Sign in with Twitter

Username:

Professional @PlayVALORANT Player for @builtbygamers Will@builtbygamers.gg For Business Inquiries

332 Following   2,770 Followers   932 Tweets

Joined Twitter 10/21/13


@Bjorlulu @builtbygamers @Khanada @yungcalc @HazThaGreat @KreoFN @TylaDecker @ianloltv @ZachSaps @TheJayBroskihttps://t.co/ZbgTp74QBz
4/11
2021
I WILL NOT INSTANTLY GO BACK TO VANDAL AFTER I MISS ONCE WITH PHANTOM I WILL NOT INSTANTLY GO BACK TO VANDAL AFTER… https://t.co/tpNjjmhO5YLost 1-2 vs @version1gg and 0-2 vs @XSETGAMING Strange day everything felt completely off with the team dynamic we… https://t.co/G8OuMVwbZv
4/9
2021
@Wes_Clutch I try my best man :'(
4/8
2021
@Critical_Val OP Academy VibesNice let's keep malls open and outside patio dining open but close gyms again 🙅‍♂️
4/7
2021
@builtbygamers @heinocs Yo @LogitechG can we get a headset for my coach @SpringLane_ @minaweeb Leak it and you find a 5th for closed @Bjorlulu Don't let them hold you down🐐
4/6
2021
Had a lot of people curious about settings most of them are covered here 😎 https://t.co/DRnGPuxQOg @Bjorlulu I’ll be home soon king 👑Thanks for all the new follows hit 2K so happy we trusted each other today and played an insane game.
4/4
2021
2-0 @Sentinels LETS FUCKING GO MY TEAM IS COLDDDD 🥶QUALIFIED FOR CLOSED #VCT2-1 @beastcoast #VCT Real shit tomorrow.
4/3
2021
4-1 for the day #VCT #builtdifferent
4/2
2021
@_Nhatty @Critical_Val That could be anyone @001laura_ @Critical_Val Not bad lol we just scrimmed Joe Esports a couple times before going into this VCT QualiMe and @Critical_Val Just joined Ligma Esports lol so funny hahahahahahaa 🤣😂
4/1
2021
@genghsta facts sound is actually ass
3/29
2021
@ElvisCavalic Where would I be without you 😈
3/28
2021
@Critical_Val @V1Rara @Bjorlulu rara please use ur dignitas clout to get this moving yeah?Waiting a potential 4 hours to play ur next bo3 is not Poggers 🥴 @Bjorlulu @eUnited +rep. just needs to work on communication, aim, map awareness, game awareness, clutching, crossh… https://t.co/ikfjDWLpSkDone groups 2-0 (3-0 overall) vs @SeekerValorant and @eUnited gg's to both teams waiting on playoffs now 😎
3/27
2021
@jcrueL_ Howard
3/26
2021
@builtbygamers @nerdstgamers @Bjorlulu @Critical_Val @RarkarCS @Poach On baby 😈The @nerdstgamers 10K Monthly Run March 27th - 28th #BBGValorant roster for the weekend! @Bjorlulu @WillFPShttps://t.co/XcOmFxfUwZ
Retweeted by BBG Will @Royal2 Load it up or don't talk
3/25
2021
Playin a lil Jett on my alt cause babybay inspired me kinda cold on this agent 🥶 https://t.co/2OKfI8XCBJ
3/24
2021
@Critical_Val Bring that same energy into the 10k yeah?
3/23
2021
@Bjorlulu @Zellsis @Cp2fps https://t.co/siJPGSE0pD
3/20
2021
@yungcalc @Bjorlulu Ur the president of sugmaThinking @Bjorlulu might be the David Goggins of Valorant
3/17
2021
@Asunaa Please don't man I have nightmares in hookah against that thing with you running @yungcalc That's actually a titan come on man
3/16
2021
@heinocs Thank you man I had to die to do my job a couple times was worried you might hate meJust won the major lol what is valorant masters
3/15
2021
Ayo can we get the Roomba to not aggro on the spike? @PlayVALORANT @RiotNu https://t.co/KHRro1iFL6 @Bjorlulu how did u get radiant lol thats crazy yep awesome
3/14
2021
@katsumiFPS Thank you my job isn’t in jeopardy now🙏
3/12
2021
@Bjorlulu grats thats my teammate guys hahaha wanna ki.. nvm lol grats
3/10
2021
@pokimanelol @vanitycsgo @Bjorlulu @Critical_Val hes so cringe lol everyone come like my tweetOrbs A, rushing A, Im sucked, dart A, dashing on me!! im sucked, im blind back site, coming on me, pop your orbs!! suck them! @Gh0st_FPS Wow great stuff handsome guy 😈
3/9
2021
@Critical_Val me
3/7
2021
@st9llar Cancel scrims, I’m fucking terrified to play now.
3/3
2021
@minaweeb @ShoT_UPcs I don't have his beautiful french accent I don't think we would win
2/28
2021
@texerino The reyna king himself commented👑Hopefully getting some twitch stuff sorted out asap but I'd like to feel out streaming a little😄I think I'm living in a simulation....
2/27
2021
4-0 today in day 1 of VCT open qualifier had my seat reclined back 🥱
2/26
2021
@vanitycsgo Coach quotes twitter
2/24
2021
@Crashies @Critical_Val @minaweeb @psalm That's how you guys are about to win challengers closed quali 🙏 @Critical_Val @minaweeb @psalm The gods felt so bad for us they dc'd their teams omen for 9 rounds for us to win 4v5 @minaweeb @psalm promised me a heater streak I’m letting him fulfil his prophecyCan't win with random noobs can't win with signed good players. Down tremendous today... Please give me some ranked RNG
2/21
2021
Me. https://t.co/YfQ2U2laXu @Critical_Val @starlovesuu @FoxA_R6 @Bjorlulu @yungcalc spiritual advisor please man let this end @chloe_hime7 😅 @Bjorlulu Thank you for giving me those David Goggins speeches wouldn't have done it without you.Having fun in ranked https://t.co/HuDu2awl6C
2/20
2021
@CMSwahn hbd retired mr mcdouble now ur just a chad @SpringLane_ @builtbygamers me for fortnite release the pov
2/19
2021
@Critical_Val @Bjorlulu @builtbygamers 🗣️
2/17
2021
@Bjorlulu listen focus up im boutta be plat 3 for the seasonranked is quite difficult.....
2/15
2021
1-2 @FaZeClan I need to do better for the next qualifier, too much hesitation on my plays ill be back.
2/14
2021
@bjoryeet @Critical_Val what about the rest of us @Bjorlulu Nice man can you carry me also (I’m plat 3) lol @kabooseCS @SpacestationGG wow how does he do it handsome and good at the game?2-0 ex-serenity we play either @version1gg or @FaZeClan to qualify for VCT tomorrow. #builtdifferent2-1 @SpotUpVAL, we play ex-serenity now will post stream if it happens.
2/13
2021
@yungcalc Who we fighting @Critical_Val Get off save ur mental for tomorrow4-0 today we play again tomorrow ggs to everyone we played 😎
2/12
2021
@Bjorlulu Shots 1-5: Clearly missed. Shots 6-9: Missed due to recoil (bad spray control). Shots 10-11: Very close,… https://t.co/A1Ecs7tUSm @Critical_Val @jmohGG 😳
2/11
2021
@builtbygamers @SpringLane_ you getting me this for valentines day? @minaweeb @PaincakesVAL https://t.co/cxmbpV92Qy @Bjorlulu @mel_anji I have like 25 clips of my rocket going into the astral space
2/10
2021
@Critical_Val @Bjorlulu @starlovesuu This mf starvin for one ounce of ..... @witmer Nooooo thats old meta glitchpop vandal that shit shoots 2x faster I swearManifesting Ion sheriff or Reaver sheriff in my shop 🙏
2/8
2021
@Critical_Val @rikugoat @poisedFPS Delete. @yungcalc @Bjorlulu lol 8 first bloods with 51 kills on reyna mf baiting call em out bjor @turntdais @SpringLane_ Vouch got my stock portfolio to 500k 🤑
2/4
2021
@vanitycsgo Cause u been cheating on me 😭 @YaBoiDre Fr man these guys focused on the wrong dm's 🙅‍♂️I AM NOT FREE ON FEB 14th not sure why people keep saying that shit I'm married to the game. 😈
2/3
2021
@Critical_Val focus up lol were playing prac soon @Critical_Val @WedidValorant Host me?
2/2
2021
@Critical_Val @ValorantUpdates @angercs this shit banned I saw it on reddit u need a macro on ur mouse @yungcalc @steppsharmony I already answered this question in your chat, watching myself play I don't abuse it activ… https://t.co/20lgIwDWjn @LxthuL Sorry ill work harder stay tuned 😎 @Critical_Val lol thank god we are vandal chads right?Wonder how many people are literally going to get hard nerfed by run and gun because they unironically forgot how to counter strafe. 🤷‍♂️
2/1
2021
@rohr77 @Sentinels @SicK_cs I believe Feb 10-14? @kabooseCS @EquinoxOKC 👊 Keep owning Jake @SicK_cs ggs straight demon
1/29
2021

0