Sign in with Twitter

Username:

Time In - Jett Extraordinaire | expro cs:go/cs:s | x1mob x iwnl | 1/1

1,045 Following   19,095 Followers   22,173 Tweets

Joined Twitter 9/20/12


@foxwounds LMFAO⚙️ https://t.co/YUnh6TVTVH
Retweeted by TI witmerx1 @jordanfisher yo u just droppin dimes on the TL? this shit aint free!!!Excited to work with a CS OG : ) Ant has already turned a lot of things around for us as I have transitioned back i… https://t.co/eFFsgI1qIYOfficially the coach for Time In! SUPER excited to put the TimeIn and be the best coach possible xD @GregoFPShttps://t.co/OTqN80ADKZ
Retweeted by TI witmerx1
4/14
2021
@jordanfisher @TSM_Myth @hazedCS @WARDELL416 @Subroza @Dronecsgo @brax1wnl @reltuC dm's are open if hes serious : ) @dabearsniner happy birthday legend! @chandlermor2 unreleased baby @Ninja LMFAO @dephhgg dm/call away my actual brother < 3 @dephhgg gl mf @dolphycs i lava u @Kyguy_KD im trashnot sure y qual sux but heres high qual version if u give a fuk https://t.co/sKzzrF5xAq⚙️ https://t.co/YUnh6TVTVH @ScrubLEL lil fakey @KOLER1337 https://t.co/CD6MefOqrs @PaincakesVAL Hahahaha @isaiahSCL yeah kid yourself @foxwounds dats u baehttps://t.co/3u2bR5XEk1 @foxwounds whats cookin good lookingood games of val today :D 50% way to beta form id sayfraggin w @witmer https://t.co/93oNoQ2hYi
Retweeted by TI witmerx1 @YaYzma talk2em @JakeSucky boxer / @OfficialfRoD @ahad corny ascl ahad lmafOmorgmer witgausse
4/13
2021
@foxwounds ur on one i rly have been sayin. this clips replay value is bussin frfr @foxwounds u popped off in like 19 dif ways on this 1 ma, those unintentional syncs hit sooo diff its addicting @foxwounds im saying the flow is nuts, need u on every edit @foxwounds this clip is so smooth @tyleragler artform @DonHaci @PlayVALORANT i just witnessed the neurons fire off in your head as you wrote this tweet @DonHaci thats why i control the resses.duelist gf battlesage bf
4/12
2021
@SicK_cs @caspercadiaN the boiler stack setup never4getWell...I just play-tested a SUPER fun game releasing this month. 😍
Retweeted by TI witmerx1 @Huston_TV nuts as fuk @Huston_TV am smolYOU CAN'T WIN #ESLPROLEAGUE LIKE THIS.... WHAT WHAT WHAT @caspercadiaN https://t.co/jU7uoPNqtB
Retweeted by TI witmerx1cadian just ascended in history, when i played w him on rogue ik that mf was different. grats casper & co ! @caspercadiaN @foxwounds its what ive always wanted bbme n doge go for walk in woods to find peace yesterday Didnt find it unlucky https://t.co/3nmYTj4Lkx @tarik bout that time T, its bout that timehow quickly they forget @micklexD best @foxwounds perfection personified😼 https://t.co/L00AgpVeMk
Retweeted by TI witmerx1 @sfX_x1 X1!!!Grizzly bear casually fixing a fallen safety cone as they walk down the road https://t.co/iqPGP0O6mF
Retweeted by TI witmerx1One doesn’t control and manipulate themselves into well-being; wellness stems from within. Start small, practice… https://t.co/cKa38N66tM
Retweeted by TI witmerx1 @NBK i feel like zywoo has been flanked in a pug MAYBE 5 times MAX @_PLAYERR1 Broodwar!! @ethanarnold ur cs + minecraft brain has come together perfectly in the form of ur sageWhen will people realize that none of these matches we play in the Open & Closed qualifiers are "free"? We get that… https://t.co/Uk3OZ7eDnw
Retweeted by TI witmerx1 @foxwounds ur actually so good no bias @phoFPS this is common procedure in poker lines fwiw @NiSMO_VAL GRATS!! @ScrewFaceVAL grats brother : ) enjoy the ride. marathon, not a sprint @sfX_x1 4 those that believe ! @sfX_x1 IT DO BE TRU THO
4/11
2021
never give up, it gets better! @DonHaci Viper astra is hella baseline rn, i dont got da ryzen yet so when all 4 walls is up i just blue screen It… https://t.co/ETMshs6BYc @DonHaci thats heat imagine ur boy is trapped across shower and right as the raze rocket is about to merk the mf… https://t.co/8Q7w4CFCY7I want to give so much, but only have so much to give.
Retweeted by TI witmerx1 @JMaldofps @Huston_TV @RiotBallerina LMFAOOObrim stim should breach-stun enemies within it's radius thats the fix we need right there @foxwounds shawty had a snake bussin out da shorts i said yooooooooooooooooooooooooooooooooaha @RyanAtRBM feel that spiritually @RyanAtRBM i watch this dude's aim labs runs to fall asleep sometimes dude leveled up somewhere along the line @1realbM son this whole ass turkey n shit ion even wanna think bout it no cap outta sight outta mind @Vanityxz y u growlin at me bruhYou know @PlayVALORANT is indeed DEEP in your system when the game is not even LAUNCHED AND MY TEAM CAN STILL HEAR ME.
Retweeted by TI witmerx1 @ANDROIDX23 u my nephew brad 🥰'its not even cold outside i actually like it' https://t.co/GLh6pN3TCo @CoachTrippy duct tape by choice, even at LAN. i bring a roll w me everywhere. real 1s know. #minimalism“If I was to drop dead right now, my last thought would be: I’ve lived a good life.” - DMX, February 2021 https://t.co/aB3hqXbbHx
Retweeted by TI witmerx1 @ahad @foxwounds atta boy @ahad @foxwounds recycled content try againnahh, not me that jus spent hours cookin 4 my gramps just 2 spill the whole shit right as i finished cookin it sho… https://t.co/WXTO9QSA4K @Vanityxz my boy bradforc today went to pensylvania instead of newjersey for a bagel a coffee a redbull and a sli… https://t.co/q0ncbMhtRU @jordanfisher dat dere color coordination yes sir i SEE YALL <3 favs @Meerko_ @Morgausse_ my dawg meerko, u know my brotha morg??? literal angel of a human id take a bullet for this guy
4/10
2021
@1pwny In my prayers throughout his recovery brother, stay strong n b actively there 4 him. Y'all gon be aite <3 @Cody_Dragon Thats a winning fam but ik dat already. Grats to ur family and u bro :) @Morgausse_ @T1 @daviddenisnd @StunnerFPS yooo pubg looks sick now!! @drommenn 5900xnote the 90-130 fps lul ryzen by the 20th hopefully levels me up~ @DonHaci LMFAO @kaboose tryna keep up ...https://t.co/ixYNvQVpBz
Retweeted by TI witmerx1 @OnzPacino 'mang fuk the media' *kicks micstand* https://t.co/cSRfq6Dr0Lhttps://t.co/3dVaN609Gp val throwaways from my 2nd week bak as a player
Retweeted by TI witmerx1 @Guiiimond @Morgausse_ game soon mf @Guiiimond @Morgausse_ miss u mf @Guiiimond @Morgausse_ think its u him and nick frfr @fl0mtv @MythicRebornGG i was gonna say if we can be done by 4est ill legit frag prac at 4 ~:( @sapphiReGG @eswc_en u know how bad ppl wanted 2 see that nip vs verygames game? and u guys still had the match of… https://t.co/flBcW1deUFhasnt had a chance to rly display it yet but trust after playing alongside him just 2 weeks @Morgausse_ is a top om… https://t.co/Ozkm7QEtfL
4/9
2021

0