Sign in with Twitter

Username:

trying to be enough

615 Following   1,220 Followers   15,842 Tweets

Joined Twitter 4/19/19


Dibilang pokoknya kudu sakit dulu, kudu nangis dulu. Baru semua bisa kuadepin di dunia ini 😎
Retweeted by arinitgif
5/20
2022
@diarnugra kehidupan kehidupan @yustisioalreno reno iiii mesti ogmulih kok gur mampir turu @kulturdogmatis bar iki akun ilang
5/19
2022
@jagasemangat sialan, mocoku metengi 😂ngiyup nek roket ciken ngasi mangan pindo ngantuk2 udan e ra terang2 @indhahindhuh_ gawanan deres sekaley emg knp klo ak fomo sm konser , mslh buat u @yustisioalreno nek aku turu si @kulturdogmatis nonton kkn ya??? @be_____sad @Ndracuuk yahhh slh dehh @be_____sad @Ndracuuk mas enek sik kelingan koe ijadilah pelita di kala redup hatimu disaat tak mampu lg diriku terangi gelap mu seperti dlustrawberry and cigarette
Retweeted by arini @waifable uang
5/18
2022
iso isone ilang nek losari 🥲I need a hug, a long, tight hug. https://t.co/4ZypD12DS8
Retweeted by arini“buat perut sendiri kok mikir”mbak nurma i og bener to https://t.co/jUzGRV0qUthiling https://t.co/smaIuT4CZtpie to kok mbarengi audit😩mumpung akur ki kudu di abadikan wkwk https://t.co/w36rcSsdfw
5/17
2022
Sekarang sudah cukup bukti kan pak @DivHumas_Polri ?? https://t.co/UOZ4jGNDwS
Retweeted by arini @frhmrs mami papi ready kok🤪 @SaifudinYk https://t.co/hMCR2cErns @kusumadhafa nggihBerbagai kekuatan supra https://t.co/ALGvvhxgIA
Retweeted by ariniWayahe 🚲🚲🚲 https://t.co/d6T288FxyI
Retweeted by arini @junnor28 @MemeKitaKawan heh mbak junor i aku i lo wis alumni 4th
5/13
2022
@TRBNTR23 hpku bosok dinggo maps om, nggone ngendi maps e hp ku malah nyandi mboh @liaagustinaaw wah pie cah🤣 @liaagustinaaw pie mbak mbok parani rung🤣 opo wis pis??i love u in every universe https://t.co/8FfcD96ztc
Retweeted by arini @wripzzz lg semangat @decca_revontio nek berdoa ono opo ne mas????peace and love me https://t.co/owffHvATt8 @decca_revontio hah opo iyo mas pora bedo tooo🤣🤣🤣Ati2 lur lek golek welut https://t.co/AzfzbpdnCP
Retweeted by arini @decca_revontio kui lg berdoa opo kondangan tohHensem pre wedding photo dorang. Plot twist last sekali tu admin suka https://t.co/OxJVoerHFl
Retweeted by arini @decca_revontio memange kui lg do ngopo sihvalid arini gabisa baca maps,gala gatil @liaagustinaaw parani dasdescash flow beberapa tahun kedepan 🤔paling enak jam segini sarapan soto es teh kampul terus balik boboooooo @liaagustinaaw wah ayooo @liaagustinaaw wah yo jak padu waee
5/12
2022
@liaagustinaaw gabole jahat @Lilik20_ wayahe rabi nek ikiterserah yang lagi semangat ajalah saya capek
Retweeted by arinikesalahan bgt meh muleh malah kewaregen ngene😞
5/11
2022
Kisah fiksi itu bernama: Liburan bersama ayah & bunda.
Retweeted by ariniSaya ketika lagi sakit Orang tua = Udah nggak apa" itu paling bentar lagi sembuh Dokter = Kamu cuma kecapean doang… https://t.co/H9OiSx3b1x
Retweeted by arinitp kalo ga minum sering muntah https://t.co/ecob9fYyVxudah mulai merasakan bosen dengan obat maag 😩 @yasonlyme kek ono pencerahan masngeneki lo sik marai aku mikir sik ora ora nek enek wong lanang mlaku bareng i hes jan https://t.co/yZdnPV04Q7Pengen cosplay jadi Mie biar jadi seleramuu
Retweeted by arini @ersiiers cengkaruk? @frhmrs 16 mba @cursedkidd mksih y wil
5/10
2022
@junnor28 @arbakardianss_ wkwkwk @frhmrs tenan ora mbakkrebelion yakin aku yo kudu nonton dewe meneh? 🤔dua hal yg bisa dipetik dari ldr - ga ada - wis
Retweeted by arini @Akunyaandriyas yomangkat kebablasen muleh yo kebablasen 😩ngengleng ndaseee ra bar barsetengah hari gur lagi ngitung duit🫂 @WlzmElRumi namanya kehidupansemangat gak semangat hari ini tetep senin
Retweeted by ariniI need a hug, a long, tight hug. https://t.co/NCz0QaLoZg
Retweeted by arinihttps://t.co/dDQHmjmTBt
Retweeted by arinimonday,back to rutinity
Retweeted by arinipie to prei seminggu wekok lali pasword pc 🤣 @WlzmElRumi mau heran tp ya gimana
5/9
2022
@decca_revontio nek tangi mangkat kerjo nek ra tangi mlebu sloso😋selamat hari senin besti besti aku @decca_revontio heran wingi wingi turu cepet giliran ssk mlebu malah ra ngantuk @decca_revontio jiamput podo i mas gasabar mlebu kerjo☹️mosok vibes senin marai ra iso turu cyah @rido_sukendro penuh ke ngenglengan @ad_______dymss @idamanmamamuuu bening dikit repp yee dymNahan diri buat ngga jajan another level of susah
Retweeted by arinisesuk wis senin meneh. kerjo meneh. entuk duit meneh. :(
Retweeted by arini @ridhogals penting service lancaaarrrrScarlet Witch cabang earth +62 https://t.co/tX39ji7dfP
Retweeted by arini @ridhogals la koe operasional sih @VindyLee berani adu sama ayamku gak chef? https://t.co/SfBpZViflO
Retweeted by arini @ridhogals kok iso ya ssk wis wayah mlebu kerjo ra sambat, padahal bar prei suehttps://t.co/p6JwHNcNAD
Retweeted by arinihttps://t.co/zmyQizWO4Okacau bgt mood pas lg pms ajg @Arahlogika kan ulo @MuhamadArfani5 yo gur podo aku nek sambat @Bleach__l7 cry @bendronggg arep tak tekokki guran, maem e nopo
5/8
2022

0