Sign in with Twitter

Username:

Few Things about me: Twitch Streamer, and a guy who smokes way too much weed :)

231 Following   148 Followers   996 Tweets

Joined Twitter 12/30/14


@catsrul_ ☹️😞❤️
12/5
2021
xqc has the best titles on twitch. @Toontown so is this a joke or something? I heard these offices were coming out and nothing has happened yet. crazy… https://t.co/Nhzd35KzYx
12/4
2021
Does anyone know how to get rid of this? @PlayVALORANT https://t.co/IngA6yn3TL
12/3
2021
@Packsterr lol nice tweet Nathan
12/1
2021
DOING A CHAMPIONS BUNDLE GIVEAWAY!!!!! Must: -like and retweet -tag 2 friends -follow @KrakennIV Announcing 12/8/2… https://t.co/xzaFvKZad1
Retweeted by Zing @KrakennIV @giannatheartist @my_madii
11/24
2021
I gotta stop tilt queuing
11/22
2021
We are currently at the airport… 10.5 hours early :)
11/14
2021
@catsrul_ AGAHAHAHA
11/12
2021
i just had played a ranked game as Cypher (Team MVP btw) and I had an insta-lock Reyna telling me that I cant lurk… https://t.co/Egy3oeAIR4
11/8
2021
hot take: stream sniping is okay if that streamer is q'd with radiant smurfs..@PlayVALORANT the tiktok user jxsencheatz is blatantly using hacks and sells his services. If anyone knows how to… https://t.co/iuypGbkMRe
11/6
2021
.@AskWealthsimple can u add shiba inu plz
11/1
2021
i just played an entire unrated game thinking it was a comp game LMAO
10/31
2021
@catsrul_ ☕️📚😚
10/28
2021
@joemamahaha69 @BonkNickeltoon @Megasnooop This is the worst take iver ever seen
10/15
2021
Did Instagram just die for anyone else? #instagramdown
10/14
2021
I don’t understand how this lag is even happening
10/13
2021
@giannatheartist don't hate on the yellow phone #yellowphonegang
10/11
2021
@pawkii listening to them on vinyl is AMAZING
10/10
2021
You are always on my mind <3 @catsrul_
10/9
2021
Why does Instagram know who I bank with MonkaW
10/8
2021
@KrakennIV Uh oh it might be crows instead of ravens now I look like a dumbass PAIN @KrakennIV A group of ravens is called a murder
10/5
2021
i need a 5th for comp, anyone down? Plat/diamond elo
9/28
2021
@catsrul_ Oh pain this looks aids
9/27
2021
You make me so happy💕💕 @catsrul_
9/26
2021
My lab prof out here trying to explain how to use the snipping tool in 2021😭😭😭
9/22
2021
@Fearsome_Fire @giannatheartist
9/21
2021
@catsrul_ :(Why is my entire timeline a geography lesson?????
9/19
2021
@n0rmalizee Happy birthday 🥳
9/13
2021
people saying Sentinels dropped a map to EMEA's 4th seed. Well, EMEA's first seed just dropped THE fucking ball on… https://t.co/yFV9EVluBDwas gambit 1st seed in EMEA?WTFFFFF 9-3 CURSE IS REALThank you Pansey but does anyone else just want the game to start already???!
9/12
2021
@catsrul_ I’m so glad I can be apart of your life ❤️🥰
9/10
2021
@ValorantEsports Anyone else get a stroke trying to read this schedule ?
9/7
2021
Does anyone wanna q PBE with me?Just finished the Twilight series with @catsrul_ and it was 10/10 #TeamEdward ✊🏻
9/6
2021
you make me so happy @catsrul_ 😊😊😊❤️❤️
9/4
2021
@catsrul_ 🌹😊
9/3
2021
@chloe_hime7 U tweeted this for Twitter interactions, good job you did it 👍🏻 @yslnai @catsrul_
9/2
2021
Live for the afternoon with some DBD https://t.co/Q7HVlaQi0u
9/1
2021
I think this is the best game I've ever had LETS GOOOO https://t.co/htko2py36l
8/27
2021
@cle_fairy @my_madii @giannatheartist
8/26
2021
live for the mornin🌞 https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/25
2021
night stream POGGIES https://t.co/Q7HVlaQi0u @PorcinetGrouiik Banger
8/24
2021
I hate sundays
8/22
2021
@catsrul_ Banger tweet @doctortomdo23 Happy Birthday Tom!! 🥳🥳
8/21
2021
good afternoon :D https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/20
2021
short Stream today 🥳 https://t.co/Q7HVlaQi0uanyone wanna grind apex with me?
8/18
2021
27.5HRS COMPLETED SO FAR OUT OF 48HRS LETS GOOOOO
8/15
2021
So it begins 😎 https://t.co/Q7HVlaQi0uTHIS JETT MAD AF IN AN UNRATED GAME https://t.co/a9smzMhjGT
8/13
2021
@Ralphoki1 @giannatheartist
8/12
2021
live for the mornin :D https://t.co/Q7HVlaQi0u @ash_singh24 @PlayVALORANT Lemme know if it helps :) @ash_singh24 @PlayVALORANT Settings -> General-> Other -> Network Buffering - minimumNight Stream Pog https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/11
2021
https://t.co/uvVYkQDj5nuntil*hey uh can someone gas my twitch LOL i need 1 follower tell 2k 🥳4 FOLLOWERS AWAY FROM 2K!!!!!! Playing some Apex and Val today :D https://t.co/Q7HVlaQi0u @Unofficialjj1 @catsrul_
8/9
2021
#NewProfilePic https://t.co/2T6D8C74sL @catsrul_ LOL WHAT 😂
8/7
2021
@PlayVALORANT omg i fixed itWHY AM I STUTTERING SO BAD IT HAPPENS ALL THE TIME @PlayVALORANT, my frames are fine and I have 0 packet loss https://t.co/QUAOp3h5BP10 FOLLOWERS AWAY FROM 2000 LFG!!! starting with Toontown then switching to Valorant or Apex later :D https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/6
2021
live for the morning :D https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/4
2021
@GeorgeCGed @Upcomer How do you practice with 2 people 🧐🧐
8/3
2021
IM STUCK LMAO @giannatheartist https://t.co/Deis8j16wlIM BACK :D 20 followers away from 2000 https://t.co/Q7HVlaQi0u
8/2
2021
@KrakennIV @ethoz Vouch
8/1
2021
Bob’s Burgers is a banger showTSM is winning Berlin.
7/31
2021
@doctortomdo23 @realshiptur @WARDELL416 @GenG Sheesh yea I took a quick peek and it was 0-6 GenG @realshiptur @doctortomdo23 @WARDELL416 @GenG Word LETS FUCKING GOOO @doctortomdo23 @WARDELL416 @GenG Tom what was the score to map 3, I’ve been hella busy today and didn’t get to watch :((( @my_madii @nateschanker Gn 😂 @nateschanker @my_madii
7/29
2021
Girlfriend appreciation post: MY BOO IS ABSOLUTELY AMAZING!! got my second shot yesterday and it’s been kicking my… https://t.co/IbFX2it7J6 @catsrul_ 😐 @catsrul_ No shot u backstab me like thisBaja blast is overrated.
7/27
2021
getting my second dose today so short stream! Come hangout :D https://t.co/Q7HVlaQi0u
7/26
2021
LET THE ADVENTURE BEGIN #NewWorldMMO https://t.co/Q7HVlaQi0u @catsrul_ Oooo on the mobile grind 😈😈I just wanna know what a free market feels like 😢 #darkpoolcorruptionwow I’m shook I thought this game was massive… https://t.co/SwcOFMtLl2
7/23
2021
IM NOT SELLING 🦍🦍 #DarkPoolAbuse73%!!! what the fuck is happening #DarkPoolAbuse
7/22
2021
GOOD MORNING TOONTOWN #Streamer #amcshortsqueeze 💎😎🐵 https://t.co/Q7HVlaQi0uAttention Bronze and Silver Valorant gamers! If you think u are hard stuck in the elo don't always leave your games… https://t.co/RE5O7vwqX3
7/21
2021

0