ Tendangan maut !!
3/16
2021
Semakin berharap semakin sakit di kemudian hari, kehidupan yg manglir lebih baik untuk hari harii
3/12
2021
@TrendAsia_Org @FraksiRakyatID @bersihkan_indo @ICEL_indo @GreenpeaceID @enter_nusantara @kanopimedia @AURIGA_IDhttps://t.co/V4ItwFVq6b
3/10
2021
Walah mbot ngerti ngene bengen prinsipku fokus golek cuan ae masalah meki piker keri, bareng ngene lagi ngerti di g… https://t.co/aYnasakZmR
3/9
2021
Tau bedanya? https://t.co/OuKsIDGA8S
Retweeted by Pehhh
3/5
2021
Arep solat kok yo repot banget lur https://t.co/kYre1RKuTT
Retweeted by Pehhh
2/27
2021
Di awal mikir kyk butuh bgt yg namanya ketrampilan biar ga terus kerja ikut orang, tapi ujung2nya yg kita butuhin c… https://t.co/zXd985WeMzKEHIDUPAN NYATA🤣 untuk BERTAHAN HIDUP https://t.co/Pg2ZVIJyiQ
Retweeted by Pehhh
2/26
2021
Garangan teknik memang akeh lur kudu ngati ati ya para sobat wadon https://t.co/jEvVOKuUDh
Retweeted by Pehhh
2/25
2021
LdR mu pie ngger? Geger gedhen yo dino2
2/15
2021
Kabeh wes diatur Sing Kuoso, ora usah gersulo, mergo dalan uripe menungso kuwi bedo-bedo.
Retweeted by Pehhh
2/14
2021
@Yaelahmet Turu o mbot
1/28
2021

0