Sign in with Twitter

Username:

👉web comic & OC account: @gh0strev0luti0n

448 Following   3,169 Followers   4,710 Tweets

Joined Twitter 1/26/15


『屍人荘の殺人』最終話が公開されました。 アプリのほうで閲覧するかたは、最終話に限りコメント欄があります、是非感想をお寄せください! [第24話]屍人荘の殺人 - 今村昌弘/ミヨカワ将 | 少年ジャンプ+… https://t.co/1jpUH1b7ya
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈https://t.co/UJZQvpsQfM
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈良い意味で全然変わってないと良い。 https://t.co/41az4yNsRV
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈幸せを妄想して寝る。 https://t.co/5pQZnM5fCj
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈
5/14
2021
Good morning, squishy https://t.co/tUmxPCJ6GW
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈❤️🌈🦒 Kissy Ref 2021 !! https://t.co/PBdJkg5oS2
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈Challenging Moltres 🔥 https://t.co/LzaXGbVTeW
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈🍓🥞 https://t.co/Yy2u4Olcc6
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈ @Girl_Dm_ What a good girlEvery time I stick my hand or feet or whatever in the water here, I keep expecting it to be super cold .. it being… https://t.co/coiuTWoPMeKayaking is very fun! Such a great workout on the arms! I love it! I wanna do it again😭UNAGIDONNN my fav foooood i havent had it in a whiiiillllle🥺🥺💕💕 https://t.co/hDfCaTHpopSaw manatee noses poking out of the water and a dolphin and a osprey carrying a fish and this guy https://t.co/NxfTGu7nvgKayaking soon Pls pray for me https://t.co/zOmddPxPpT
5/13
2021
https://t.co/kSAVsWcMZnhttps://t.co/CuaQ1XfH9ZI held a gatorGonna hold a gatorI got a sun burn😂I love food🌺 https://t.co/fucM9GGChm
5/12
2021
Pls follow @zheida i love them🥺Slayn https://t.co/Oyju3RQRNS
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈https://t.co/A6V2ZdStsI
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈プリズム/BAISER 「ゴクドーくん漫遊記」OP(1999/04/02~09/24、テレビ東京) https://t.co/u2RwwylVHA
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈Went swimming in the ocean.. got beat up by waves Salt in my mouth😩Daisy is so cute, lookit her.. I gave her snack https://t.co/YPQMA5rRcg @comic_support I hate scalpers with a passion: )"You'll know Everything Soon Enough. We're just gonna take this Slowly, Okay?" After 11 Days of Work and with 34 N… https://t.co/OPNbPEP1vX
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈ @ghostmathuin Yes🥺Swimming with manatees friday (多分)🥺🥺💕https://t.co/G6hpOzkP52DOLPHINS!! They are hard to see tho https://t.co/ECBebETLox @ghostmathuin 🤭🤭🤭 @TimParaxade Oh no i was filming the fish flopping aroundFound this really cool rock on the beach https://t.co/A7nwz0XC40Why are fleets trash lol??? https://t.co/XM7d72ReDd @strongest_human There's so many but they run ro their holes so i cant take a good pic XDGhost crab, I can see you peaking out of your hole!Gonna see if i can find any crebOh i took a nap lolJalapeno ketchup is amazing
5/11
2021
@ghostmathuin 😂😂😂😂😂 @mootrients :c @Hikums 😘 @PENBEEart Thank you! So-far, the wind from the ocean makes everything bearable!Art https://t.co/kmYPqPP0xnJust chillin https://t.co/QyeLt1CDmi @ghostmathuin The wind feels sooo good on the ocean omg @ghostmathuin We went to a small airport and my roommate's dad picked us up and we went to bed but the condo itself… https://t.co/5kNU308C71The humidity took away my curled bangs lol https://t.co/fSol3ThXQJCan you see the cruise ship? https://t.co/4CRS3TTLtL @DragonTamer1992 XD @DragonTamer1992 Mmm The sea is warmer than it was when you and I went to morro bayI think i will post the majority of the scenery pics on instagram from now on but yeahPretty https://t.co/dYMlMSeqHTCrab carapace https://t.co/pLZL5xzS9G @mootrients R u in orlando?Mumu https://t.co/xmsUXGlXRZhttps://t.co/ZWZOuh8ofJhttps://t.co/TuZi93sEu3Walking on the beach in the water is a bit disorienting XDhttps://t.co/HeIXWL0pK5The condo is at the beach 😭💕 https://t.co/DZVR2kin0mStar https://t.co/TG7SruHzXnhttps://t.co/Mz64N4vfC9😢 https://t.co/Cbjp52Wd4q8日内に仕上げられなくて申し訳ない(人´πωπ`*)亡くなった年の2018年、2019年、2020年、2021年…哀悼の絵を描くのは何回目になっても慣れない…。描く度に思います。この作品が大好きな事、子供の頃にZENKIに出会った… https://t.co/IO8U3G15x6
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈https://t.co/HRZUBgYX0m
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈ @kouotsu Gimmie @dyslexxicon YesMumu is with me, too https://t.co/QjkgCOs70QIn Orlando to alien abduct human beach goer specimens @ghostmathuin 🤭🤭🤭 @ghostmathuin Orlando 😊 @Yajuuraku Live footage of Yajuu on her way to Orlando https://t.co/BEo7yrElmF
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈Have arrived safely 😊 @TimParaxade Thanks😊 @Strain42 Im doing gooood about to take off✈ How are you?Taking off✈
5/10
2021
@Strain42 Hello John @iyoku12 Yea but its made with soda, rum, vodka, and gin lolIm tipsy lol @iyoku12 It's a bit sweet, unless you got a strong dose of alcohol with yours🤔🤔When your hang nail snags on your clothing🙂🙂🙂🙂Long island ice tea is my fav drink https://t.co/MZXYfx2UI7Wii Sports (2006) in full! https://t.co/lNQxNDwy6B
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈I'll be able to draw on my trip but nothing spectacular, since it's my roommate's little laptopCommission https://t.co/kVWTE33sQu
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈2 more sketch commissions to goAna Nzinga💕 @strongest_human So rude @laserraccoon Mitarashi dango is best dangohttps://t.co/cmKebs0qV1
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈I love this https://t.co/BrLNJ7go3MWho needs a heater when you have a desktop computer @dylandurmeier XDhttps://t.co/IqboHNYGDt
Retweeted by ✈Yajuu @ Orlando✈I spent way too much time cleaning my room when i could have been drawing😢
5/9
2021

0